Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 Čaw draci,,potřebuju poradit jaktože mi JAWA 21 sport_vytáhne víc než za tepla?Potřeboval bych poradit co bych s tím mohl udělat aby mi to jelo pořád stejně.A ještě bych se chtěl zeptat jak je možny že když to na svým fechtlu rozjedu z kopce tak tak to ukazuje o hodně míň než když sednu na otcovího a rozjedu to ze stejnýho místa a jede to přibližně stejně a možná i míň a ukazuje mu to zkoro o 40 km/h víc než mě?A to můj motor je nově poskládanej a lítá jak drak ale ten otcův je nikdy nepůlenej protože zatím jel dobře ale tak jak mě mu to opravdu nejede,,tak myslíte že to bude tachometrem?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2009 17:26
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 Moment co tím myslíš airbox?
Datum: 29. května 2009 17:26
 taky se to tak da vyresit, nejlepsi by bylo vyvest to asi primo ven ale vypada to blbe, uz sem videl i jednoho blazna co si udelal diru do airboxu ctvercoveho tvaru a tu samou diru u delal i do spodniho briska aby mu to stale stale cesrstvy vzduch, no paskvil jak prase ale z praktickeho hlediska to vicemene fungovalo, ono totiz dycky budes mit horkej vzdch pod prsama pac to tam neni vubec nijak vetrany a teply vzdcuh stoupa nahoru takze to same budes mit po delsi chvili i u te trubicky nahoru...on je to problem i u vyssich Jaw gde je airbox za karbenatkem ktery se napojuje na valec takze pri jizde co proud vzduchu odvadi prebytecne teplo z zeber motoru zase nasava airbox,  z blata do louze proste...cili zkusit to negde vyvest pokud to sikovne ukryjes (pokud se pouzije trochu sirsi hadice tak se to da vyvezt pod briskem az k k zadnimu kolu gde je takovy umelohmotny plexi ochranujici pred nejvetsim bordelem z kola a soucasne otevrit secky dirtyv airboxu pac v ty hadici to bude delat nezadouci odpor a tim by se ti obohatila smes...)
Datum: 29. května 2009 16:44
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 Jo tak díkes,,a kvůli tomu že to jezdí za tepla hůř tak tam dát tu trubičku od vzducháču tu která vede nahoru jo?
Datum: 29. května 2009 15:15
 nahoru nebo dolu, ted newim co myslis, sytic? no 21 mely uz jenom system preplavovani plovakovky, pokud ti to startuje za studena tak mas bohatou smes a za tepla ti to nepujde tak dobre...cili zkus tu smes ochudit a pro studenym startovani to maximalne preplavit az to potece z karbenatka ven (tim se taky obohati smes) no a teply by se melo zlepsit...jinak delalo mi to jen par stroju aby sli na paku jak za studena tak za tepla, je to docela tezky to odladit a negdy to na urcitych fikach proste nejde ani gdybych se postavil na hlavu (stejne by to nepomohlo  ) takze pri startovani za tepla uzavri privod z nadrze, naklon fika na pravou stranu a zkouset nakopavat dokud nechytne, pak zas otevrit privod paliva (obvykle poklesnou otacky jelikoz se obohati smes a to teplej nema moc rad, na chudsi smes se rad vytoci, viz falesny vzduch) a jed...jinak ti s tim poradit nemuzu...
Datum: 28. května 2009 21:05
Jméno: Winc™CZ
IP: uživatel3458
 Jo za tepla to nechtelo strartovat pákou ale za studena jo!A na vzducháču tam to na to sáni bud nahoru nebo dolu nemam vubec tagže tam dát nahoru jo?
Datum: 28. května 2009 20:45
 ty otackomery maj velkou mezeru a velkou odchylku, to mas prast jak uhod...jinak zalezi co mas za 21 - treba prvni generace (prevazne vecina, maj treba ty hlinikovy listy na bocich) maj na airboxu hadicku ohnutou nahoru aby nasaval cerstvy studeny vzduch zezhora a ne od motoru, gde je horkej a pak to vadne gdezto druha generace dostavala airobxy od mustafu cili s trubickou rovnou nasavajici vzduch od motoru a tam to potom hodne vadne...u prvni generace se to vetsinou moc resit neda leda ze se ochudi smes a tim to pak pojede o neco malo lip teply nez studeny (studeny totiz je lacny po bohaty smesi)...no a ty druhe generace tak tam se delaj dva figle - bud se zkrati trubicka presne k otovru u cupovaku a tim to nasava studenej vzduch dirou v brisku na cupovak nebo se ucpe a vyhodi se ten horni kryt nahore...ono moc moznosti neni, jedna je taky ze se nechaj na hlavu navarit zebra (jde to i na valec) nebo se poridi rovnou hvezdicovita aby to lip chladilo...jinak tachac digitalni z kola a odrusenou sivkcu nebo fafku a ses s presnou rychlostitak nejak za vodou...jinak ti to nigdy nepojede jak studeny tak teply stejne, jde se k tomu priblizit ale nigdy ne stejne, to samy starty...me se to povede vyladit ze gdyz je studenej tak to lita jak drak, za tepla tomu uberu bohatost a litam si dal priblizne stejne ale pak se driv vari gdyz to moc prezenu s zdimanim koni...
Datum: 28. května 2009 19:56
 JJ JE TO TACHÁČEM URČITĚ TY TACHÁČE STOJÍ ZA HOV..!
Datum: 28. května 2009 19:19
|



|