slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
SESA>>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  296  297  298  299  300  301  302  303  304  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jalovec      IP: uživatel2370    
Zdarec dnes sem zdělával z babety píst.A zdělával sme ho vytaločovákem na fechtal a jak sem to vydělalt tak me vypadlo ložisko hodně tyček a 2 kroužky??budu mu set koupit druhý nebop to jde nějak spravit díky za odpověd prsím za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 19:41
 
 
 
 
Jméno: Tuli Michal      E-mail:      IP: uživatel2418    
zdarec,,mám pařeza,koupil sem ho nepojízdnýho,vyměnil sem kroužky apíst ,,,jede sice sílu má ale kdyš jedu za 1 a plnej kotel tak to jede skoro je na volnoběch aji kdyš přidám tak to jakoby nepřída,2 tak jak štak de,a 3 je docela v poho,,hlavně ta jednička,,na kolikátý drášce má bít jehla ,,,moc dí za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: jajos21      IP: uživatel444    
předstih nebo odtrh neposlouchej takové ty keci že odtrh má být jen na papírek.. na to jede fechtl jen tak na kokot...
 
 
Datum: 09. dubna 2008 17:26
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
tak jestli neni zasranej filtr
 
 
Datum: 08. dubna 2008 17:16
 
 
 
 
Jméno: Tuli Michal      E-mail:      IP: uživatel2418    
a hbází to malou jiskry,,,mám novou svíčku,,anepravidelně
 
 
Datum: 07. dubna 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
caute pred dvouma rokama sem menil pist na svoji 555 kdyz sem se tedka na nej dival tak byl skoro cely cerny ale zadne ryhy nanem nejsou v cem je problem ??? nam vymenit pist. krouzky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: bo      IP: uživatel2050    
ŽE JE ČERNEJ TO JE TÍM ŽE TI TO ŠPATNĚ SPALUJE ŠPATNEJ OLEJ NEBO JE HO MOC NEBO ŠPATNA SVÍČKA
 
 
Datum: 07. dubna 2008 20:30
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
poradte mi rosim mam dve 555 a jedna ide lepsie a druha horsie obidve su zabehnute po vybruse maju nove loziska a gufera na klukovke dobre pretesneni motor presne spasovane tesnenia nastavene zapalko a aj tak jedna taha lepsie ako druha retaz mam naspanovanu holesa nafukane poradte nieco ale nieco fakt cim bi to mohlo bit nejazdim na pionieri druhi den ale uz je to par rockov odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
ale nie nie je to ziadna somarina ako to co hovoris problem je nieco zapeklitejsie rozmislal som ci to nemoze robit elektrika ze mam malu iskru????????
 
 
Datum: 07. dubna 2008 19:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jestlite chapu tak ti netahne jestli nemas preplej retez nebo treba to nefouka
 
 
Datum: 07. dubna 2008 18:54
 
 
 
 
Jméno: hz      IP: uživatel1337    
zdar,pomůže mi hvězdicovka když mám bezkontaktní zapalko a 8. výbrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: Drak      IP: uživatel2621    
Zkus tohle http://imfsoft.cz/hardware/produkty/zapalovani-jawa-cz-trabant-ignition.asp ale taky to stojí a musíš si vyrobit úchyt a magneto musí pryč.Místo toho si kup baterku třeba CT 17-12.Má 18 AH a můžeš dračit víc jak 5 hodin.
 
 
Datum: 07. dubna 2008 16:24
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Konkrétně tě můžu odkázat do opravny motorovek kde se pokusíš koupit sobě vyhovující zapalko. Jinak nový...za prví se nedoplatíš. A za druhý bys ho opět musel objednant přez něakou opravnu nebo prodejnu. Eště sem ho snad na netu neviděl. A nebo závodní interotor..:-) Ale ten stojí 13 000...:-)
 
 
Datum: 07. dubna 2008 16:11
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
hele draci z čeho používáte ten bezkontakt z motorovky? ,mohl by mi někdo poslat odkaz na konkrétní zapalko, který se dá použít.. díky
 
