Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jalovec
IP: uživatel2370
 Zdarec dnes sem zdělával z babety píst.A zdělával sme ho vytaločovákem na fechtal a jak sem to vydělalt tak me vypadlo ložisko hodně tyček a 2 kroužky??budu mu set koupit druhý nebop to jde nějak spravit díky za odpověd prsím za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 19:41
 zdarec,,mám pařeza,koupil sem ho nepojízdnýho,vyměnil sem kroužky apíst ,,,jede sice sílu má ale kdyš jedu za 1 a plnej kotel tak to jede skoro je na volnoběch aji kdyš přidám tak to jakoby nepřída,2 tak jak štak de,a 3 je docela v poho,,hlavně ta jednička,,na kolikátý drášce má bít jehla ,,,moc dí za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 17:26
Jméno: jajos21
IP: uživatel444
předstih nebo odtrh neposlouchej takové ty keci že odtrh má být jen na papírek.. na to jede fechtl jen tak na kokot...
Datum: 09. dubna 2008 17:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
tak jestli neni zasranej filtr
Datum: 08. dubna 2008 17:16
a hbází to malou jiskry,,,mám novou svíčku,,anepravidelně
Datum: 07. dubna 2008 19:31
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 caute pred dvouma rokama sem menil pist na svoji 555 kdyz sem se tedka na nej dival tak byl skoro cely cerny ale zadne ryhy nanem nejsou v cem je problem ??? nam vymenit pist. krouzky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 20:30
Jméno: bo
IP: uživatel2050
ŽE JE ČERNEJ TO JE TÍM ŽE TI TO ŠPATNĚ SPALUJE ŠPATNEJ OLEJ NEBO JE HO MOC NEBO ŠPATNA SVÍČKA
Datum: 07. dubna 2008 20:30
 poradte mi rosim mam dve 555 a jedna ide lepsie a druha horsie obidve su zabehnute po vybruse maju nove loziska a gufera na klukovke dobre pretesneni motor presne spasovane tesnenia nastavene zapalko a aj tak jedna taha lepsie ako druha retaz mam naspanovanu holesa nafukane poradte nieco ale nieco fakt cim bi to mohlo bit nejazdim na pionieri druhi den ale uz je to par rockov
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 19:04
ale nie nie je to ziadna somarina ako to co hovoris problem je nieco zapeklitejsie rozmislal som ci to nemoze robit elektrika ze mam malu iskru????????
Datum: 07. dubna 2008 19:04
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jestlite chapu tak ti netahne jestli nemas preplej retez nebo treba to nefouka
Datum: 07. dubna 2008 18:54
Jméno: hz
IP: uživatel1337
 zdar,pomůže mi hvězdicovka když mám bezkontaktní zapalko a 8. výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 16:24
Jméno: Drak
IP: uživatel2621
Datum: 07. dubna 2008 16:24
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Konkrétně tě můžu odkázat do opravny motorovek kde se pokusíš koupit sobě vyhovující zapalko. Jinak nový...za prví se nedoplatíš. A za druhý bys ho opět musel objednant přez něakou opravnu nebo prodejnu. Eště sem ho snad na netu neviděl. A nebo závodní interotor..  Ale ten stojí 13 000...
Datum: 07. dubna 2008 16:11
Jméno: salis
IP: uživatel2576
hele draci z čeho používáte ten bezkontakt z motorovky? ,mohl by mi někdo poslat odkaz na konkrétní zapalko, který se dá použít.. díky
Datum: 07. dubna 2008 16:04
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Podle toho na co se ptáš....? pomůže ve výkonu?...jen zanedbatelně...pomůže ti s chlazením motoru?...určitě ano....má dobré chlazení vliv na dobrý chod motoru-jednoznačně. To jestli máš 8 výbrus nebo ne. To je jedno...! Dá se udělat jakýkoliv spalovák (pokud máš k dispozici odlitek) Vše je jen o rozměrech. Bezkontakt bych do hlavy vůbec nepromítal. Ale schvaluju-super věc. Jezdim je na dvou motorech a maximální spokojenost....!
Datum: 07. dubna 2008 15:55
Jméno: Hloubal
IP: uživatel716
 Zdar darci nemate nekdo na prodej hvezdicovou,vejirovou hlavu na fika za novou se mi 1500 davat nechce dik za kazdou nabidku treba by mi stacila i snizena normalni hlava dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2008 9:01
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2283
Hlavy sou problém....pár sem jich měl. Ale nevím zda-li se dostanu k dalších. 1550 za ni je opravdu dost. Můžu vám nabídnout snížení sériové hlavy. Mám na to přípravek. Když byste měli zájem ozvěte se ma mejl. vl.muzak@seznam.cz
Datum: 08. dubna 2008 9:01
Jméno: salis
IP: uživatel2576
zdar taky schánim tu hlavu a taky se mi zdá tech 1500 nad můj rozpočet. takže kdyby jich bylo k mání víc tak mám taky zájem o jednu..
