Jméno: Jawar	
	    
	 
	
	IP: uživatel14082        	  
	 
	 
	
	  
	  
		Posl.aktualizace: 26. května 2013 13:02
	 
	 
	 
 
  
  
  
  
	
	
	
	 Když se dobře udělá 60ccm válec tak je to nesrovnatelný s origo. S lehkým jezdcem a převodem 14/55 se dají dosahnout i rychlosti k 90km/h. Nebo naopak 100kg jezdec na pomalejší převod zase bude frčet 70-75 jako za mlada...	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 13:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: kojot92000	
	    
	 
	
	IP: uživatel14274        	  
	 
	
	 To nejlepší co může být je velký takže to bude trochu znát i na výkonu ale žádné dělo nečekej.....	   
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 8:13
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: standa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15574        	  
	 
	
	 8.výbrus zdaleka poslední neni   	  
	
	  
	  
		Datum: 26. května 2013 6:28
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: libor1	
	    
	 
	
	IP: uživatel1332        	  
	 
	
	  to Jawar : já tu sadu měl na jednom fichtlu a nemělo to chybu, teď toho fichtla má kámoš a nestěžuje si, ve dvou lidech to jede fakt solidně, sice jede max tacháčovejch 60 s 13 zubem kolečkem, ale ten tah do síly je úctyhodnej, zatim s tim nebyly problemy, já to mazal i kámoš to maže mogulem TSkem 1:25 v záběhu a pak 1:40, občas tam dá benzín s olejem do motorovky od fotra, ale jak řikám asi to nebyl pondělní kus    fakt to jede, je fakt teda že ty kroužky nic moc, možná už by stály za výměnu, ale kompresy to zatim má, ono to vlastně s tim poslednim výbrusem má asi 55,2 cm3 obsah že Stando?	   
	
	  
	  
		Datum: 25. května 2013 15:02
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	
	 Mimojiné zajišťuji i výbrusy válců či repase klikových hřídelů a není problém zajistit výbrus,klidně 40mm a nebo 41mm,za větší vrtání až 300,-.....normál vrtání do 250,- + cena pístní sady	   
	
	  
	  
		Datum: 25. května 2013 14:09
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15128        	  
	 
	
	 pardon valcec by měl být o 0,2mm menší pod broušení dole by správně mělo tedy být 39,8mm sem se upsal....ale princip je stejný..	   
	
	  
	  
		Datum: 25. května 2013 13:27
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel15128        	  
	 
	
	 popř pokut si odvážnej a najdeš nastrojaře šlo by seriovku převrtat na píst z tohot setu  ..kamarad to tento rok má a nestěžuje si najeto cca 500.. a zatím drží .. taky pozor nekteří brusiči si říkají ce nu ne za jeden výbrus ale za 8... není to pravda valec se veme na soustruhu nožem na 38,8 a zbytek se jemně vyhonuje a obrobí.... pokut najdeš někoho rozumneho tak by to vyšlo cca na tech 800 taky kanaly by byli vhodnější  jen to chce trošku vyladit   třeba dát 2 těsnění pod hlavu  protože ta puvodní je líp vyrobená cose drsnosti spalováku tyče...  prostě to chce trošku grif ale šlo by to....s tím že to je pracněší přestavba motoro kterám má své uskalí....	   
	
	  
	  
		Datum: 25. května 2013 13:24
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: miselin4	
	    
	 
	
	IP: uživatel15295        	  
	 
	
	 taky jsem si to kdysi koupil ale je fakt lepší nechat udělat výbrus.Tady na tom se mi olámaly ty kusy vložky válce	   
	
	  
	  
		Datum: 25. května 2013 7:12
	 
	 
	 
 
  
  
	
	
	  
	  
	
	Jméno: pepa	
	    
	 
	
	IP: uživatel14927        	  
	 
	
	 tak radej obyčejný výbrus ..nesedí kanaly a na chuj to jede.... i to mín stojí	   
	
	  
	  
		Datum: 24. května 2013 22:22
	 
	 
	 
 
  
 
 
             | 
           
         
         
         
    
       
                   |