 
Datum: 07. dubna 2008 16:04
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel2402    
Podle toho na co se ptáš....? pomůže ve výkonu?...jen zanedbatelně...pomůže ti s chlazením motoru?...určitě ano....má dobré chlazení vliv na dobrý chod motoru-jednoznačně. To jestli máš 8 výbrus nebo ne. To je jedno...! Dá se udělat jakýkoliv spalovák (pokud máš k dispozici odlitek) Vše je jen o rozměrech. Bezkontakt bych do hlavy vůbec nepromítal. Ale schvaluju-super věc. Jezdim je na dvou motorech a maximální spokojenost....! :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: Hloubal      IP: uživatel716    
Zdar darci nemate nekdo na prodej hvezdicovou,vejirovou hlavu na fika za novou se mi 1500 davat nechce dik za kazdou nabidku treba by mi stacila i snizena normalni hlava dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2008 9:01
 
 
 
 
Jméno: Frikulin-VIX TEAM      IP: uživatel2283    
Hlavy sou problém....pár sem jich měl. Ale nevím zda-li se dostanu k dalších. 1550 za ni je opravdu dost. Můžu vám nabídnout snížení sériové hlavy. Mám na to přípravek. Když byste měli zájem ozvěte se ma mejl. vl.muzak@seznam.cz
 
 
Datum: 08. dubna 2008 9:01
 
 
 
 
Jméno: salis      IP: uživatel2576    
zdar taky schánim tu hlavu a taky se mi zdá tech 1500 nad můj rozpočet. takže kdyby jich bylo k mání víc tak mám taky zájem o jednu..
 
 
Datum: 07. dubna 2008 15:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel2370    
Zdarec budu dávat na výbrus válec z babety.Tak se chcu zeptat co mám udělat při zajíždění??Jasně že dát víc oleje,a nějak obohatit směs nebo jak jestli by ste mohly tak popíše te mne to víc díky..Sem zvyklej s fechtal tak babetu moc neznám dopodrobna odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: toxer      IP: uživatel812    
normalne vyc oleje a jezdit tak na polovinu vykonu (nešťavit to) ja mam taky babcu a zajizdeni je votrava
 
 
Datum: 06. dubna 2008 22:16
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
zdar chcete zvysit vykon u 555 tak sundejte origo vyfuk a dej te tam z 21 jehlu karbu z 21 na 2 zarez a uvidite.zduř odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Ficthlman      E-mail:      IP: uživatel434    
by mě mohlo hnusit mojeho pařeza takovym laufem... ba to má zas nějaky nevyhody
 
 
Datum: 07. dubna 2008 17:40
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
udelel si 4 kanal podle navodu z netu to je pak jizda akorat zajizdim musim sehnat podkovu jede to za 3 60 km/h v mirnym terenu to jsem nikdy na origu dachlu nestalo na poli jezdim za 2
 
 
Datum: 07. dubna 2008 14:25
 
 
 
 
Jméno: fichtlnista      IP: uživatel2424    
HM dobry no a jeste by si mohl napsat jak zvysit vykon u 23 (mustanga) to by se me siklo a kdzyz tak muze te napsat nekdo jinej jak ho zvisit sere me jek je to liny :-D dik za radu
 
 
Datum: 06. dubna 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: Tuli Michal      E-mail:      IP: uživatel2418    
zdar,kde má sehnat tu hvězdičkovou hlavu a kolik stojí a jestli by mi ju neposlali poštou,,,,a jestli by to stačilo dat na normální válec...moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 10:33
 
 
 
 
Jméno: Frikulín-VIX TEAM      IP: uživatel2618    
Jen vějíř mi umožní jezdit na věncový místa...:-D Paráda..:-D To si dám ještě jednu do batohu pro jistotu....:-D To sem se teda pobavil........
 