Datum: 07. dubna 2008 15:53
Jméno: Honza
IP: uživatel2370
 Zdarec budu dávat na výbrus válec z babety.Tak se chcu zeptat co mám udělat při zajíždění??Jasně že dát víc oleje,a nějak obohatit směs nebo jak jestli by ste mohly tak popíše te mne to víc díky..Sem zvyklej s fechtal tak babetu moc neznám dopodrobna
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 22:16
Jméno: toxer
IP: uživatel812
normalne vyc oleje a jezdit tak na polovinu vykonu (nešťavit to) ja mam taky babcu a zajizdeni je votrava
Datum: 06. dubna 2008 22:16
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 zdar chcete zvysit vykon u 555 tak sundejte origo vyfuk a dej te tam z 21 jehlu karbu z 21 na 2 zarez a uvidite.zduř
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 17:40
by mě mohlo hnusit mojeho pařeza takovym laufem... ba to má zas nějaky nevyhody
Datum: 07. dubna 2008 17:40
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
udelel si 4 kanal podle navodu z netu to je pak jizda akorat zajizdim musim sehnat podkovu jede to za 3 60 km/h v mirnym terenu to jsem nikdy na origu dachlu nestalo na poli jezdim za 2
Datum: 07. dubna 2008 14:25
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
HM dobry no a jeste by si mohl napsat jak zvysit vykon u 23 (mustanga) to by se me siklo a kdzyz tak muze te napsat nekdo jinej jak ho zvisit sere me jek je to liny  dik za radu
Datum: 06. dubna 2008 20:32
 zdar,kde má sehnat tu hvězdičkovou hlavu a kolik stojí a jestli by mi ju neposlali poštou,,,,a jestli by to stačilo dat na normální válec...moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 10:33
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2618
Jen vějíř mi umožní jezdit na věncový místa...  Paráda..  To si dám ještě jednu do batohu pro jistotu....  To sem se teda pobavil........
Datum: 07. dubna 2008 10:33
prodawa jí azmarek@email.cz ptal sem se ho a je orej za 1500 ale jezdí se sní na věncová místa jo na normalní válec
Datum: 06. dubna 2008 20:04
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Zdarec.Dneska jsem našel zadní tlumiče z fíka.Prošly v roce 2002 povodní a od tý doby ležely pod hromadou bordelu.Dneska jsem je tam nasel a jsou pekelně zarezlí nevíte jak je rozebrat nebo nejak rozpohybovat????? Chci si stavět dalšího fika a nechce se mi je kupovat.Díkes za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:58
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
tu mas navod
Datum: 06. dubna 2008 21:58
Jestli chces, muzu ti prodat moje, dystakl se ozvi na mail, nebo na icq 204-949-500
Datum: 06. dubna 2008 19:26
cau hej ja myslim ze to nema cenu to si radsi nejaky sezen....pouzity...
Datum: 06. dubna 2008 19:13
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
 Zdarte lidicky kdyz namicham benzin s ricinovym olejem nezadru to?? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 20:34
Jméno: pavko
IP: uživatel430
nelil bych to tam sice rycin v 50letech se pouzival jako zavodni olej ale jen jeho slozky ale let muzes ale bude se usazovat
Datum: 06. dubna 2008 20:34
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
čus, já sem ho míchal spolu s M2t a nezadřel sem, ale jelikož to byl olej do 4t tak se to zasíralo karbonem, takže ikdyž to bezvadně voní, tak to nedoporučuju
Datum: 06. dubna 2008 19:03
 poradte kdyz chci dolej pruziny na cz 175 tak odsroubuju jen zezhora ten sroub a doleju je nedela se to nak jinak a kolik se tam toho leje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 17:52
 hoši muj pařes mi nejde do votáček co mám všechno udělat aby šel do otáček,,moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 20:17
Jméno: tadik
IP: uživatel2615
Vyčisti tisky a podivej se na plovák jestli neni diravý anebo zlomenou jehlu
Datum: 06. dubna 2008 20:17
jednoznacne to je zapalovanim alebo karbec
Datum: 06. dubna 2008 19:20
Jméno: Franc
IP: uživatel2417
vyčisti si filtr, vejfuk a karbec a pořádně ho seřid jak má být! a když nepomůže tak sundej hlavu a válec a očisti karbon.
