 Chci se zeptat jestli je dobrý ten píst na pionyra s tim jedním krožkem???Má to cenu si to koupit???Děkuji za odpovědi.honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2009 23:24
 paja to dobre vystih, jinak ten krouzek je z jineho matrose a je jinak tlustej (tusim ze by mel mit asi 1,5 mm do sirky), to jak ho casto budes menit zalezi na otackach, na tom kolik tam mas prefuku a jak moc sirokych a taky na tobe...teoreticky by mel vydrzet vic nez 1 krouzek na dvoukrouzkaci, prakticky jelikoz vic toci pac to nema takovou kompresi tak to jede ve vysokech (je na to primo delanej) tak se rychlejc "nici" a prakticky to ma zivostnost este mensi...no a pokud tomu rozsiris vyfukovy kanal a vyprdnes se na pomocny okenka timpadem to bude dira jak prase bez zadneho zbytku vlozku vne diry o ktere by se opiral krouzek tak to jde pak hodne rychle do vecnych lovist...
Datum: 20. června 2009 23:24
Jméno: Eugen Németh
IP: uživatel6255
 ja mám 41,48mm piest s jednim kruzkom a ide velmi pekne mám na to karburátor dellorto PHBG 21,a ladák HIKONE,ten ladák funguje na to velmi dobre na 3/4 plin takze ide dobre aj pri nizkych otáckáh má dobry tah,,,tak funguje ze pri 3/4plyn ide s 65km/h,a ked pridám celi tah vytiahne 75-76km/h tak ze mám 100kg a motorka má originál hmotnost ked ta to zaujimá tu nájdes o tom fotky http://www.bikepics.com/jawa/mustang50/69/pics.asp
Datum: 20. června 2009 20:03
Jméno: tom1972
IP: uživatel6425
 No jednokroužek je hlavně na upravené válce při pom.přefuku směsi přes píst.
Datum: 20. června 2009 19:53
 Mam osmý vybrus a hvězdicovku.jak často bych to musel měnit???
Datum: 20. června 2009 19:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží do jakého motoru ho chceš dát jestli do sériového nebo upreveného. pist ma tyto výhody-menší tření ve válci,tím pádem a motor větší otáčky a méně se zahřívá. nevýhody:měnší výkon v nízkých otáčkách protože tolik netěsní, také se kroužek musí docela často měnic -rychlle se ubrušuje . jsou to čistě mé poznatky ostatní mohou mít i jiný názor
Datum: 20. června 2009 19:28
|



|