Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 Zdar menil sem valec a krouzky a tak to jedu projet a vubec to nezenu a najednou ze zastavim a tak vytahnu klic a ono to porad bezi tak vytahnu fajfku a porad to bezi v otackach tak sem vypnul benzin a pockal az to trochu vychladne...prej se to stalo proto ze byl valec moc rozpalenej a tak to samo zapalovalo tak by me zajimalo za jak dlouho to prestane protoze s timhle se neda jezdit...jinak jde o 180/487 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2009 22:12
 já bych hledal problém jedině v guferu pod zapalováním. bude asi povylezlý nebo sjetý našikmo pokud ho tam dal někdo křivě aje to hned
Datum: 08. září 2009 22:12
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 no ja zadnou cagivu nemam...ale olej siporidim lepsi
Datum: 25. května 2009 18:48
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 M2T parama, určitě z pumpy  ten tam ani nedavej jezdi na kvalitnější. Já třeba jezdim na schell a dobře maže nezasviní a není moc drahý
Datum: 25. května 2009 15:02
Jméno: standa
IP: uživatel6194
 tak pozor!! do cagivy m2t vubec napatri!!! tam pri nejhorsim Mogul TSF!! coz je v prirucce. Jinak prej dobrej je Shell Advance SX. Stoji asi 105/litr . Taky hodne lidi jezdej temahle motorkama na nejakej levnejsi Castrol. Nediv se ze ti to samozapaluje,kdyz jezdis na nejhorsi olej v republice   Ja nechpu,proc maj takovouhle sracku na kazdy pumpe a normalni olej koupis jen v mototechne a nebo na Shellce....
Datum: 25. května 2009 15:01
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 no tak jsem to vubec nebral jenom na 4 pul plynu ale jinak ten pist tam sedi fakt dobre ale neni to po vybrusu je to origo a oleje tam bylo taky dost protoze to hulilo dost ze tam byla mlha ale chtel sem se zeptat jestli bych nemel zajizdet n lepsi olej nez M2T od parama ale je to hrozny do kopce kdyz chci dat dvojku tak ji to vubec nebere je to strasne liny
Datum: 25. května 2009 13:28
Jméno: Standa
IP: uživatel6194
 Hooodne zajimavy! Naposledy sem to videl pred 2 rokama,kdyz bracha jezdil se skodovkou bez vody(mela prdlou palici a furt varila) a ona se na tolik rozpalila,ze nesla chcipnout  sou to desny zvuky  Hele steve pripisuje puvod chudý smesi,ja si to nemyslim. Ja si myslim,ze si to proste uvaril,zapek ale nezadrel. Mas strasne tesnej vybrus a asi na to neberes ohledy pri jeho zajizdeni..... chce to vic oleje a delat prestavky!!!! mozna teplejsi svicku
Datum: 25. května 2009 11:09
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
Datum: 24. května 2009 21:40
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Mě se to stalo s jawou 250/559. Když jsem zastavoval na křižovatce,tak najednou mi vylítly otáčky na maximum!! tak jsem instinktivně vytahnul klíček,protože jsem myslel,že se mi seklo lanko,a vono nic furt běžely maximální otáčky. rychle jsem vypnul benzín,ale chciplo to až za 15 vteřin, chtěl jsem odpojit fajifku,ale ta se mi napul roztekla  (byl to neuvěřitelný kraval) Všichni na mě koukali jak blbý  Už to nenaskočilo a když jsem to dotahl domu podival jsem na svíčku a to byla uplně celá černá... Pak jsem tam dal jinou svíčku a fajifku a už mi to nikdy neudělalo. Ale nikomu bych to nepřal,je to fakt hodně nepřijemné,když to nejde zastavit.
Datum: 24. května 2009 21:37
 Mě se tento případ už taky stal, ale pouze jednou u jawa 250, prostě jsem vypnul zapalování a motor běžel dál a ještě zvýšil otáčky, které se pak ustálily. Po vypnutí přívodu
paliva to zhaslo. Vyřešil jsem to studenější svíčkou, pač předtim jsem tam měl Brisk N17C a ted tam mam Brisk N15C a už to nedělá.
Datum: 24. května 2009 21:36
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 ta na který sem jezdil já celkem ušla...ale nefungoval otáčkoměr a když sem to víc vytočil tak tam něco hrozně drnčelo
Datum: 24. května 2009 21:32
 no menils valec tak si mozna dal blbe tesneni, stane se...nebo se odporoucelo gufero...
