slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat ohledně hlavy válce na Jawa 50 typ 23. Mám domácí úpravu válce, lehce přečasované a zvětšené výfukové a sací kanály. S výkonem jsem spokojený, ale všiml jsem si jedné zvláštnosti. Pokud použiju hlavu se spalovákem ve tvaru ledvinky, tak motor nejde tolik vytočit a ani do kopce nemá takový tah. Ale pokud použiju hlavu se spalovákem půlkulatým, nevím jak se přesně jmenuje, tak motor táhne a točí jako blázen. Do kopce kde motor s ledvinkovou hlavou sotva udrží 2. rychlostní stupeň, klasická hlava točí na plné otáčky na 2. převodový stupeň. Zapalování mám VAPE a předstih pořád stejný, ryska na rysce. Jinak vše sériové, vyčištěné. Svíčka Brisk N15C a benzín Natural 95, olej 1:33 plná syntetika. Ledvinka by podle mne měla být lepší, protože má vyšší kompresní poměr, ale v praxi je tomu naopak. Čím je to způsobeno? Máte s tím nějaké zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2013 15:08
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Začal bych první tou směsí, s takovou úpravou válce co píšeš a naprosto seriově nastaveným karburátorem budeš mít téměř určitě chudou směs která se mnohem líp zapaluje i hoří, proto ti to možná při zvýšení komprese pálí už před horní úvratí, bůh ví jestli ti to nejede jak diesel na samozápaly. Problém je, že vysoká teplota ti může poškodit píst i hlavu a v případě dvoutaktu to můžeš i zadřít, naštěstí mažeš na syntetiku docela dost. Předstih tě pak taky patrně nemine. Jinak jak už dřív psal Standa, na takhle otevřený výfukový kanál to chce hlavu tak +/- 5ccm.
 
 
Datum: 13. června 2013 15:08
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak píše bakoun musíš změnit předstih.. když to bude dělat dál, dej plíšek na jehle trošku níž, popřípadě dej 72 trysku jestli tam máš teď 68 ;-)
 
 
Datum: 13. června 2013 13:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Pro větší kompresi je potřeba menší předstih a bohatší směs. Nasaď hlavu z 20-ky, nastav předstih 1,6mm a obohať směs.
 
 
Datum: 13. června 2013 12:40
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyžtak nechám půlkulatou hlavu a budu jezdit, to není problém. Spíše mne zajímá důvod, proč to s menší kompresí jede lépe, protože mi to hlava nebere. :o
 
 
Datum: 13. června 2013 12:13
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám vše sériové: výfuk, sání, trysky, vrtání i píst. Tato úprava kanálů je takový můj pokus o oživení Jawičky a jsem s ní spokojený. Právě mne to také zarazilo, že to na tu půlkulatou hlavu jede mnohem lépe a více to točí. Odpoledne si tedy pohraju s předstihem a uvidím.
 
 
Datum: 13. června 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel14659    
27mm na dvoukroužek? co tam máš za výfuk????
 
 
Datum: 13. června 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel15660    
Hmmm... Tak tomu nerozumim... Na takovej vejfuk je hlava 5ccm i míň ... Hlava j05 má cca 7-7,5ccm a hlava z j21 cca 6,2-6,3ccm... Je zajímavý že píšeš,že na hlavu z j05 to jede pěkně,protože by to mělo jet úplně mizerně na obě hlavy protože je tam kompresní poměr tak 5:1
 
 
Datum: 13. června 2013 9:32
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vrtání sériové 38, válec je nevyběhaný a nepodřený, píst 2 kroužek, výfuk 27 od HÚ. Objemy hlav dnes vyzkouším, ale myslím si, že jsou obě dvě originál nesnížené. Zkusím se tedy podívat ještě na předstih.
 
 
Datum: 13. června 2013 8:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15660    
Jednoduchý vysvětlení. Máš tu hlavu s ledvinkou moc tvrdou,proto půlkulatá jede. Jen kontrolní otázka - vrtání 40 ? Vejfuk 29 od HU? Hlava 5,5 ?
 
 
Datum: 13. června 2013 6:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jjj, pravda občas ty rysky neseděli, teda hlavně na počátku výroby, nebo, že by to zas někomu ujelo???
 
 
Datum: 12. června 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je hezké že je ryska na rysce ale presto zkontroluj hodnotu předstihu
 
 
Datum: 12. června 2013 22:24
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 11:22:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu