Datum: 29. ledna 2008 13:45
Datum: 29. ledna 2008 13:45
na tieto prestavby je lepsie 20,21,lebo u mustanga mas nadrz medzi kolenami.A keby si tam daval motor z niecoho ineho,tak by zavadzala valcu a hlave.Ale kebyze chcem jazdit v terene a fichtl nestaci,tak si kupim 250 a jazdim s nou.Dat motor z 250 na fichtla a potom s tym jazdit v terene by som mal strach.Ale ako frajerina je to v poho.Niekde boli stranky,kde manik dal motor z CZ175 do 21(samo musel upravit ram).Akurat ich nemozem najst.
Datum: 28. ledna 2008 20:05
Jméno: fíík
IP: uživatel1800
jj sttou 250 jsem taky viděl tak pokud umíš svařovat tak vopho a určo pokud rád jezdíš do terénu tak ybch do toho šel
Datum: 28. ledna 2008 18:51
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Viděl jsem i fichtla s motorem 250
Datum: 28. ledna 2008 17:58
Jméno: pepan
IP: uživatel202
ale myslím,že by to stálo zato
Datum: 28. ledna 2008 17:06
Jméno: Js
IP: uživatel340
Myslim, že by bylo potřeba hodně překopat rám.
Datum: 28. ledna 2008 15:46
Jméno: mx
IP: uživatel1732
všechno de kdy se chce. Upravit držáky a zesílit rám.
Datum: 28. ledna 2008 15:03