 Čus draci mám dozat ohledně mý Čž 175/487.Ohledně vibrací,čím to je že tyhle motory tak vybrují?Moje 175 vibruje poměrně dost,motor je ještě originál,myslíte že na těch vybrací můžou přidta gufera která jsou včudu a i jiný věci který například.??Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2012 21:03
 mě číza na volnoběh na stojanu pochodovala dozadu  .. sehnal sem si vzpěru mezi hlavu a rám a je to lepší
Datum: 29. března 2012 21:03
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 kámoš má taky 487, celou po GO a dělala než si jí taky upravil..hefty,závaží, úprava uchycení motoru,lepší stupačky..
Datum: 28. března 2012 21:14
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 ono vibrovat často ani nemusí jen ta klika, může to dělat i rozhozenej spojkovej koš, za jízdy pak do řidítek nejvíc vibruje rozvážený přední kolo, takže bych se v prvý řadě zaměřil na to..
Datum: 28. března 2012 17:07
 Na čz mam závažíčka v řídítkách a lepší hefty. Často za vibrace může špatně opevněnej motor v rámu, takže koupit pevnostní šrouby a pořádně dotáhnout. Jinak moje číza má natočeno asi 54tis(r.v. 1993), klika původní a vibrace se neobjevujou, pak mam ještě dvě 477, a tam je to s vibracema trochu horší...
Datum: 28. března 2012 11:05
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Zdar, mám ten samý stroj a když se podíváš do TP tak tam je dokonce napsána vyjímka ze zákona že stupačky a řidítka překračují stanovený limit  , ale jestli máš původní motor tak už může být načatá klika nebo ložiska, gufera ty ne - jen to přisává vzduch - horší seřizování, netahá tolik. Za 1. mít v pořádku motor 2. nějaké ty silenbloky mezi motor a rám 3. jiné měkčí rukojetě a můžeš přidat závažíčka. Já s ČZ lítám jen okolo komína cca do 100 km a taky mám ještě origo motor - 18 000 km a s vybracema jsem spokojen  není nad to mít rozeřvanou a rozvybrovanou ČZ mezi nohama a na tacháči hrozný číslo ...
Čezeta forever
Datum: 28. března 2012 9:49
|



|