 Čau draci jak mám poctivě yajíždět výbrus mayat tak 1:30 ....a dávat často pauyu motoru žejo ........a jeydit tak na půl plznu nejvíc .díkz moc ya odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 14:27
 he chyba, ne 1:320 ale 1:30, jinak dobry typy jsou treba z kopce vypnout zapalovani a se zarazenym kvaltem otevrit plyn, tim se motor proplachne a zchladi, pod kopcem zas zapalovani zapnout a jet dal, nigdy gdyz pojedes z kopce ten plyn nezavirej, pac motor jede a jak mu zavres proud smesi tak se klidne i pridre, dobry je treba zmacknout spojku nebo zaradit neutral a obcas vzit takhlec naprazdno za plyn...este jedna vec - pokud se ti zda ze motor vadne, zmackni spojku, pokud zdechne, zastavit a vychladit, pokud bude drzet volnobezne otacky (coz ze zacatku tezko) a nebudou opadavat tak jet pak dal, jakmile se po rozpojeni spojky motor zastavi tak to uz je znamka ze motor se pridira...zajizdeni zdar
Datum: 19. července 2009 14:27
 nebat se to mazat, klidne 1:20 - 1:25, 1:320 je malo, jinak zarazku na jehle na nejspodnejsi zarez, ani ne jezdit na pul plynu jako mit nizke otacky, klidne i na plnej plyn = plne otevreni soupete = nejvic smesi = nejvic oleje = nejlip maze...dulezity je aby se nezacal pridirat, to je ze zacatku casto stavet a nechat chladit, opravdu nizke otacky, nikam nespechat...po 500 km dejme tomu se to povoli...jo a po zajezi vycistit lauf, spalovak v hlave valce, svici, pist a upravit bohatost smesi...hlavne opatrne...
Datum: 19. července 2009 14:24
 myslim že je to správně taky budu zajíždět
Datum: 19. července 2009 13:30
|



|