Datum: 06. dubna 2008 19:15
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
zkus jestli není ucpanej filtr
Datum: 06. dubna 2008 19:07
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
vibrus pomuze na vikonu a serit si karbec
Datum: 06. dubna 2008 18:23
Jméno: Hobit
IP: uživatel417
 zdar hosi na pistu bylo virazeny 39.23 co to znamena????????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 22:07
Jméno: poradce
IP: uživatel2616
Je to průměr pístu, výbrus se brousí po 0,25mm to znamená 5tý výbrus s vůlí pístu ve válci 0,02 mm
Datum: 06. dubna 2008 22:07
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
neni to 39,23 ale nejspis 39,25 a znamena to ze pist je na 5 vybrus
Datum: 06. dubna 2008 16:58
 Dobrý den, nevíte někdo jaká byla povrchová úprava litinových válců motoru pro Jawy 550 a 555?.Děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2008 19:12
Jde mi o originální stav, tak jak to vyjelo z továrny, tedy ne žádné experimentování.
Datum: 10. dubna 2008 19:12
Jméno: poradce
IP: uživatel2616
havraní černá nebo po očištění natřít přípravkem na kamnové roury
Datum: 06. dubna 2008 22:30
Nebo eloxování hliníku. Má to na stránkách WIKU ale nevím co to vydrží. Taky to může vypadat zajímavě. Černej válec, hlava a motor.
Datum: 06. dubna 2008 21:14
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mozna tak vysipany lozisko to pak je stribrny nes se to zadre
Datum: 06. dubna 2008 21:08
Jméno: pavko
IP: uživatel430
opiskuj si to a natri to vysokoteplotni barvou
Datum: 06. dubna 2008 19:58
Jméno: johny
IP: uživatel2090
ja bych rekl ze nicim ty valce nenatiraly protoze by to nanich dlouho nevydrzelo... kdystak si ho natri olejem ja to mam taky tak
Datum: 06. dubna 2008 19:31
na mojej 555 ktora bola v dost povodnom stave ked som ju kupil bol valec nastriekany striebrenkou alebo skor takou sivou farbou a na druhej 555 co mam nebolo nic a hrdzaviet to nehrdzavie pokial sa na tom jazdi a pravidelne sa to zohrieva a neparkuje sa to vonku na dazdi
Datum: 06. dubna 2008 19:29
Jméno: tom
IP: uživatel2542
To alw muselo žebrování
rychle korodovat. Opravdu na něm nic nebylo?
Datum: 06. dubna 2008 19:15
Jméno: johny
IP: uživatel2090
žadná
Datum: 06. dubna 2008 14:42
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
 zdravim, potřebuju radu: měl sem vybroušenej válec se kterým měl fíkus sílu jak něco a pak se mi ho podařilo díky špatnýmu zajíždění posrat a teď ho mám znova vybroušenej a už nemá zdaleka takovou sílu, čím by to mohlo být... napadá mě jen že ten druhej výbrus sem si nechal udělat u někoho jinýho a ten to nemusel udělat kvalitně...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 16:39
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
bezva, ale nevím na co mi to je...
Datum: 07. dubna 2008 16:39
Jméno: poradce
IP: uživatel2616
správná vůle pístu ve válci má býti 0,02 až 0,03mm nové pístní krožky při vložení do válce max vůle 0,2mm
Datum: 06. dubna 2008 22:17
Jméno: sasd
IP: uživatel1337
 Zdar co znamenaji ty vyražení čísla na karteru??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 15:55
Jméno: Lori
IP: uživatel1651
IQ
Datum: 06. dubna 2008 15:55
Jméno: Js
IP: uživatel340
číslo motoru
Datum: 06. dubna 2008 13:17
 Zdarec lidi, potřeboval bych od vás radu. Slyšel sem, že těsnění na motor z fíka si můžu vyrobit sám doma, co k tomu potřebuju? Šablony už mám. A je veškěrý těsnění ze stejnýho materiálu, kromě výfukovýho těsnění?Hlavně mě zajímá ten materiál, jestli to musí být ňákej speciální papír nebo tak. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 14:05
díky moc kluci, to sem potřeboval vědět
Datum: 06. dubna 2008 14:05
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
to výfukový těšnění musí bejt z materiálů kterej vydrží velkou teplotu, papír udajně shoří.
Datum: 06. dubna 2008 13:01
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
Ja jsem si sice koupil těsnění tady u sesy ale tata si těsnění vyráběl ze čtvrtky.
Datum: 06. dubna 2008 12:33
Jméno: neumětel
IP: uživatel1855
nechcu aby mě někdo řekl že sem debil...ale stači ti desky(přebal) ze zešitu z reciklovanyho papiru(jako ty desky)
Datum: 06. dubna 2008 12:11
Jméno: Švary
IP: uživatel373
 NAZDAR DRACI PROSIMVAS MAM UPLNE NOVEJ VYBRUS 1 A KOUPIL JSEM SI SADU PIST KROUZKY NA 1 VYBRUS A KDYZ TO NAKOPNU TAK TO TAM CVAKA JO A NEVITE PROC JSE MI NEKDY SEKNE NAKOPAVACKA NENI TO TIM ZE JSEM TEN MOTOR MEL ROZEBRANY A TEPRVE SEM TAM NALIL OLEJ NALIL JSEM TAM OLEJ A ONA SE MI 3 SEKLA NAKOPAVACKA DIK ZA ODPOVED
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:16
Jméno: fikus
IP: uživatel692
to vyskakuje pistni krouzek ale proc to nevim meto taky delalo tak jsem tam dal jinej valec i pist
Datum: 06. dubna 2008 21:16
Jméno: methaw
IP: uživatel1513
zkontroluj si ojnici, jestli tam máš vůli tak ti potom cinká píst o hlavu..
