Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau, mam¨na vyber dvou nebo tri krouzkovej pist jakej je lepsi. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2007 14:10
Jméno: Js
IP: uživatel340
Lepší je ten levnější, zbude víc na benzín.
Datum: 20. října 2007 14:10
Jméno: Jenda
IP: uživatel186
Pístní koružky maj jednu funkci a to těstnost,dokud je válec studenej,tak píst.kroužky vykonávaj svoji funkci.Pakliže se válec s pístem ohřeje,s teplotou stoupá taky roztažnost pístu a tak píst vymezí vůli mezi valcem a pístem čímž většinu těstnosti vykonává píst.Takže je jedno jestli tří nebo dvou.Např. na mí 125 Aprilii mám jeden kroužek a jak to frčí.Na pincku mám dvou.
Datum: 16. října 2007 18:01
Jméno: petan
IP: uživatel1444
s 3 to víc valí
Datum: 10. října 2007 7:42
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
Samozřejmě....to sou pořád debaty...  2 nebo 3 kroužky.......  Jeden L kroužek....  A včas ho měnit a je to...  (ne že mi někdo začne řikat že potřebuju jinej píst....to je jasný....)
Datum: 09. října 2007 19:13
Já bych chtěl vidět grafy z brzdy, kdy na stejným motoru bude namontovanej 3kroužkovej a potom 2kroužkovej píst, myslím že rozdíl nebude ani zřetelnej....
Datum: 09. října 2007 18:16
Jméno: Martin
IP: uživatel1440
určitě 3
Datum: 09. října 2007 17:41
Jméno: Frikulín
IP: uživatel791
A sranda je taková že to je úplně jedno....
Datum: 09. října 2007 15:04
vyber si: tření vs komprese
Datum: 08. října 2007 21:05
Jméno: Bubák
IP: uživatel1428
Lepsi 3 , tam mas mensi sanci ze ti bude unikat tlak za pist
Datum: 08. října 2007 20:53
Jméno: mara
IP: uživatel426
lepší 2 = menší tření
Datum: 08. října 2007 19:15
|



|