|
|
|
| |
 čus draci mám problém dnes sem si na pioníra přidělával výfuk tak že sem udělal dvě díry menší do válce vratčkou abych k němu mohl přidělat výfuk a když sem tam přidělal výfuk k válci tak sem toho fichtla otočil a chtěl sem ho nastartovat a zjistil sem že se mi přestal absoulutně hýbat válec skrátka je jak zadřenej vubec se nehne když to chci našlápnout ani když ho roztlačim tak mě nanapdlo není možný že se dostali nějaký hoblinky do válce z vrtačky a zasekli tam píst prosím poraď tě čím by to mohlo být když ještě před vyvrtáním mi to šlo nakopnout a poté co sem vyvrtal dírky do válce tak je to zadřený
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2011 19:31
 Tak hoši všem moc děkuji za rady a za pomoc už mi to zase pěkně jede bylo to jen pístem byl nějakej zaseklej šel jednou dobředu a zpět a dál nic víc tak sem tak dlouho jezdil dopředu a dozadu a dopředu a dozadu až se nějak rozfakčil a začal normál běhhat a jeeště jednou dík za rady
Datum: 18. ledna 2011 19:31
 diť jo provrtaný skrze na skrz by to být nemělo je tam rezerva 15-20mm ale pro jistotu se mrknu do válce a k hlavě jestli to není vrtlí ale nesmí dával sem tomu dost velkou rezervu no
Datum: 17. ledna 2011 20:07
 okej dík za rady pokusim se to vyčistit a podivat se na to snad to bude jen těma šponamadoufám
Datum: 17. ledna 2011 19:54
 dyt si povidal ze mas rezervu dvaapul centaku tak jak to muzes mit zkrs? =)
Datum: 17. ledna 2011 19:51
 pokud mas teda tu litinovou vlozku ok tak sou to nejspis ty spony nasilim to nedelej je to potreba rozdelat sundej hlavu valec vycisti to pokud ti nekdo pomuze tak ho postav na zadni nebo ten motopr sundej(lepsi varianta) klikovku prolej a prohejbej v benzinu nemusis ho tam davat moc staci deci prokvedlej vylej takhle to parkrat zopakuj muzes pouzit stejnej benzin jen nech usadit bordel kterej tam samozrejme nenalejes a az to budes skladat tak si dej krouzky do valce at si zrovna zjistis vuli v zamcich a az to budes skladat tak opatrne at ti spravne sedej v zamcich aby se ti neolamaly
Datum: 17. ledna 2011 19:49
 no jak se dělaj závity vnitřní to vim dík za pomoc.Napadla mě jediná myšlenka vymontovat hlavu a podivat se na válec jestli není provrtanej skrz na skrz ale neměl by být dal sem mu dost velkou rezervu.
Datum: 17. ledna 2011 19:47
 no mám ještě rezervu asi 25mm k tomu pístu tak že přímo k němu sem se nedostal díky bohu.
Datum: 17. ledna 2011 19:38
 no pokud si to prohnal i zkrs vlozku tak nepocitej s kompresi to za 1 dal nebudes mit podtlak kterej potrebujes pro nasavani smesi a pokud si tam dal dlouhy srouby tak se ti pist zasek o ten sroub a s tima pilinama to je zaklad to mit bud dobre zadelany aspon hadrem nebo ten valec mit sundanej jak tam mas bordel tak je to spatny nerikam necha se to vycistit ale proc si pridelavat praci a vis jak se spravne rezou zavity? dystak pisni rad poradim
Datum: 17. ledna 2011 19:37
 Je to zaseklé aj bez těch šroubků? snad to hochu neprovrtals durch i s vložkou
Datum: 17. ledna 2011 19:34
 a neprevrtal si to as pri piest ?
Datum: 17. ledna 2011 19:29
 sorry oprava chtěl sem napsat že se přestane hýbat píst ve válci né válec
Datum: 17. ledna 2011 19:23
|



|