Datum: 24. května 2009 21:32
 to Sharky - ajo, tady v Dračicích tez litam ted v autoschoole na 638 a ona je v takovym polorozpadlym stavu
Datum: 24. května 2009 21:29
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 jinak za jízdy a na semaforech to nevadilo, a když sme přijeli zpět k autoškole tak žádný vypínání benzínu, sem tam kopnul 1 a pustil spojku...  nejefektivnější, nejrychlejší
Datum: 24. května 2009 21:29
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 tak myslim ze tam problem nebude ale jeste to omrknu
Datum: 24. května 2009 21:29
 spoj mezi karbenatkem a kolinkem sani, kolinkem a valcem
Datum: 24. května 2009 21:27
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 to Steve: v Praze...
Datum: 24. května 2009 21:26
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 myslis filtr?? nebo ja nwm sani je siroky pojem
Datum: 24. května 2009 21:25
 ne jenom projdi sani a dej tam novy tesneni...a namaz je olejem nez je tam budes davat...
Datum: 24. května 2009 21:23
 to Sharky - gdes delal autoschool?
Datum: 24. května 2009 21:22
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 tak myslis zase pulit motor?
Datum: 24. května 2009 21:21
 jo jiank teda to shrnem - studenejsi svicka a projit to gde to prisava...
Datum: 24. května 2009 21:19
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 ale to by melo prestat az si ten pist trochu sedne ne?...protoze tam sedi fest
Datum: 24. května 2009 21:19
 blbost, prisava mu to taky fales a to znamena co? ze se ti ochuzuje smes a chuda smes hodne tepelne namaha motor pac je chuda a hodne ho zahriva atd atd...takze bych prosel sani a gufera estli negde nemas skulinku, ono staci i malo a uz to saje...
Datum: 24. května 2009 21:18
Jméno: Sharky
IP: uživatel6046
 tohle mi dělala Jawa 350/638 v autoškole  to byla pak sranda  po vypnutí motoru běžela dál, ale otáčky se nezvyšovali.....s instruktorem sme to vyřešili novou studenější svíčkou...
Datum: 24. května 2009 21:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a duvod proc ti to pridava otacky je ten ze se rozzavi moc svicka a pak to podpaluje samo moc brzo. Myslim si jestli to neni tim ze je moc velkej prectich je to divny
Datum: 24. května 2009 21:15
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 stim jsem se setkal jednou u MF jeto takova sekacka a vsechno mozny zalezi co se tam zapoji rek bych ze je to od JAWI a dal jsem neutral a bajednou to bez plynu bezelo ve velkech otackach a nechtelo to chcipnouti kdyz bylo zapalovani vypnty tak jsem vytach spojku a porad to bezelo tak jsem zastavil benal a pockal az dojde pak to chciplo to nevim jak to je mozny protoze jsem stim akorat jel asi 30 metru a pak to chtel zastavit
Datum: 24. května 2009 21:13
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 no nwm co pridava otacky normalne jedu a najednou to zacne pridavat a plyn drzim stejne
Datum: 24. května 2009 21:12
 zasadni technicky dotaz - to ti pridava otacky na volnobeh?
Datum: 24. května 2009 20:57
 mě to taky děla na jawě 250 a to same
Datum: 24. května 2009 19:57
Jméno: mogul
IP: uživatel5357
 Studenější svíčku, takže asi N14
Datum: 24. května 2009 19:51
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 a tak jakou svicku by si doporucil?? mam tam N15 a jeste mam problem s tim ze mi to obcas samo pridava plyn takze je to jako nerizena strela...a lanko nkde nedrhne tak sem zkusil dat jehlu na 4 zarez ze spoda tak nwm
Datum: 24. května 2009 19:42
 tohle se mi stavalo na fichtlovy kdyz sem ho v lete hnal,to byl motor uplne rozpalenej,sem vypnul zapalko a on este treba 3 vteriny bezel sam bez elektriky,bylo to velkou teplotou elektrod svicky,ktere zapalovaly smes bez jiskry,mozna bych skusil nakou jinou svicku,studenejsi
Datum: 24. května 2009 19:29
 tak todlec mi delal i fik s naftou...vidim to v predzapalech, lepe receno v samozapalech, pravda, muze to byt tim ze je to moc rozpaleny a pokud tam mas teplou svici a ma to chudou smes (cili muze i prisavat negde fales) tak je to i mozny ale ve skutecnosti sem to videl jenom na svem fikovi
Datum: 24. května 2009 19:27
Jméno: 123456
IP: uživatel5711
 tak se neozivej kdyz neumis poradit...tos asi jeste moc veci nevidel
Datum: 24. května 2009 19:20
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 To se me zdá jako velká blbost!!
Datum: 24. května 2009 19:18
|



|