Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,mám mustang po GO motoru a začla se projevovat vada a to, že když jedu tak vždy po cca 30km začne motor cukat a chcípne.Myslel jsem že to je tím že se do karbecu dostává špinavé palivo ale spíše je to svíčkou protože palivový filtr je uplně čistý.Když motorku dotlačím domů a nechám ji vychladit tak potom chytne na první.Zkoušel jsem už 3 svíčky ale vždy po nějaké době začnou dělat to samé.Když se mi to vysralo dneska se svíčkou brisk n15c tak po jejím odmontování byla celá zakarbonovaná.Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 15:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Hoši díky za nápady je tam bohatší směs z důvodu záběhu tedy jehla na 3 tím zářezu.Skusím teda ještě nějakou studenější svíčku a uvidí se
Datum: 08. května 2011 15:37
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Ale blbost, problém bude ve směsi, svíčka je docela ukradená, kdyby tam byla kvalitní směs tak by to bylo v cajku.
Datum: 08. května 2011 12:56
Jméno: Dagin
IP: uživatel11657
 Hh" máš pravdu  "mustang1971 dělej jak řiká "Hh a když se ti přehřeje svíčka dej tak svíčku s vyšším číslem N14C N15C N16C...
Datum: 08. května 2011 12:53
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 dagin: špatně to chápeš, nová svíčka sice má 0,7, ale to je na pionýra moc a na volnoběh by mohl vynechávat, proto se sklepává na 0,4-0,5mm.. jinak černou svíčku bych přisuzoval moc bohatý směsi, velkému předstihu nebo špatnému odečítání její barvy (na volnoběh bude vždycky černá, jestli chceš zjistit složení směsi, jeď třeba 2km furt pod plynem a v otáčkách, pak ještě za jízdy vypni zapalování, vyřaď, zastav, nech vychladnout a až pak se koukni na barvu svíčky, ta bude směrodatná).. případně můžeš zkusit svíčku N14C, pokud problémy přestanou, nebo začnou později, tak je to přehříváním motoru..
Datum: 08. května 2011 12:38
Jméno: Dagin
IP: uživatel11657
 Sorry Fermez 0,7 je u auta to je pravda... ale taky záleží na svíčce Brisk má 0,5mm NGK má 0,6mm, jestli že mu to dělá pravidelně (zakarbonuje se svíčka) 1) zbytečným přechlastáváním 2) palivový filtr to není 3) pozdě jde jiskra
Datum: 08. května 2011 11:12
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 eště by mohla bejt špatná fajfka
Datum: 08. května 2011 10:51
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 DAGINE KDE SI SEBRAL 0,7?? VÝROBCE PÍŠE 0,4 TAK TADY NEPLÁCEJ NESMYSLY. To že je černá svíčka bude pravděpodobně elektrykou a se svíčkama nedělejte takovou vědu tim to není. To že ti to chcipne takle jednou začas může dělat filtr na benzinu mě takhle blbnou skoro všechny tak už je tam nedávám. Ale kdyý je černá svíčka tak to znamená že to špatně zapaluje nejspíš skus projít elektryku může to bejt kondík což se moc nestává, dále špatná cívka, ale to by šatně chytalo. 3koda že se ti nato nemůžu mrknout takhle se to blbě hledá.
Datum: 08. května 2011 10:49
Jméno: Milan
IP: uživatel2336
 Vyměn indukční cívku.
Datum: 08. května 2011 10:12
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ted tam je 0.5mm podle měrek
Datum: 08. května 2011 10:07
Jméno: Dagin
IP: uživatel11657
 0,7mm řiká výrobce
Datum: 08. května 2011 9:55
Jméno: Nokia
IP: uživatel1303
 Kolik nastavujete odtrh na kontaktech svíčky ?
Datum: 08. května 2011 9:33
Jméno: Dagin
IP: uživatel11657
 nastav si správně karburátor a dej tam svíčku Brisk N15YC snáší velký přechlastávání, má samočistící účinek a je dělaná do vysokých teplot  pokud ti problém nepřestane je to benzinem a olejem ale tahle svíčka by to měla sníst =)
Datum: 08. května 2011 0:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Jo
Datum: 07. května 2011 21:44
 Předpokládám že na jehlle máš nastavenej třetí záŕez?
Datum: 07. května 2011 21:40
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Já bych řekl že olej je kvalitní:http://www.olejshop.cz/oleje/motocyklove-oleje/p/castrol-2t-1-litr/ a ředím ho 1:33 a na motoru je najeto lehce přes 200km.
Datum: 07. května 2011 21:36
 Dáváš moc nekvalitního oleje do benzínu.
Datum: 07. května 2011 21:29
|



|