Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau lidi když vyměnim pístní kroužky musim taky chvilku zajíždět ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 20:04
ale hovno nemusis to setrit a zabehovet daj mu poriadne zabrat a mas to po 10 min zabehnute ja som zabehoval pionier po vybruse asi 50km a nic sa mu nestalo akurat ked vidis ze je to prehriate tak to nechas vychladnut a zase plny plyn
Datum: 06. dubna 2008 20:04
Jméno: Kajbr
IP: uživatel768
zajizdej tak aspon 70km
Datum: 05. dubna 2008 19:57
Jméno: Jan
IP: uživatel2604
Jo mněnil jsem je taky a a chvili jsem je zajížděl takovejch 20 km
Datum: 05. dubna 2008 19:19
 Prosím poraďte, kdo mi opraví, zkontroluje, zgenerálkuje motor na Fichtla. Praha a okolí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 23:45
jestli mas zajem tak ja ti muzu nabidnout taky svy sluzby....jsem od Kolina....kdyz tak mi napis na email
Datum: 05. dubna 2008 23:45
Klidně já.Jsem z brandýsa nad labem.Kdyžtak napiš na tomas29@seznam.cz nebo na ICQ-372-371-357
Datum: 05. dubna 2008 17:13
 říkáte na tuto sadu???
máte s tím někdo zkušenosti??-napište všechny své názory a zkušenosti protože zvažuji jestli ju koupit nebo ne,,,,,
Předem díka
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2008 19:01
Kámo todle nekupuj 1)křivě udělanej výbrus 2)píst má úplně jiný tolerance 3)pístní kroužky o těch bych se hádal jestli jsou z oceli.Sám sem to koupil a zaběh,jede to jak babeta ve dvou.takže si to nekupuj nech si udělat radši tak 4. výbrus a vyjde ti to o 1000 kč levnějš. čau
Datum: 05. dubna 2008 19:01
Jméno: PDAQUE
IP: uživatel2600
no ale když mi borec bude zvětšovat a leštit kanály+hvězdicovitá hlava tak to už bude trochu rozdíl ne?
Datum: 05. dubna 2008 14:26
Jméno: mara
IP: uživatel426
jako ja stim jezdim blato to neni ale zazrak taky ne rozdil 5ccm ti moc neudela radsi vycisti vejfuk
Datum: 05. dubna 2008 13:23
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Čau kamo jestli todle koupis tak ses vul....neni tam nic dobryho....kamos to mnel a je to blato  nekupuj to !!!!!
Datum: 05. dubna 2008 12:46
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
je to 55ccm a zadna slava to neni... mozna zmena je ale minimalni...
Datum: 05. dubna 2008 9:33
jojo tak co vy na to??
Datum: 05. dubna 2008 9:13
Jméno: sesa
IP: uživatel176
tu spravne
http://www.aukro.cz/item341241192_obsach_novy_jawka_60_cm_tuning.html
Datum: 05. dubna 2008 9:08
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
 Zdarec draci mam na mustangovi promacklou nadrz od riditek. poradite me jak to mam vyklepat? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 22:58
Jméno: poradce
IP: uživatel2616
rada typu nafoukni to je asi od někoho kdo si platí vysokou životní pojistku .Pomůže naplnit vodou až po vrch dobře utěsnit a teprve potom nafukovat.Funguje pouze u malé deformace a s nejistým výsledkem
Datum: 06. dubna 2008 22:58
Jméno: Bubák
IP: uživatel2070
jawaman:ale udelas, staci vzit kompresor a poradne to nafouknout...
