|
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 čau draci. Měl bych jeden takový dotaz vím že už to tu bylo hodněkrát. Chci si u mustaanga trochu zvýšit výkon, tím že si snížím hlavu válce. U Pincků atd. se používal stupen komprese 9,5 že? No nejde mi o to abych mě kompres 11 nebo víc.... Stačí mi tak 10 max. 10.3 tak aby se motor až tolik neničil. Rád bych věděl jak moc pujde poznat ted rozdíl. Samozdřejmě GO celého motoru ... to je jasné a taky jaký vliv má tryska 72 do karbece místo 68. Prostě a stručně chci tu hlavu trochu snížit tak co bych měl pak upravit aby motor tak netrpěl a aby fungoval tak jak má . Ufff tak to je vše. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 hele u seriovyho stroje muzes jit az na stupen 10.8:1 ,má to příznivý prinost na prubeh vykonu,spotrebu a jeste to nema vliv na zivotnost klikoveho ustroji.....pokud budes mit jehlovou ojnici,tak to vubec neres.....mosazny futro je horší..... trysku 72 ano,ale s primym filtrem a nebo odškrcenim origo airboxu.......
Datum: 20. července 2009 12:43
Jméno: luky
IP: uživatel6664
 jj to jei jasné, proto ji nechci snižovat o tolik je mi jasné že každé snížení je na klikovce znatelné ....
Datum: 20. července 2009 12:18
 Snizenim hlavy trpi hlavne klika a loziska na klikovce.. tim bych asi zacal po snizeni hlavy.
Datum: 20. července 2009 11:34
|



|