 Zdravim je to asi blbá otázka ale už nevím kde to hledat. Hledal jsem na netu a našel jsem tyto upravy pro lepší výkon .. ale žádný obrázky nebo přesný popis ... Chtěl bych jsi udělat ty to změny : Slícování kanálku s bloky , Srovnání vložky ve válci , Výfukový kanálek zbrousit hrany dole i nahoře , Sací kanálek zbrousit hrany , Budu to tět dělat po prvé a nerad bych to zrvil ... jesli by byl někdo tak hodný a trošek mě stim poradil Děkuji  Motorka : Jawa 50 typ: 21 Válec mám nový zakoupený od sesy ten polský  40mm mám na něm najeto asi 20 km
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 22:53
 Ozvi se mi na maila,proberem to a případně ti to mužu udělat,ale nesmí to bejt ten polskej válec co má jeden přefuk normálně a druhej jinam...
Datum: 17. listopadu 2012 22:53
 Ale neudělám to tak přesně jako na stroji
Datum: 17. listopadu 2012 22:30
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Hele tu hlavu jestli seš šikovnej a trochu vybavení v dílně máš tak si ji zvětčíš sám normálně šábrem kdyžtak je to pilník s nabroušenejma hranama do ostra
Datum: 17. listopadu 2012 19:03
 Děkuji všem za rady bude to asi nejlepší ... a asi nikdo neví kde se dá nechat skrouhnout hlava na 40mm abych tam nemusel mít tesnění z plechu ? Blízko Trutnova a okolí , spíš by mě zajmala cena odhadem D2kuji
Datum: 17. listopadu 2012 18:42
 jo jenom to slícuj,  jinak tu vložku v tom poláku moc lechce nenarovnáš  přeci jenom jde s toho válce hoodně špatně...
Datum: 17. listopadu 2012 18:01
 Dobře ... asi mě to přesvěčilo ... jen slícui kanálky s blokem o čem píše sesa když to inzeruje a přetesnim jsi to to vše
Datum: 17. listopadu 2012 17:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Nikdo tě nekritizuje, ale ty nevíš co vlastně ovlivňuje výkon a jak, nevíš základy, až je budeš vědět, budeš vědět i kde pilovat, praxí pak zjistíš o kolik. Je to dobře míněná rada ne kritika. A rozhodně se v tomhle případě nevyplatí dělat pokusy, můžeš si být jistý že ti to pak nepojede, ale jak chceš, klidně dělej pokusy, budeš jak Jára Cimrman, najdeš milión způsobů, jak nezvýšit výkon motoru
Datum: 17. listopadu 2012 16:56
 Nějak se začít musí ne ?  a jenom čtení a studování to nebude taky to chce trošek praxe .... když s něčim začínáš tak je riziko že to skoníš  Tak jsem aspon tady čekal rady do čeho se mám pouštět a do čeho ne ale zatim tu je jen kritika  zas někdo chtrejh
Datum: 17. listopadu 2012 16:39
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Dobrá, když to nechápeš tak ještě jednou, přečti si nejdřív něco o motorech než začneš něco upravovat, evidentně tomu absolutně nerozumíš. Nechtěj dělat universitu když jsi ještě nebyl ve školce. Přečti si jak to funguje a pak něco upravuj, jinak naděláš víc škody než užitku. A upozorňuju předem, není to studium na 30 minut ale spíš na pár let. Existuje asi milion možností jak špatně upravit válec tak než začneš něco dělat studuj
Datum: 17. listopadu 2012 16:34
 Pokud to je hovadi na tak sací a výfukový kanalek brousit nebudu dík
Datum: 17. listopadu 2012 16:29
 tak jsem jsem to našel na netu ..... proto to píšu jsem jesli to mám dělat nebo ne
Datum: 17. listopadu 2012 16:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Jestli dobře čtu, tak chceš brousit spodní hranu výfukového kanálu??? Tak to si raději než se začneš do něčeho pouštět přečti něco o dvoutaktech a pak se ptej.. Aspoň nebudeš psát blbosti
Datum: 17. listopadu 2012 15:21
 Ještě bych měl prozbu Když budu rovnat vložku válce tak to mám nahřád horkovzdušnou pistolí na 150-200 stupnů a potom mít připravenou zmrzlou trupku o pruměru 40mm (dle výrusu na jaký to je vybroušeno ) a tím schladit vložku a kleštěma nebo nečím snim pootočit aby bylo co nejvíce na tředu a je hotovo ?
Datum: 17. listopadu 2012 14:09
 Chci skusit udělat tenhle a když to bude na prd tak tam dám originál ale musel bych nechat udělat výbrus , ten novej nebyl nejlevnější jen abych ho tak zahodil  Tak jesli máte nejaký fígle jak to udělat tak bych byl rád každou radu ocením
Datum: 17. listopadu 2012 13:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele dej tam čr válec a vše udělej tak jak má bejt a bude ti to jezdit kopce na 3...
Datum: 17. listopadu 2012 13:35
 Ono to tet jede taky dobře nemužu jsi stěžovat .... na trojku mírný kopeček ... a na dvojku mě to tahá do kopcu  navíc tahá krásně od spoda ale před tim jsem ten motor udělal na hovno tečemi z toho olej ... a minule jsem to trošek přidřel tak že se to chystám celý rozhodit a udělat to pořádně ... a když už to bude rozebraný tak to i doladit .. zapalování mám už prichystané Tyristorové
Datum: 17. listopadu 2012 12:19
Jméno: deda1-čz
IP: uživatel556
 A je je no poslý válec žádná sláva radší bych vzal originální 05kovej válec a dal to na 6tej výbrus slícoval , dal tam hlavu z 20,21,23 s ledvinkou . A udělal ty základní věci aby bylo zapalko v pořádku , nastavenej karbec , čistej výfuk . A pojede to parádně
Datum: 17. listopadu 2012 12:13
|



|