 
Datum: 07. dubna 2008 10:33
 
 
 
 
Jméno: musa      E-mail:      IP: uživatel2608    
prodawa jí azmarek@email.cz ptal sem se ho a je orej za 1500 ale jezdí se sní na věncová místa jo na normalní válec
 
 
Datum: 06. dubna 2008 20:04
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Zdarec.Dneska jsem našel zadní tlumiče z fíka.Prošly v roce 2002 povodní a od tý doby ležely pod hromadou bordelu.Dneska jsem je tam nasel a jsou pekelně zarezlí nevíte jak je rozebrat nebo nejak rozpohybovat????? Chci si stavět dalšího fika a nechce se mi je kupovat.Díkes za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
tu mas navod
 
 
Datum: 06. dubna 2008 21:58
 
 
 
 
Jméno: xXx      E-mail:      IP: uživatel368    
Jestli chces, muzu ti prodat moje, dystakl se ozvi na mail, nebo na icq 204-949-500
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:26
 
 
 
 
Jméno: empty      E-mail:      IP: uživatel796    
cau hej ja myslim ze to nema cenu to si radsi nejaky sezen....pouzity...
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:13
 
 
 
 
Jméno: MichalJ21      IP: uživatel1711    
Zdarte lidicky kdyz namicham benzin s ricinovym olejem nezadru to?? diky za odpovedi:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
nelil bych to tam sice rycin v 50letech se pouzival jako zavodni olej ale jen jeho slozky ale let muzes ale bude se usazovat
 
 
Datum: 06. dubna 2008 20:34
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel1513    
čus, já sem ho míchal spolu s M2t a nezadřel sem, ale jelikož to byl olej do 4t tak se to zasíralo karbonem, takže ikdyž to bezvadně voní, tak to nedoporučuju
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:03
 
 
 
 
Jméno: cz 175 cross      E-mail:      IP: uživatel1851    
poradte kdyz chci dolej pruziny na cz 175 tak odsroubuju jen zezhora ten sroub a doleju je nedela se to nak jinak a kolik se tam toho leje ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 17:52
 
 
 
 
Jméno: Tuli Michal      E-mail:      IP: uživatel2418    
hoši muj pařes mi nejde do votáček co mám všechno udělat aby šel do otáček,,moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: tadik      IP: uživatel2615    
Vyčisti tisky a podivej se na plovák jestli neni diravý anebo zlomenou jehlu
 
 
Datum: 06. dubna 2008 20:17
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
jednoznacne to je zapalovanim alebo karbec
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel2417    
vyčisti si filtr, vejfuk a karbec a pořádně ho seřid jak má být! a když nepomůže tak sundej hlavu a válec a očisti karbon.
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel1513    
zkus jestli není ucpanej filtr
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:07
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel417    
vibrus pomuze na vikonu a serit si karbec
 
 
Datum: 06. dubna 2008 18:23
 
 
 
 
Jméno: Hobit      IP: uživatel417    
zdar hosi na pistu bylo virazeny 39.23 co to znamena???????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: poradce      IP: uživatel2616    
Je to průměr pístu, výbrus se brousí po 0,25mm to znamená 5tý výbrus s vůlí pístu ve válci 0,02 mm
 
 
Datum: 06. dubna 2008 22:07
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
neni to 39,23 ale nejspis 39,25 a znamena to ze pist je na 5 vybrus
 
 
Datum: 06. dubna 2008 16:58
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel2542    
Dobrý den, nevíte někdo jaká byla povrchová úprava litinových válců motoru pro Jawy 550 a 555?.Děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: Tom      E-mail:      IP: uživatel2542    
Jde mi o originální stav, tak jak to vyjelo z továrny, tedy ne žádné experimentování.
 
 
Datum: 10. dubna 2008 19:12
 
 
 
 
Jméno: poradce      IP: uživatel2616    
havraní černá nebo po očištění natřít přípravkem na kamnové roury
 
 
Datum: 06. dubna 2008 22:30
 
 
 
 
Jméno: MIRO      E-mail:      IP: uživatel204    
Nebo eloxování hliníku. Má to na stránkách WIKU ale nevím co to vydrží. Taky to může vypadat zajímavě. Černej válec, hlava a motor.
 
