Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Zdar draci mám jawa 20 po částečné G.O. nedělal jsem výbrus pouze nový píst, kroužky vše přetěsněno seřízeno atd... zaznamenal jsem celkem slušný nárust výkonu, ale přece mi to stále nedá přemýšlým o snižování hlavy... a proto se vás chci zeptat jaké máte zkušenosti s výkonem případným nárustem spotřeby a celkovým chodem motoru? jestli se stíhá dostatečně chladit, vyplachovat, jestli nejsou nějak obzvlášt velké propady výkonu v ruzném otáčkovém spektru atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 21:25
 toto je srovnatelný s objevením ameriky. světe div se, ale když se něco dá do pucu, tak to i funguje  )) a ted vážně. až se s tim naučíš jezdit, pojede to ještě líp. fichtl je háklivej a mstivej parchant a jde o to, umět ho podržet pod krkem ale taky ho nechat oddechnout.
Datum: 06. ledna 2013 21:25
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
 Ale no tak pánové, vhodným zvýšením kompresního poměru zvýšíte výkon a účinnost motoru. Jen jde o to, hlavu vhodně upravit!
Datum: 06. ledna 2013 21:16
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Ahoj no tak to jsem samozřejmě doladil také všechny výrobní nepřesnosti, jako je přechod saciho kanálu ve valci z litinové vložky do hliníkového odlitku válce, dále kolínko sání s válcem i s karburátorem, dále pak přepouštěcí kanály jsem také slícoval ke klikovému meziprostoru, vyleštil jsem je jemným smirkovým papírem a nějakou textílií už si přesně nepamatuji, no a ještě pár drobností... slyšel jsem že i příliž vytahaný sekundární řetěz udělá dost na výkonu já jelikož jsem ho měl už fakt moc vytahanej že už šly články místama přes zuby, a hrozně to chroustalo... tak jsem ho také vyměnil no a ty pístní kroužky, píst, a pístní čep jak jsem zmiňoval na foru a všechno celkem udělalo dost to jsem ani nečekal... před tím už to vubec nejelo možná tak za 1 nekde za 2 a za 3 to už musela bejt jo velká rovina, a to jsem tam měl 11z. ted se to nedá vůbec srovnávat z výkonem z předchozích dob... po demontáži jsem totiž zjistil že, na pístu (3 kroužkovým) byl první kroužek u dna pístu ulomený cca 1,5cm byl tam ustřihlej zámek... tudíž se kroužek točil libovolně dokola, no a od té pístní drážky byla vyražená drážka ke dnu pístu dtudíž to nemělo žádný tlaky ty zbylý 2 měly v zámkách 1,3mm vůli...  Kdyby si měl ještě nějaký nápad jak zvýšit výkon tak budu moc rád díky. Jirka
Datum: 06. ledna 2013 20:34
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Stando chtěl jsem se tě zeptat po mailu na víc informací, při odeslání na uvedenou e-mailovou adresu se mi zobrazilo že tvoje uvedená e-mailová adresa je neplatná...  tak to vložím opět sem...
Datum: 06. ledna 2013 20:33
 Především se jedná o odstranění výrobních nepřesností/vad válce ze seriové výroby + něco navrch  O hodně se zlepší průběh motoru a lehce naroste maximálka,klesá spotřeba na továrně uváděnou. Pro více info mi napiš na mail.
Datum: 06. ledna 2013 19:39
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 O.K. Děkuji za názor, jestli se tě můžu ještě zeptat jaké lehčí úpravy na sériovkách třeba provádíš? pro inspiraci
Datum: 06. ledna 2013 19:30
 Dobře ti radím. Hlavu nesnižuj. Nemá to význam. Ba naopak. Seriovka bude tak maximálně víc vadnout. Upravuji válce na seriovku a u těch nejlehčích úprav hlavu vůbec nesnižuju.
Datum: 06. ledna 2013 19:17
|



|