slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13039    
Díky zmiňovanému odkazu na web "jawandr" a zde nalezené složky "Yezdi" jsem si zpoměl na moc zajímavou věc,co jsem se dnes dozvěděl a chci se s váma o ní podělit. Takže,tak jako skoro každý týden jsem byl v brusírně a dal jsem se do řeči s brusičem-starý pán- a vypadlo z něj info,co mi vyrazilo dech. Dostal se mu do rukou válec a hlava z indickýho fichtla Yezdi. Takže,válec je celkově mohutnější,má širší maso přefuků a sakra širší vložku a vrtání 50mm !! Sice jsem ho neviděl,ale dle brusiče ty kanály byly naprosto jiný,přefuky v mse byly širší a nižší(to kvůli široké vložce).Měl jsem z toho v ruce kliku,ale ta je shodná s klikou z J21,stejné setrváky,zdvih 44mm. Několik těchto válců má nějaký bývalý náměstek nějakého ministra a je z Rakovnicka. Jeden válec má uspěšně implantovaný na svym fichtlu někde na chatě. Budu se po tom pídít dál. Je to brutální kombinace. Vrtání 50,zdvih 44.....to muselo jet jako kráva......86ccm....to je brutalita....a přitom seriovej spodek motoru z J21....pro Kolečka: Řekl mi to Böhm z Nesuchyně....kdyby ses taky chtěl pídit ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2012 18:51
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yezdi sorry
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rád by som preskúmal motor z yezdy.. :-) má to bloky ako 05 aspoň veko zapalovania, radenie na lanko a páku na lavej strane, aspoň asi posledná varianta to tak má a v roku 1985 este ich vyrávali, rozteč šteftu musí mať iný inak je to nemožný, podla informácii z internetu mali ale 60ccm, Ja som stretol Pána kto v Povežskej bystrici bol svedkom nábehu výroby Jawy 550 a testoval prvé modely, a zabiehal prvú motorku pre Indiu, ktorú zadrel pred termínom odovzdania pak celý večer zabiehal nový valec na skúšobných valcoch :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čo sa človek o tých fichtloch ešte nedozvie... :-) Ktovie aku ma životnost ta origo klukovka pri takych tlakoch. A hlavu mali zrejme o dost väčšiu. Ako tu kolega píše, v blokoch to museli mať tiež nejak vyriešené, tie štefty by fakt nesedeli. Musí to poriadne fachať ;-) :-D
 
 
Datum: 12. ledna 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
dost podstatná věc.....při vrtání 50mm to musí mít výrazně větší rozteč šteftů, než fichtlích 38x44
 
 
Datum: 12. ledna 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13043    
No už je zase dobrej,ale v prosinci měl zápal plic...docela dobrej borec..má to svý kouzlo...na konci světa se člověk dozví víc jak na celym internetu...paradoxem je,že opět unikátní věc má někdo,kdo nemá tušení...našel to v nějaký bedně bordelu v nějakym kamionu...souvislosti už mi vypadli... Mimojiné mi hlodá v hlavě fakt,že když to v Indii jezdí,tak to musí někdo prodávat...alespoň druhovýrobu...a nebo se nabízí varinta 2.- v Indii dělaj takle brutální kity...
 
 
Datum: 12. ledna 2012 1:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: Jak se Ruda vůbec má? :-) Já ho neviděl od léta od závodů...
 
 
Datum: 11. ledna 2012 22:48
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ted čumim a asi mne blbne notas nebo mne klame zrak a uplny kralostvi
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
86 ccm, tak to už musí jét solidně. Jinak taky jsem čuměl na ty fotky z továrny Yezdi. Těch motorů, závodní čezeta, jawa 350 uř a ta rikša, to je paráda. Přemejšlim že si udělám výlet do Indie :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:09
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
+ 4 kvalt a poďme :-D :-D
 
 
Datum: 11. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by aj osra** aj ty nabuseny fichtli :-D 86 ccm to musi roskubnou retes .. a motor sam
 
 
Datum: 11. ledna 2012 20:50
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 5:51:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu