 Zdar...když na 175/487 snížím hlavu o 2 mm nebude to moc?nebo není na to nějakej výpočet pls?x)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2007 15:46
Jardo ty si asi magor co? při 5mm a přehřejvat?to snad ani nenastartuješ...
Datum: 20. prosince 2007 15:46
Jméno: pavko
IP: uživatel430
přesnetak souhlasim se stejskym
Datum: 20. prosince 2007 7:32
Jméno: Jarda
IP: uživatel21
Chceš, aby to bylo znát, tak to sniž o 5 mm a uvidíš, jak se to bude krásně přehřejvat!!!
Datum: 20. prosince 2007 0:02
Jméno: stejsky
IP: uživatel966
Samotné zvyšování kompresního poměru bez dalších úprav vede pouze k výrazné snížení životnosti motoru, já upravoval 477, zvětšený průřez sání, Jikov 2928, změněné časování výfukového kanálu tím pádem i snížení hlavy, s tím, že kompresní poměr se zvýšil pouze nepatrně. 1mm je na 250 opravdu málo, ale nevím proč to někdo dělá s takovou charakteristikou toho motoru jakou už má, 170 je něco jiného, já ji poslal někam k 8000ot/min. Bohužel jsem ji půjčil a rozdíl v chování motoru oproti původní způsobil, že skončila v poli. Více info na webu http://www.jawa50speed.wz.cz
Datum: 19. prosince 2007 21:36
487 neni 250ka, 487 má sama o soba menší kompresní prostor, proto stačí i 1 mm
Datum: 19. prosince 2007 20:36
Jméno: pavko
IP: uživatel430
487 ma sníženou uz hlavu ale jestli chces tak ji sniz bude to bez ucinku skoro o 1kone budes mit vic to je nic ČEZETA MUSI BYT ORIG
Datum: 19. prosince 2007 20:32
nepotřebuju dohady...1 mm nebyl na 250 panelce ani znát...chtěl bych to přesně nebo aspoň ať mi poradí stejsky ten se vyzná x)
Datum: 19. prosince 2007 20:24
1 mm, víc rači ne
Datum: 19. prosince 2007 20:17
|



|