slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim je to asi blbá otázka ale už nevím kde to hledat. Hledal jsem na netu a našel jsem tyto upravy pro lepší výkon .. ale žádný obrázky nebo přesný popis ... Chtěl bych jsi udělat ty to změny : Slícování kanálku s bloky , Srovnání vložky ve válci , Výfukový kanálek zbrousit hrany dole i nahoře , Sací kanálek zbrousit hrany , Budu to tět dělat po prvé a nerad bych to zrvil ... jesli by byl někdo tak hodný a trošek mě stim poradil Děkuji :-) Motorka : Jawa 50 typ: 21 Válec mám nový zakoupený od sesy ten polský :-D 40mm mám na něm najeto asi 20 km odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 22:53
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14732    
Ozvi se mi na maila,proberem to a případně ti to mužu udělat,ale nesmí to bejt ten polskej válec co má jeden přefuk normálně a druhej jinam...
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale neudělám to tak přesně jako na stroji :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 22:30
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Hele tu hlavu jestli seš šikovnej a trochu vybavení v dílně máš tak si ji zvětčíš sám normálně šábrem kdyžtak je to pilník s nabroušenejma hranama do ostra
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji všem za rady bude to asi nejlepší ... a asi nikdo neví kde se dá nechat skrouhnout hlava na 40mm abych tam nemusel mít tesnění z plechu ? Blízko Trutnova a okolí , spíš by mě zajmala cena odhadem D2kuji
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jenom to slícuj, ;-) jinak tu vložku v tom poláku moc lechce nenarovnáš :-D přeci jenom jde s toho válce hoodně špatně...
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře ... asi mě to přesvěčilo ... jen slícui kanálky s blokem o čem píše sesa když to inzeruje a přetesnim jsi to to vše :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Nikdo tě nekritizuje, ale ty nevíš co vlastně ovlivňuje výkon a jak, nevíš základy, až je budeš vědět, budeš vědět i kde pilovat, praxí pak zjistíš o kolik. Je to dobře míněná rada ne kritika. A rozhodně se v tomhle případě nevyplatí dělat pokusy, můžeš si být jistý že ti to pak nepojede, ale jak chceš, klidně dělej pokusy, budeš jak Jára Cimrman, najdeš milión způsobů, jak nezvýšit výkon motoru :-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nějak se začít musí ne ? :-) a jenom čtení a studování to nebude taky to chce trošek praxe .... když s něčim začínáš tak je riziko že to skoníš :-) Tak jsem aspon tady čekal rady do čeho se mám pouštět a do čeho ne ale zatim tu je jen kritika :-D zas někdo chtrejh :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Dobrá, když to nechápeš tak ještě jednou, přečti si nejdřív něco o motorech než začneš něco upravovat, evidentně tomu absolutně nerozumíš. Nechtěj dělat universitu když jsi ještě nebyl ve školce. Přečti si jak to funguje a pak něco upravuj, jinak naděláš víc škody než užitku. A upozorňuju předem, není to studium na 30 minut ale spíš na pár let. Existuje asi milion možností jak špatně upravit válec tak než začneš něco dělat studuj
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud to je hovadi na tak sací a výfukový kanalek brousit nebudu dík :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem jsem to našel na netu ..... proto to píšu jsem jesli to mám dělat nebo ne
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Jestli dobře čtu, tak chceš brousit spodní hranu výfukového kanálu??? Tak to si raději než se začneš do něčeho pouštět přečti něco o dvoutaktech a pak se ptej.. Aspoň nebudeš psát blbosti
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 15:21
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě bych měl prozbu Když budu rovnat vložku válce tak to mám nahřád horkovzdušnou pistolí na 150-200 stupnů a potom mít připravenou zmrzlou trupku o pruměru 40mm (dle výrusu na jaký to je vybroušeno ) a tím schladit vložku a kleštěma nebo nečím snim pootočit aby bylo co nejvíce na tředu a je hotovo ?
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 14:09
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chci skusit udělat tenhle a když to bude na prd tak tam dám originál ale musel bych nechat udělat výbrus , ten novej nebyl nejlevnější jen abych ho tak zahodil :-) Tak jesli máte nejaký fígle jak to udělat tak bych byl rád každou radu ocením :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 13:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
hele dej tam čr válec a vše udělej tak jak má bejt a bude ti to jezdit kopce na 3...
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 13:35
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to tet jede taky dobře nemužu jsi stěžovat .... na trojku mírný kopeček ... a na dvojku mě to tahá do kopcu :-) navíc tahá krásně od spoda ale před tim jsem ten motor udělal na hovno tečemi z toho olej ... a minule jsem to trošek přidřel tak že se to chystám celý rozhodit a udělat to pořádně ... a když už to bude rozebraný tak to i doladit .. zapalování mám už prichystané Tyristorové :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: deda1-čz      IP: uživatel556    
A je je no poslý válec žádná sláva radší bych vzal originální 05kovej válec a dal to na 6tej výbrus slícoval , dal tam hlavu z 20,21,23 s ledvinkou . A udělal ty základní věci aby bylo zapalko v pořádku , nastavenej karbec , čistej výfuk . A pojede to parádně ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2012 12:13
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 11:12:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu