Jméno: Lukáš
IP: uživatel413
 čau DRACI, chci se zeptat jestli by šlo dát na motor z jawa 555 - válec, píst,hlava,karburace z pionýra? Vím že je tam bude problém s puzdrem v klice - je malé pro čep z pionýra.Šlo by to nějak vyřešit? A jestli by zvládala spojka (3 kolíky). Jestli by nebylo lepčí tam dát rovnou celej motor z pincka. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2007 19:21
Jméno: Luboš
IP: uživatel428
Do orig. Jawy 555 (ještě litinový válec) nelze dát válec z novějšího typu - jiné kartery,nepasují vůbec kanály.Použít můžeš po vyvložkování otvoru pro pístní čep jen píst z Jawa 20.
Pionýr měl 3 základní typy - 555 ,dále 05 - to byl předchůdce 20,21,23 (Mustang),poslední 3 typy mají stejný motor.
Pozor Jawa 05 má jiný řaď. automat,kola a hřídele v převodovce (zde možno válec z novšího typu a hlavu.Motor z J 05 poznáš podle kulatýho krytu zapalování,bovden spojky vede zespodu.Pionýr 20,21,23 mají bovden spojky shora.
Datum: 23. ledna 2007 19:21
Jméno: Lukáš
IP: uživatel413
Tak vám díky, dám tam ten motor z pincka. A ještě jsem chtěl zjistit rozdíly motoru pincka a mustanga, někde jsem četl že mustang má otrochu silnější motor? díky
Datum: 21. ledna 2007 22:44
Jméno: Toňas
IP: uživatel28
nebastli,hod tam jinej motor
Datum: 17. ledna 2007 16:51
A co takhle si pořídit rovnou pionýra celýho, myslim si že je to mnohem lepší než bastlit 555, jinak nabastlit to pude, otázkou je jak to pojede, jestli bude tát výsledek za to...
Datum: 17. ledna 2007 11:41
Když tam dáš válec hlavu a karbec z fíka a k tomu ještě výfuk.Můžeš tam pařazácký píst nechat,je to jedno jsou stejný až na průměr toho čepu který je menší.Když to tam dáš,motor bude mít podobný výkon jako 20tka,ale to by jsi musel rozšířit kanály v karterech na velikost dvacítkových a sací kanál taky zvětšit.Pak to bude jezdit jako 20 ale zase to nevydrží právě ta spojka,úzký primární řetízek a převodovka. Lepší a jednodušší a časově levnější pro tebe bude napasovat tam motor z 20tky.
Datum: 17. ledna 2007 7:21
|



|