 Zdravim. Blýží se to, čeho jsem se obával. Podle všeho mě čeká výměna gufera pod zapalováním. Motor pomalu přestává jít na startovat, pákou ani nahodou, člověk se musí hodně rozběhnout,ale jede výborně. A taky že nedrží volnoběh, u čehož odborník poznamenal že když nerauguje stavící šroubek, který hýbe šoupátkem, tak je něco v motoru v nepořádku. Chtěl bych vás tedy požádat o shrnutí všech duležitych informací o výměně tohoto gufera, popřípadě stručný návod, díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 12:28
Jméno: standa
IP: uživatel6351
Datum: 10. června 2009 12:28
Jméno: Konwi ( nepřihlašený)
IP: uživatel5163
 no je pravda že kladívka sou tak vopálený až na sebe dou šikmo,,,co na to stando říkáš ? Mustangu23 dik za rady, ae pulit to nebudu, za 1) chybý zručnost a zkušenosti a za2) začínám delat řidičák na A1,,,,takže to potřebuju dat do kupy, abych na tom moh provizorně jezdit s řidičákem na 125.
Datum: 09. června 2009 16:04
Jméno: standa
IP: uživatel6335
 To ze to nedrzi volnobeh muze spusobovat eletrika.....gufera spis delaj zvysenej volnobeh a cukani ve vyssich otackach....
Datum: 08. června 2009 22:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau shodou okolnisti sem mel ten samej problem vubec to nedrzlo v nizkejch otackach a tak sem to rozpulil , gufera vymenil , mozna by to slo i bez puleni ale kdyz uz sem to mel na stole tak sem vymenil komplet vechno od lozisek az po gugera jenom takova poznamka gufera se davaj az po sestaveni motoru ja sem je tam dal pred tim nez sem tam dal kliku a pak jak sem to nahrival tak sem je zpek a musel sem je zpek a musel sem dat novy jinak z vymenou zadny vetsi problemi nejsou
Datum: 08. června 2009 20:58
|



|