Datum: 05. dubna 2008 18:46
Jméno: jawaman
IP: uživatel2603
to neudelas nijak jedine kupit GIT a vygitovat to zabrusit pekne nastrikat zakladovkou a potom vrchni barvou
Datum: 05. dubna 2008 13:14
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Tak to je mazec  dik
Datum: 05. dubna 2008 9:48
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
...ale nevim kde vezmu tolik hrachu
Datum: 05. dubna 2008 9:47
Jméno: Dracek
IP: uživatel1108
Tak to je mazec  dik
Datum: 05. dubna 2008 9:47
člověče budeš se tomu smát ale nedávno kámoš taky promáčk nádrž ,tak jí celou naplnil hrachem a potom zalil vodu,ten hrách se roztách a hezky mu vyhladil nádrž.v životě sem to neviděl ale funkujeto,musíš to nechal trochu díl aby to nasálo,pokud se si do toho nechce kup si kyt a zabrušto. měj se
Datum: 05. dubna 2008 6:52
 čus draci chcel sem se zeptat jak a čím se lešťí kanály hlava a v výfukový kanál se ptám proto lebo zejtra to du delat a nevím čím je to nejlepší myslím že PAVKO to delal tak prosim odpovjez a i jiní kdo tomu rozumíte
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 21:53
dikes pavko mas to u mna skusim to podla tveho navodu
Datum: 04. dubna 2008 21:53
Jméno: pavko
IP: uživatel430
jestli tomu moc nerozumis tak ti to napisu znovu a prhledne moc se omlouvam za neprehlednost
Datum: 04. dubna 2008 21:31
Jméno: pavko
IP: uživatel430
cest synku tak zrobis to tou malo rucni bruskou a filcovym kotoucem pouzij tu zelenou pastu a lesti trva to strasne dlouho a az to vylestis muzes to vzat zelenou pastou ale jemnejsi ta zelena pasta je chomova nedoporucuji cervenou korund s ni to nejde a kdybys mel falnel kotouc tak to pujde o 500% rychlejic a lestis tak bud tu psatu nasipes do toho kam to chces lestit ji zordrolis je ro rychlejsi a lepsi nebot nemusis furt davat pastu a a musis odmastovat a mas to nalesteny a kdyz mas hlavu poskozenou tak muzes pouzit nevim jak se to jmenuje kamen na brouseni ale maly tim to vyrovnas apak muzes lestit sorry ze to je rozhazene ale psal sem to ospaly
Datum: 04. dubna 2008 21:29
Jméno: rambo
IP: uživatel1800
 čau jak mám zvýšit výkon na s11 ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2008 22:45
Jméno: poradce
IP: uživatel2616
pokud to ještě někdo nedělal tak je lepší toto svěřit osvědčené firmě jinak zapláče nad zničeným válcem , návod p. Vítka je hrubě zjednodušen.
Datum: 06. dubna 2008 22:45
Jméno: pavko
IP: uživatel430
ti neco reknu nerob zadny upravy stadion je veteran a to je skoda nicit takovy stroj se napr podivej kolik stoji ja bych to jenom opecovaval
Datum: 04. dubna 2008 21:45
Zdar u stadiona vybruš si kanály ve válci nic na tom není jestli seslehkej tak výfukovej bruš nahoru abys byl tak 29mm od shora čím víc ho vybrousíš tím víc to táhne pak ho vem taky do boků. sací bruš dolů co to jde a do boků na každou stranu kousek tak 2mm. pak si vem válec na výbrus a a't ti ho vezme co to jde. Karburátor tam dej z pincka to ti bude pro začátek stačit. a později si sežeň třeba Bing 21 nebo 22. Zapalování nech originál akorát tam dej kladívka ze simsona. Potom pod tím velkým ozubeným kolem u spojky je nanejtovanej takovej plech tak ho ulom zbytečně brzdí motor. Vyměň všechny ložiska dej tam céčkový mají větší vůli a jsou dělaný na větší točky. Potom v půlce rozřízni vejfuk a vykuchej ty přepážky pak ho zavař a na konec výfuku navař z venku 10 podložku. Dopředu si nech udělat alespoň 15ti ozubený kolečko a 10 května přije'd do moravských budějovic na závody.
Datum: 04. dubna 2008 15:04
Jméno: rambo
IP: uživatel1800
no ale něco co bych udělal sám by neblo
Datum: 03. dubna 2008 20:59
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
Datum: 03. dubna 2008 19:28
Jméno: Madaj
IP: uživatel716
 Zdarec draci mam problem nemuzu za zadnou cenu dostat kliku do loziska a tim padem slozit motor uz sem zkousel nahrivani a porad nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. dubna 2008 16:52
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
čm a jak dloho si to nahříval? já nahřívám jednoplotýnkovém el. vařiči asi 15 min a jde to samo.
Datum: 04. dubna 2008 16:52
Jméno: fikus
IP: uživatel692
mas to lozisko narazit do bloku a pak tam dat klikovku a utahnout bloky ksobe melo bysito sednout
Datum: 03. dubna 2008 20:48
Jméno: Karc
IP: uživatel803
v žádným případě nepoužívat kladivo kliku do mrazáku a ložisko pořádně nahřát a musí to jít
Datum: 03. dubna 2008 18:24
jestli mas novy loziska a starou kliku tak to neni nic neobvyhlyho. Pomuze trochu nasili a kladivo nebo koupit novou kliku. zalezi na tobe.