 
Datum: 06. dubna 2008 21:14
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
mozna tak vysipany lozisko to pak je stribrny nes se to zadre
 
 
Datum: 06. dubna 2008 21:08
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel430    
opiskuj si to a natri to vysokoteplotni barvou
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
ja bych rekl ze nicim ty valce nenatiraly protoze by to nanich dlouho nevydrzelo... kdystak si ho natri olejem ja to mam taky tak
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:31
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
na mojej 555 ktora bola v dost povodnom stave ked som ju kupil bol valec nastriekany striebrenkou alebo skor takou sivou farbou a na druhej 555 co mam nebolo nic a hrdzaviet to nehrdzavie pokial sa na tom jazdi a pravidelne sa to zohrieva a neparkuje sa to vonku na dazdi
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:29
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel2542    
To alw muselo žebrování rychle korodovat. Opravdu na něm nic nebylo?
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel2090    
žadná
 
 
Datum: 06. dubna 2008 14:42
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel1513    
zdravim, potřebuju radu: měl sem vybroušenej válec se kterým měl fíkus sílu jak něco a pak se mi ho podařilo díky špatnýmu zajíždění posrat a teď ho mám znova vybroušenej a už nemá zdaleka takovou sílu, čím by to mohlo být... napadá mě jen že ten druhej výbrus sem si nechal udělat u někoho jinýho a ten to nemusel udělat kvalitně... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel1513    
bezva, ale nevím na co mi to je...
 
 
Datum: 07. dubna 2008 16:39
 
 
 
 
Jméno: poradce      IP: uživatel2616    
správná vůle pístu ve válci má býti 0,02 až 0,03mm nové pístní krožky při vložení do válce max vůle 0,2mm
 
 
Datum: 06. dubna 2008 22:17
 
 
 
 
Jméno: sasd      IP: uživatel1337    
Zdar co znamenaji ty vyražení čísla na karteru?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel1651    
IQ
 
 
Datum: 06. dubna 2008 15:55
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel340    
číslo motoru
 
 
Datum: 06. dubna 2008 13:17
 
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
Zdarec lidi, potřeboval bych od vás radu. Slyšel sem, že těsnění na motor z fíka si můžu vyrobit sám doma, co k tomu potřebuju? Šablony už mám. A je veškěrý těsnění ze stejnýho materiálu, kromě výfukovýho těsnění?Hlavně mě zajímá ten materiál, jestli to musí být ňákej speciální papír nebo tak. Dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
díky moc kluci, to sem potřeboval vědět
 
 
Datum: 06. dubna 2008 14:05
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
to výfukový těšnění musí bejt z materiálů kterej vydrží velkou teplotu, papír udajně shoří.
 
 
Datum: 06. dubna 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Ja jsem si sice koupil těsnění tady u sesy ale tata si těsnění vyráběl ze čtvrtky.
 
 
Datum: 06. dubna 2008 12:33
 
 
 
 
Jméno: neumětel      IP: uživatel1855    
nechcu aby mě někdo řekl že sem debil...ale stači ti desky(přebal) ze zešitu z reciklovanyho papiru(jako ty desky)
 
 
Datum: 06. dubna 2008 12:11
 
 
 
 
Jméno: Švary      IP: uživatel373    
NAZDAR DRACI PROSIMVAS MAM UPLNE NOVEJ VYBRUS 1 A KOUPIL JSEM SI SADU PIST KROUZKY NA 1 VYBRUS A KDYZ TO NAKOPNU TAK TO TAM CVAKA JO A NEVITE PROC JSE MI NEKDY SEKNE NAKOPAVACKA NENI TO TIM ZE JSEM TEN MOTOR MEL ROZEBRANY A TEPRVE SEM TAM NALIL OLEJ NALIL JSEM TAM OLEJ A ONA SE MI 3 SEKLA NAKOPAVACKA DIK ZA ODPOVED odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
to vyskakuje pistni krouzek ale proc to nevim meto taky delalo tak jsem tam dal jinej valec i pist
 
 
Datum: 06. dubna 2008 21:16
 
 
 
 
Jméno: methaw      IP: uživatel1513    
zkontroluj si ojnici, jestli tam máš vůli tak ti potom cinká píst o hlavu..
 
 
Datum: 06. dubna 2008 13:10
 
 
 
 
Jméno: crossmik      E-mail:      IP: uživatel656    
čau je taky možný že ti Mlátí píst do hlavy.zkontroluj ho jestli tam neni promáčklej.
 
 
Datum: 06. dubna 2008 12:23
 
 
 
 
Jméno: jawy 23      IP: uživatel1337    
cus zkontroluj jestli si ten pist dal spravne pac jestli si ho dal obracene pist ti de zamkama pres kanaly a to mas velkej problem kamos takhle znicil uz tri pisty nez prisel na to co dela spatne
 
 
Datum: 06. dubna 2008 12:03
 
 
 
 
Jméno: sesa      IP: uživatel176    
a pist jsi nandal sipkou dulu !!!!!!
 