Datum: 06. dubna 2008 13:10
čau je taky možný že ti Mlátí píst do hlavy.zkontroluj ho jestli tam neni promáčklej.
Datum: 06. dubna 2008 12:23
Jméno: jawy 23
IP: uživatel1337
cus zkontroluj jestli si ten pist dal spravne pac jestli si ho dal obracene pist ti de zamkama pres kanaly a to mas velkej problem kamos takhle znicil uz tri pisty nez prisel na to co dela spatne
Datum: 06. dubna 2008 12:03
Jméno: sesa
IP: uživatel176
a pist jsi nandal sipkou dulu !!!!!!
Datum: 06. dubna 2008 12:01
Nazdar, nejsem velkej znalec, ale když tam dáš nový kroužky, tak ňákou dobu cinkaj, ale až pude motor do tahu, tak by si měli sednout a už by neměli cinkat.
Datum: 06. dubna 2008 11:57
mně se taky čas od času sekne nevím co to tam vaká ... mně se taky zdálo že mně tam něco cvaká ale nakonec to byl doooost povolenej sroubek od objimkky vejfuku .. zkontroluj jestly mas vsechny sroubky dotazeny.. )nadrz sedlo std..) cus
Datum: 06. dubna 2008 11:52
 Čaui draci, když jedu s nezahřátým motorem, tak se dostanu až na 70 km/h (555) ale při zahřítým motoru dosáhnu jen 60 km/h a potom taky dosahuju menších otáček. ,,Čím to?'', by mě zajímalo. No já sy myslim, že hlíník, litina a pístní kroužky se teplem jinak roztahují a nebo že mám opotřebovaný pístní kroužky a proto to po zahřátí tolik nejede. A nechci slyšet věty jako CO chceš, dyť je to veterán. Já prostě jen chci, aby to dobře jezdilo a abych stihal, když budem někam jezdit (tata s mamou na 125). Já vím, že naša 555 prostě dokáže aj víc, když se mnou dokázala ještě jezdit do kopca na tři a na plnej plyn v pohodě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 19:58
moja 555 tiez nechcela tahat ked sa zohriala a zistil som ze ked mi robili vybrus ta mi asi dali kruzky na 1 vybrus a robili mi druhi vybrus zo zaciatku to tahalo dobre ale ked sa to zabehlo tak to teple nechcelo tahat
Datum: 06. dubna 2008 19:58
Nenadávej magore, když nemáš ani na fichtla a vůbec neumíš radit. A potom, nauč se psat a taky asi máš tak dobrou klávesnici, která ti ani nezobrazí, že máš zapllý Caps-lock. Nebo jseš prostě slepý.
Datum: 06. dubna 2008 19:46
Jméno: BLACK
IP: uživatel373
JA MISLIM ZE JE TO UPLNA PICOVYNA SES ASDY TREFENEJ CO
Datum: 06. dubna 2008 11:00
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1867
Já si myslím,že to umístění karburátoru nad teplým válcem je ona záhada.Navíc není tepelně odizolován od válce .
Datum: 06. dubna 2008 8:24
Jméno: buben
IP: uživatel770
melo by to bejt naopak.....kdyz je motor studenej tak nema svoji provozni teplotu tim padem se vice opotrebovava a mas mensi vykon.....kdyz je motor zahratej na provozni teplotu opotrebeni materialu v motoru je minimalni a vykon je nejvyssi......kdyz je motor prehratej tak je zase opotrebovavani materialu vyssi a motor de rychle do prdlele......bejt tebou tak bych vyzkousel svicku jine tepelne hodnoty....
Datum: 05. dubna 2008 23:41
Jméno: BFU
IP: uživatel2437
no ja si myslim ze je to tim ze smes v horkym valci shori rychlejc a pri vysokych otackach to proste shori moc brzo. takze by to asi chtelo malinko zmensit predstih....
Datum: 05. dubna 2008 20:19
Jméno: mara
IP: uživatel426
odpoved je jednoducha po zahrati jsou jiny rozmery v motoru post se roztahne o neco vic a uz se tomu tolik nechce + teda benzin uz neni tak studenej kdyz projde zahratym valcem= nejde to tolik jak za studena
Datum: 05. dubna 2008 19:46
|



|