Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi. Mam upravovanyho fika a mam s nim nehorázný problémi. Nechal jsem si udělat 2 výbrus,píst,kroužky, mam na tom dost nalítáno válec má uš sice sakra malej ale hmatatelnej schůdek, krožky maj cca 0.02cm nezerku ale furt se to nehorázně hřeje a při rychlejší jízdě se to začne dost přidírat voleje je tam dost aš mi to kape na kolo mam tam hvězdicovou hlavu od frikulína a zvětšovaný(leštěny) přepouštěcí kanaly atd. poradte mi čim to muže být?? diky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:55
 Tak to vidíš....  Docela slušně a odborně sme poradily. To s těma přefukama neni jn názor z 2T. Táta jezdil dlouhý léta rally se škodovkou a řiká pokaždý když sem upravoval sací potrubí tak sem ho leštil....a jezdil sem erzety těsně přez uvařením mototu a olej 120. Pak sem je nevyleštil a teplota šla dolu.....ne nějak výrazně...ale směs která se rozbila o stěny v potrubí liép a rychlejc prohořela a tim pádem s sebou vzala hodně tepla do vejfuku....ale sou to jen teorie...Jak řiká Zdenekk vejfuk se leští aby se tam neusadil karbon jinak názor standy na netěsnost motoru a nebo třeba i malou trysku....(co já vim co jezdíš za karbec....) bych bral jako relevantní....!
Datum: 29. června 2009 19:55
 Jen dodám, že výfukový kanál(y) být vyleštěný může......na něm už směs nemá nárok se srážet a alespoň potom nezarůstá karbonem.
Datum: 29. června 2009 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 vim ze lesteny kanaly sou skoro v kazdym navodu na upravu valce,ale skusenejsi zavodnici tvrdi,ze je to blbost,ze by na vylestenem povrchu mohla prepoustena smes castecne kondenzovat o coz nikdo nestojí.....spise bych rek ze je lepsi mit kanaly bez vyraznych nerovnosti a vse dokonale slícované(aby nevznikala turbulence smesi) nez kanaly leštěné...... a k puvodnimu dotazu....nemas problem s karburatorem?? Frikulinovy hlavy sou standartne delany na objem spalovaku 5.5ml,coz na serii este neni extrem aby se to hralo kvuli tomu+velký žebrování......ja bych to hledal v chudý smesi.....nastavení karburátoru,nebo treba nedotéká benzín,popripade nejaký nechtený falešný luft do kliky......nebo dalsi vec.....blby olej!!!! vule v zamkach 2 desetiny milimetru neni zas tak zlá.....
Datum: 29. června 2009 12:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 frikulin - mužu se zeptat proč myslíš že leštěné kanáli jsou chyba?(ja o nich taky uvažoval-tak ted nevim)
Datum: 29. června 2009 12:17
 Jakej tam leješ olej, jakym to krmíš karbcem a dělal si něco s výfukovým kanálem...? To víš i hlava ode mě může mít na tvůj motor už tvrdou náturu. Pořád je to jen hlava...  Jinak leštěný přefuky považuju za chybu.....
Datum: 29. června 2009 11:32
|



|