 
Datum: 06. dubna 2008 12:01
 
 
 
 
Jméno: Vacko      E-mail:      IP: uživatel2384    
Nazdar, nejsem velkej znalec, ale když tam dáš nový kroužky, tak ňákou dobu cinkaj, ale až pude motor do tahu, tak by si měli sednout a už by neměli cinkat.
 
 
Datum: 06. dubna 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
mně se taky čas od času sekne nevím co to tam vaká ... mně se taky zdálo že mně tam něco cvaká ale nakonec to byl doooost povolenej sroubek od objimkky vejfuku .. zkontroluj jestly mas vsechny sroubky dotazeny.. )nadrz sedlo std..) cus
 
 
Datum: 06. dubna 2008 11:52
 
 
 
 
Jméno: Fichtlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Čaui draci, když jedu s nezahřátým motorem, tak se dostanu až na 70 km/h (555) ale při zahřítým motoru dosáhnu jen 60 km/h a potom taky dosahuju menších otáček. ,,Čím to?'', by mě zajímalo. No já sy myslim, že hlíník, litina a pístní kroužky se teplem jinak roztahují a nebo že mám opotřebovaný pístní kroužky a proto to po zahřátí tolik nejede. A nechci slyšet věty jako CO chceš, dyť je to veterán. Já prostě jen chci, aby to dobře jezdilo a abych stihal, když budem někam jezdit (tata s mamou na 125). Já vím, že naša 555 prostě dokáže aj víc, když se mnou dokázala ještě jezdit do kopca na tři a na plnej plyn v pohodě... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: ivan      E-mail:      IP: uživatel2505    
moja 555 tiez nechcela tahat ked sa zohriala a zistil som ze ked mi robili vybrus ta mi asi dali kruzky na 1 vybrus a robili mi druhi vybrus zo zaciatku to tahalo dobre ale ked sa to zabehlo tak to teple nechcelo tahat
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:58
 
 
 
 
Jméno: Ficthlman      E-mail:      IP: uživatel434    
Nenadávej magore, když nemáš ani na fichtla a vůbec neumíš radit. A potom, nauč se psat a taky asi máš tak dobrou klávesnici, která ti ani nezobrazí, že máš zapllý Caps-lock. Nebo jseš prostě slepý.
 
 
Datum: 06. dubna 2008 19:46
 
 
 
 
Jméno: BLACK      IP: uživatel373    
JA MISLIM ZE JE TO UPLNA PICOVYNA SES ASDY TREFENEJ CO
 
 
Datum: 06. dubna 2008 11:00
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1867    
Já si myslím,že to umístění karburátoru nad teplým válcem je ona záhada.Navíc není tepelně odizolován od válce .
 
 
Datum: 06. dubna 2008 8:24
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
melo by to bejt naopak.....kdyz je motor studenej tak nema svoji provozni teplotu tim padem se vice opotrebovava a mas mensi vykon.....kdyz je motor zahratej na provozni teplotu opotrebeni materialu v motoru je minimalni a vykon je nejvyssi......kdyz je motor prehratej tak je zase opotrebovavani materialu vyssi a motor de rychle do prdlele......bejt tebou tak bych vyzkousel svicku jine tepelne hodnoty....
 
 
Datum: 05. dubna 2008 23:41
 
 
 
 
Jméno: BFU      IP: uživatel2437    
no ja si myslim ze je to tim ze smes v horkym valci shori rychlejc a pri vysokych otackach to proste shori moc brzo. takze by to asi chtelo malinko zmensit predstih....
 
 
Datum: 05. dubna 2008 20:19
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel426    
odpoved je jednoducha po zahrati jsou jiny rozmery v motoru post se roztahne o neco vic a uz se tomu tolik nechce + teda benzin uz neni tak studenej kdyz projde zahratym valcem= nejde to tolik jak za studena
 
 
Datum: 05. dubna 2008 19:46
 
<  296  297  298  299  300  301  302  303  304  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.07.2025 8:15:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu