Jméno: Specimen
IP: uživatel9991
 Ahoj draci, mám doma pionýra, jezdím na něm dalo by se říct velmi často (škola, s přáteli) Je zajížděn na silnicích a lehce sjízdných polních cestách. Ale stále více je znát, že stárne motor. Před rokem se půlil, měnila se spojka, prim. řetěz, ložiska s gufery a 13. sek. kolečko. Na výbrus ale už nebyly prostředky. Ale ted´ jsou a proto se ptám: Jaká je nejvhodnější úprava, aby byl výkon lehce nadstandardní, než je klasika? (Můj pincek má stále výbrus 38:00 a je z roku 63). Nechci žádný závodní speciál, jen silného pincka na cestování. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2011 10:27
 Napiš mi mail,vymyslíme pro tebe vhodnej válec.
Datum: 16. září 2011 10:27
Jméno: Specimen
IP: uživatel9991
 Klika je po repasi
Datum: 15. září 2011 21:23
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12445
 Novou kliku s jehličkovým ložiskem nový výbrus když nechceš aby ti to pídilo stači třeba jen 39 nebo i 38,25 samozrejme nový píst a máš to protože je možne že tam máš už škrábane ve válci od pístu a když budeš mít nová výbrus píst pojede hladčeji
Datum: 15. září 2011 21:10
|



|