 čus draci chci se zeptat jestli zvladnu doma sam přehodit hlavu s pístem jestli pistní krouzky musijou někam směřovat třeba nahoru a jestli to nějak nepoškodim a kdyštak mi na E-mail pošlite selej navod jak to přehodit abych to ještě vic nepokurvil diky zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2008 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 stejne gdyz nasadis pist spravne (sipkou k vyfukovymu kanalu) tak tam mas pak uz ty zarazky na zamky takze to poznas...jinak da se to i kladivem ale to je spis tahem, staci slabe tuknout d osroubovaku kery je v tom cepu a uz je z poloviny venku...ale opaku ji s citem jinak ta ojnice se ohne bo i klikovka se muze poskodit atd
Datum: 29. listopadu 2008 19:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to volej - delal sem i z desek od sesitu, ty sou na to vyborny...to stanon - z toho si nic nedelej tys me taky parkrat predbeh ale jen jedna vec: prvni zamek smerem nahoru od vyfukovyho kanalu!!! jinak se ten zamek v tom kanalku sprcne...jinak uz wim jak je to presne - 1. zamkem nahoru, 2. vpravo dolu, 3. vlevo dolu...1. zamkem nahoru!
Datum: 29. listopadu 2008 19:43
 obkresliš a vystřihneš z takovyho zelenyho papiru...nevi mjak se přesne menuje
Datum: 29. listopadu 2008 19:21
Jméno: volej
IP: uživatel4421
 sory ze se mezy vas seru ma te to jak odbornej vyklad ale chci se zeptat z ceho delate to tesneni kdyz nemam original?
Datum: 29. listopadu 2008 19:12
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 29. listopadu 2008 19:05
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 zvládneš to v pohodě! povolíš čtyři šrouby na hlavě (křížem!) sundáš hlavu, potom i válec, vyndáš pojistný segrovky od pístního čepu, vyndáš pístní čep (dobrej je na to vytlačovák, ale dá se o i jinak, na to přijdeš, hlavně do toho nebuš kladivem) pak můžeš sundat píst, dáš tam novej, první kroužek zepředu (nejdál od motoru) dáš zámkem směrem dolů, tzn. k výfukovému kanálu, pak už jen nasazuješ kroužky (začni tim nejblíž u motoru, blbě jsem to popsal, ale dbej na to aby ten nejdál od motoru byl zámkem dolů) nasuneš pístní čep, zajistíš segrovkama, seškrábeš z karterů a válce zbytky starýho těsnění, dáš nový, napustíš olejem, nasadíš válec, na něj dáš novou hlavu, utáhneš šrouby (zase křížem!) namontuješ svíčku a ať už jsi pryč! 
Datum: 29. listopadu 2008 19:04
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak prve kam by mel kazdy smerovat - 1. krouzek zamkem nahoru, 2. krouzek je vpravo(vlevo) dole a 3.(pokud je) tak na druhou stranu jak druhy cili vlevo dole...jinak sou tam zamky takze to uplne v pohode poznas...hlavu zvladne kazdej a musis to jeste dobre povolit a utahnout aby se ti nezkroutila (sroubky utahovat krizem kazdej asi o pul otacky) pak si asi myslel i valec tak ten sundas a nandas (musis mit u plechovanejch pionyru sundany koleno sani, u mustafa nemusis tam zadny prsicka nezavazi) a musi smerovat spravne kanalkama cili vyfukovy dolu a saci nahoru, zni to smesne ale uz sem taky videl znameho jak to nasadil obracene...to samy i s pistem, musi smerovat spravne cili sipka musi smerovat dolu k vydukovymu kanalu...a ty krouzky? vyndas a nandas nejsnadneji pres nejakej rozbitej pul krouzek kerej zasadis do drazny a pres nej protahnes ten co chces dostat ven, chce to cvik, casto praskaj, sou krehky a napoprvy to asi neudelas...jakmile ti jeden praskne tak nema cenu davat tam jeden novej a ostatni stary to kup secky novy a pres ten starej zlomenej to gdyztak pretahni...jo a mazni trochu valec az to budes mit nasazeny az budes davat pist do valce, to uz je pak jednoduchy jen je tam musi pasnou a pak masvyhrano...zdar at jezdi
Datum: 29. listopadu 2008 19:00
|



|