Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Čau chlapi, mám problém s mojí 05. Když jedu za studena motor táhne jak sviňa, sotva se to zahřeje, motor už tak netáhne ( jízda po silnici, sám) ... Ujedu tak 2 km na trojku skoro plnej, tech 60 a pak to najednou uplně začne zdechat, motor pořád jede, ale jako by ste držel brzdu...Uplně přestane táhnout... Válec z 21čky, tryska H 68 V 38... Nevím už čím to je... A ještě se mě zdá že to strašně vaří, jestliže jedu sám skoro po rovince a dojedu a motor kůří, tak to se mi nelíbí... Mažu Štihlákem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2010 7:04
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Zkusim líp mazat teda... A přes svíčku tam kápnu trocha oleje a budu chvilu šlapat nebo na volnoběh to nechám promazat...
Datum: 03. září 2010 7:04
 To se mi zdá jako přidírání. Na málo plynu se to stačí mazat, ale při plnym je směs už moc chudá. Setkal jsem se s tim i u fichtla, kterej byl v originále. Prostě postupem času dostal hlad
Datum: 02. září 2010 20:46
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 No, dnes sem jel asi 20 km... Po rovince tak 60 sem si to upaloval, Dal sem mu plnej céres a začal se dusit a brzdit, tak sem zkusil čépnout a chytl švunk, tak jestli mě tam de málo benzínu a na plnej céres to nestíhá...No nic,, zejtra bude den štelovačka  Chlapi dík za vaše užitečné nápady
Datum: 02. září 2010 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 napadá mě ucpaný výfuk
Datum: 02. září 2010 20:19
 je to bud malo oleje v benzinu ale nejvic pravdebodobny je to ze mas velikej predstih....tim to podle mne bude u me stejny pripad...
Datum: 02. září 2010 19:27
 To já sem zas najel víc než 500 km na olej m2t v poměru 1:50. a jel jako nikdy, ale po ćase sem ho stejně přidřel....
Datum: 02. září 2010 16:36
 Kdyby ten olej byl sebemín kvalitní tak tím poměrem 1:50 s bronzem si ten motor zachvilku doku..íš... Tam nejde jen o válec a futro..se podivejte co všechno se musí mazat, dvě ložiska,dvě gufera,stěny válce,ojniční ložisko,pístní ložisko... Vím o čem mluvím,taky jsem byl malý a blbý když jsem v 9 letech začínal a říkal jsem si že stihl je kvalitní olej že do originýálního motoru 05 se nemůže nic stát. ujel jsem 500Km a motor jsem mohl vyhodit
Datum: 02. září 2010 16:29
 Dřív mi v podstatě todle dělala nová svíčka (Bosch), jinak bych to viděl na předstih, je moc velký, a směs nestačí válec pořádně promazat. Nebo je zacpaná nebo nedostatečně velká triska, a je chudá směs a přidírá se to. (tim i přehřívá)
Datum: 02. září 2010 16:18
 grepak.s: Tohle mi dělala špatná hodnota svíčky. Potom když přestal motor táhnout jsem vypnul vždy motor a on běžel i bez zapalování.  Byla to svíčka PAL 14-5.
Datum: 02. září 2010 15:59
 jžš...ikdyž má bronz na hoře, tak může lepším olejem klidné mazat 1:50 ničemu to neuškodí, ale já bych teda taky 1:50 sebelepším olejem na bronz nemazal...
Datum: 02. září 2010 14:57
Jméno: jawa..20
IP: uživatel10228
 to je jedno jestli ma kvalitni olej ale urcite tam ma bronzove pouzdro ne jehlicky takze redit max 1:40
Datum: 02. září 2010 12:01
 tak tohle je kvalitní olej - to muzes jedna ku 50 redit - a nebo mu i malinko pridej - jen jako proto svuj pocit jo - ale jinak je to dobry- jinak bych zvednul o jeden zarez jehlu -trysky jsou dobry - me to delalo taky a byl jsem linej zkouset tu jehlu a tak jsem tam mrsknul trysku 70tku a jede jak svina - s 12 z sekundarem to upaluje s vetrem v zadech 70 -a vse origo
Datum: 02. září 2010 11:08
Jméno: jawa..20
IP: uživatel10228
 davas tam malo oleje davej tak 100ml oleje na 3.5l benalu mozna proto se ti to tak prahriva, trysky nech takove jake sou,svicka n15c
Datum: 02. září 2010 11:01
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 No mažu... 100ml na 5l... Stihl oleje (červenej) ale hlavu a všecko sem čistil od karbonu... Válec mám zajetý v pohodě. Nevím co je v tom motoře koupil sem ho a zpojizdnil, ale vypada v pohodě, kvalty dou pěkně a ten fekál normál jezdil. Trysky H 68 a V 38 ... Neměl bych spíše koupit 72ku hlavní trysku? Je to Origo tryska píše SESA. Svíčka by tam měla být Brisk Silver... Co já vim kolikátka to je, toho fíkaa nemám po ruce, ale asi 15ka... Sešteluju předstih a uvidím no...Jinak dík chlapi za rady
Datum: 02. září 2010 0:05
 ještě se podívej na hladinu v plovákovce,jak vysoko máš jehlu a jaké máš trysky,může to být chudá směs a nebo naopak taky bohatá. Přehřívání motoru může způsobit i špatný předstih a hodně teplá svíčka
Datum: 01. září 2010 23:36
 Jakým mažeš poměrem? nemáš válec přídřený nebo čerstvě po výbrusu? Ono je normální že fechtl jede zas tudena ohodně lépe než po zahřátí ale neni to zas taká tragédie. Neměnils ložiska v klikovce a nedals tam třeba špatné bez označení vůle C3? To s tím že motor kouří to fakt neni vpořádku,asi máš perfektně zanešený žebrování válce tak to pěkně mezi tím všechno vyčistit ak aby se z toho dalo jíst
Datum: 01. září 2010 23:35
|



|