 Chlapi mam mustanga po tesnym vybrusu najel jsem asi 500km a porad mi ve vyssich otackach chrasti v motoru.cinka to jak kdyz hodis matku do nadrze a klepes s ni.krouzky jsou ok kontrolovano 2x ,mazu 1:33 ze zacatku jsem zastavoval chladil setril ho a dela to porad.dik za rady vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 21:05
Jméno: gestapo
IP: uživatel16935
 A už jste amatéři někdy slyšeli o úhlovánĺ ojnice? Vy tak akorát umíte natlouci pístní čep kladivem,že,
Datum: 08. července 2014 21:05
Jméno: Pablos
IP: uživatel16977
 Měnil jsi klikovku nebo si jen udělal výbrus? Jestli tam máš starou kliku tak se podívej zda nemáš vůli v ojničním oku. Bronzové futro se časem vyběhá a pak to cinká.
Datum: 05. července 2014 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel17383
 Po 500km je to zajetý až až... těsnej výbrus většinou po 250km už jede ...500-600km je hranice kdy to přestat šetřit .... volnej výbrus jede po 100km... holt někdo ví a někdo ***** Chrastící kroužky nemaj nic společnýho s tim,jestli najel 200-500-1000km... ať sem si za poslední roky udělal válec jakej koliv, tak jsem to nikdy nezajížděl dýl jak 2 odpoledne tj 50-100km a to druhej den ke konci už tomu většinou dávam... třetí den už bez slitování,prvně ochuzuju asi po 250km ...nezvonil žádnej ...
Datum: 05. července 2014 13:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel15205
 500 km na zajetí , ty si gurmán
Datum: 05. července 2014 13:01
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 někdy chrastí šoupátko v karburátoru
Datum: 05. července 2014 13:00
Jméno: standa
IP: uživatel17382
 Některý levný kroužky maj mizerný zámky a chrastí furt,s tim nic nenaděláš ... a nebo ti zvoní klika a nebo si dal píst obráceně
Datum: 05. července 2014 10:00
|



|