Datum: 02. dubna 2008 22:43
 zdra,mám problem,,měnil sem ložiska ,jedno ložisko to jak je pod řetězovým kolečkem tam de moc snadno a dyš nakloním kartr vypadne,,vadí to????a ještě se mi u klikovky nepodařilo hned na porví dát to ložisky tak sem ho vyklepl a jak to ložisko má z obou stranou umělouhmotu(sou tým zakrytý ty kuličky)tak se z jedný strany ty guma promáčkla do vnitř k těm kuličkám????vadíto???moc moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 21:57
Jméno: kocour
IP: uživatel849
Udělej důlčíkem v otvoru pro ložisko po celém obvodu důlky. Tím tam půjde ložisko tíž, a ještě bych doporučil pro sichr koupit speciální lepidlo na lepení volných ložisek a zalepit ho. Lepidlo seženeš kde prodávají ložiska, možná i v mototechně. Měnit kartery je až ta poslední možnost.
Datum: 02. dubna 2008 21:57
Jméno: karc
IP: uživatel803
nebo je možnost ještě lepidlo na ložiska od loctajtu ale je to jenom do určité velikosti té mezery když by byla moc velká chce to vyměnit kartry jak se podemnou zmiňuje kolega
Datum: 02. dubna 2008 21:31
Pokud vypadává to ložisko tak je to špatný. Buď to někdo rval do karteru za studena nebo na křivo. Každopádně musíš vyměnit kartery ale oba protože se opracovávaly jako celek a nesedí na sebe pokud jsou jiný.
Datum: 02. dubna 2008 21:16
boha mooj!!ten plast musiš vyloupnout aby se tam ten olej dostal na co mylsliš ze tam je?? ten plast se tam treba nechava když to ložisko davaš do rozety aby se tam nedostal bordel!!! to mormalne vyloupni malim šroubovakem!!! boha!čus
Datum: 02. dubna 2008 20:57
Jméno: mustang
IP: uživatel1521
 ahoj!! mam 14 dni jezdim po vybrusu a poprad dela to samy!! krasne ho na kopnu ale pri jizde kdyz pridam hodne plynu tak se to zacne dusit!! ale po 10 minutach uz to jezdi v pohode!! nevite jestli je to tim vybrusem??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 23:13
to bude tim ze uz si ten novej vybrus stih skurvit a krouzky se uz ojely,ma to opet malou kompresi a malej podtlak na sani. Nic s tim neudelas,kup novy krouzky. fichtl po vybrusu taha i na čtvrt plynu kdyz je spravne serizenej. pokud nemas zajetej vybrus a jezdis na plnej plyn,tak nechapu proc si ten vybrus delal........
Datum: 02. dubna 2008 23:13
Jméno: geroy
IP: uživatel1367
ja to mam po vybruse tiez mi to prvych 20 km dusilo a uz to ide hladko ...je to tym vybrusom daj na moje slova
Datum: 02. dubna 2008 20:53
Jméno: fichtlnista
IP: uživatel2424
NEBO SKUS VYCISTIT VIFUK ME TO DELALO NECO PODOBNYHO VYCISTIL SEM VEJFUK A POHODA
Datum: 02. dubna 2008 20:05
Jméno: fikus
IP: uživatel692
vybrus nema si myslim vliv ale muze tam jit malo benzinu nebo je na jehle na plyn splacatela spicka popripade to jemnym brouskem opiluj
Datum: 02. dubna 2008 20:01
No jestli máš válec po výbrusu tak na plnej plyn bych nejel tak dvě nádrže něž bych to vosolil,a že se to dusí to na to má vliv kort když jejdeš rychle....(:
Datum: 02. dubna 2008 19:51
Jméno: awaj
IP: uživatel202
 Asi mi někd eitika komprese,těsněni pod valcem jsem kontroloval,svičku taky,mezi hlavou to ale taky nefouka,je možné že by bylo špatné nějaké gufero? případně ktere by to mohly zpusobovat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 23:17
pokud mas vsetko utesnene a presto to ma malu kompresi,tak mas vyjete krouzky nebo valec a udelej vybrus
Datum: 02. dubna 2008 23:17
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jestli si delal GO a nebeziti motor a vynechava dusise tak tam muze byt spatny tesneni nebo taky spatny gufero stacilo by kousek dorazi ne moc jinak bude nalozisku a bude drhnout ale lepsi dat novy icq 255-365-576
Datum: 02. dubna 2008 20:04
mohlo by to byt gufero u zapalování!
