Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 čus hoši složil jsem motor a na kliku jsem dal ložiska 6303 motor chodí pekně ale jedu 1....2.....3- trojka jede tak 5 vterin a pak tomu padaj otáčky jako by se to zadíralo tak jsem dal jinej válec, něco má naběháno a fungoval v klidu takže by se nemělo nic stát, ale... situace se nezměnila tak jem to zase rozpůlil a nebylo nic vidět žádné známky většího odporu, tak se ptám když mam na klice ložiska 6303 nejsou náhodou s malou vůlí protože tady se prodávají ložiska 6303 C3, tak jestli se to neohřálo a nesedlo to co tedy znamená to c3?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2010 17:23
 Možná ucpanej kohout,možná jen špatně seřízenej karburátor,nevhodné sání,špatný výfuk atd....ložiska 6303 bez vůle určitě moc dobrý nejsou,časem se vydřou,ale až tak razantní brždění motoru po 5 minutách jízdy nemužeš poznat....ale poznáš to....až pojedeš dál a pořádně se to ohřeje,tak to začne hodně vadnout,bloky motoru budou hodně rozpálený....
Datum: 04. října 2010 17:23
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 tipuju částečně neprůchozí palivovej kohout
Datum: 04. října 2010 12:25
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ložisko c3 je volnější .Dává se proto,protože v klikovém prostoru je velká teplota a vlivem tepelné roztažitosti kovů se vůle
zmenšují. Problém může být i v přílišném sevření převodovky z důvodů absence odpovídajícího těsnění.
Datum: 04. října 2010 10:38
Jméno: Lampan
IP: uživatel9109
 no právě jenže je mi divny ze kdyz sem jel a zacalo to slabnout tak sem vyradil trosku ho protocil po 10 vterinách sem tam zase lupnul 2 a pak 3 a zase to samy je jeste jina moznost co by to mohlo delat?
Datum: 03. října 2010 19:48
 Na kliku patří právě ty C3, neznam jejich vlastnosti ale myslim, že po zahřátí fungujou správně a ty bez označení C3 právě ne.
Datum: 03. října 2010 19:42
|



|