Datum: 02. dubna 2008 19:36
Jméno: Mirec
IP: uživatel2209
 Servuste draci mam jednu prozbu....mam motokaru a vnej motor s pioniera a trochu my tam chyba spiatocka...chcem sa spytat ci by sa nedala spravit spiatocka na motor s pioniera diki moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 23:24
pozadu nejezdi,je to o hubu. kdyz sem byl malej a bylo mi asi 14 let,tak sem na motokare otocil zapalovani a chytala mi pospatku. na 3 jezdila pospatku asi 60 a v jedny zatacce sem se tak rozsekal ze na to nezapomenu(3x salto ala mortale a celni naraz do zdi a stim souvisejici zlomeniny  )).
Datum: 02. dubna 2008 23:24
Hele u verolekse se to dělalo dvojema kladívkama.Pak stačilo na palubce přehodit vipínač a tim si přehodil i celej předstih,a velouš se rozjel dozadu.Skus si u pionýra udělat myslim že menší předstih a roztlač ho dozadu a uvidíš že se rozjede pozpátku
Datum: 02. dubna 2008 19:10
jedine pridanim dalsej prevodovky...ale v prevodove motora asi tazko...
Datum: 02. dubna 2008 16:10
Jméno: FECHTLMAN
IP: uživatel2583
 zdar bikeři  potřeboval bych poradit koupil jsem novou hlavu na jawu 21 protože stará mněla strhlý závit a byla pošlozená no tag jsem teda tu starou hlavu sundal a koukám že jak tam jsou ty 4dlouhý šrouby tak je ten jeden delší a čouhá více dopředu no tak jsem tam tu novou hlavu našrouboval a při protočení kickstarteru sem slyšel nejen škytnutí ale i fouknutí  A KDYŽ JSEM TO konečně nastartoval tak to hned chcíplo tak nevím jestli to nebude tím povystrčenějším šroubem na válci a proto je tam asi neaká komprese a nevím jak tomu mám zabránit DÍK ZA ODPOVĚDI.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 15:57
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
nam to staci jenom jenou napsat OK
Datum: 02. dubna 2008 15:57
 cawte BIKEŘI  potřebovLAl bych poradit koupil jsem si novou hlavu motoru poněvadž na tý starý byl špatný závit a byla docela poničená no a sundám tu starou hlavu a koukam jak tam vedou z válce ty 4 dlouhý šrouby tak jeden je mnohem posunutější dopředu takže jsem novou hlavu skusil nasadit a po každým protočením kickstarteru to trošku zasyčelo jako kdyby tam byla malá komprese tak nevím jestli to je tím posunutým šroubem dopředu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 18:14
Jméno: Kukis
IP: uživatel1637
Jestli to predtim nedelalo, tak ten sroub muzes mit i povysroublý, nebo jsi nedotahoval do kříže.
Datum: 02. dubna 2008 18:14
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
ok tak ten stef kup novejj a mas to nebo tam dej vic podlozek ja tam mam tesneni od sesy
Datum: 02. dubna 2008 16:16
a má toto na svědomí to že mi to aji chcípe????? jen co to nakopnu jo a za ten spam se omlouváám!!!!!!
Datum: 02. dubna 2008 16:12
Jméno: Jawer
IP: uživatel356
tomu dlouhymu sroubu se rika šteft a syci to protoze to nemas utesneny, budto sumdej valec a brusnou pastou to kroutivyma pohybama zabrus do sebe nebo si z alobalu udelej tesneni a dej to mezi hlavu a valec .Kdyz tu hlavu budes dotahovat tak to delej do krize aby tam byla rovne.
Datum: 02. dubna 2008 15:42
 Cawte chalani musim sa vas spitat ....aky mozem matt problem s fikom vsetko je tam nove..zap.cievka ,kondenzator,kladivko,inducka,valec,piest,kruzky,...prevodovka po GO predstih,odtrh nastaveny podla stroja ,kkarbec cisty jak lusk....????????? hned ako ho nakopnem nejde do otacok strasne vynechava skusil som uz vsetky sviecky a neviem co tomu je vsetko som prekontroloval snad 1000 krat..som uz zufalyy poradte mi odbornici prosiim
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 18:16
Jméno: geroy
IP: uživatel1367
no uz som to zistil banda kabel ktory je upevneny na zapalovacej cievke sa hybal a pri velkych otackach motor zarezonoval a odpajal sa
Datum: 02. dubna 2008 18:16
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Já bych se podívala na upevnění pohyblivého přerušovače,hlavně na izolační podložky,jestli se tam něco nedotýká.
Datum: 02. dubna 2008 14:51
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ste vsichni blbi skoro jak ja vetsinou kdo dela GO tak si pak stezuje zemuto nejde  ale ja aspon us prisel cim toje podlouhym mordovanim napis na icq 255-365-576
udelam ti radost budes muset pulit motor lol kdys tak jeto tim ze si spatne tesnej ksobe bloky (kartery)
Datum: 02. dubna 2008 14:41
Jméno: jj
IP: uživatel2541
 nevite kde se da sehnat celý motor na fíka
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 20:22
Jméno: jj
IP: uživatel2541
vsem dekuji za odpovědi
Datum: 02. dubna 2008 20:22
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
v malenovicich
Datum: 02. dubna 2008 17:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel2570
unas v sastine bis zehnal motoru a motoru kamo sak v kovosrote ma ivan cerny 200 starych motorek pionire jake sces mustangy hrbi,350ky secko mozne sucastky pozemi sa mu tam valaju vzdicky odtat odchadzam z plnima kapsama a ma tam aj mototechnu a motore pozemi pohadzane.
Datum: 02. dubna 2008 15:09
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
j..je to zmrd
Datum: 02. dubna 2008 14:27
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
hej milhaus250 kde ty vlastně bydlíš?
Datum: 02. dubna 2008 14:27
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
j..je to zmrd
Datum: 02. dubna 2008 14:26
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jajich rozebral a vyhodil nechal jsem si jenom pekny dily dal byse sehnat unekoho znamiho nebo vkovosrotisti vezberne zeleza
Datum: 02. dubna 2008 14:13
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Ve zlíně v motodílech u toho zmrda vydřiducha Jelínka(fechtldědka)
Datum: 02. dubna 2008 13:43
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
skus aukro.cz,nebo motoinzerce.cz,nebo nejspolehlivejsi 6.4 kladno(burza)
Datum: 01. dubna 2008 22:50
 poradte mam pio upraveneho do krosu casto jazdim v terene v 1 a motor sa mi richlo prehreje co bi ste mi poradili abi mi motor poriedne chladilo aj pri pomalej jazde
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 14:54
Jméno: Milan
IP: uživatel1806
hele a co tam udělat nucený chlazení??(nějakou vrtuli atd..)
Datum: 02. dubna 2008 14:54
Jméno: fikus
IP: uživatel692
zvetsit zebra ale nevim jak
Datum: 02. dubna 2008 14:15
Jméno: Frikulin-VIX TEAM
IP: uživatel2283
Hvězdicová hlava by měla stačit...! A ten výfuk je hodně důlěžitej...!!! Aby motor dobře vyplachoval. Žebra jsou taky dobrá ale jako podmínku bych to nutně neviděl...btw...marek žebra dělá ale co si budeme povídat...raltivně docela draze...Jako první vac zkus ten výfuk...krásně vyčištěný včetně kolene až na železo přesně ho spasuj a utěsni....otázka je taky co máš za výfuk..
Datum: 02. dubna 2008 9:01
Jméno: pavko
IP: uživatel430
dej si do adu vetsi rozetu a dopredu 11kolo a jezdi na 3 melo by to lip chladit myslim
Datum: 02. dubna 2008 5:43
Jméno: mara
IP: uživatel426
hlava nestaci !!!!!!!!! musis si nechat navarit zebra na valec delaj to na dost mistech nejlevnejc to bus mit ve svařečské šloke pokud máš někde v blizkosti
Datum: 01. dubna 2008 20:55
Jméno: Karc
IP: uživatel803
ještě můžeš dát navařit žebra na válec(dělá Marek)
Datum: 01. dubna 2008 19:37
Jméno: ondr
IP: uživatel1896
skus si dat hvezdicovou hlavu a poradne vycistit vyfuk a aby nebyl bordel na válcích
Datum: 01. dubna 2008 19:08
 sou obě ložiska na klikovce stejný myslím v každým kartru jestli je jiný nebo jestli sou stejný,,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2008 19:38
Jméno: Karc
IP: uživatel803
stejný gufera i ložiska
Datum: 01. dubna 2008 19:38
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
stejny
Datum: 01. dubna 2008 17:39
 zdra,slišelsem,,že kdyš se půlí motor klikovka se musí dát do mrazáku a karter na topení je to nutný???budu půlit motor ale budu ho dávat do kupi aš tak po3 dnech,,,je to teda potřeba???moc moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2008 21:33
Jméno: Thompson
IP: uživatel1829
Nahřát karter a schladit klikovku a ložiska je normální postup při skládání. Dělá to tak i náš mistr ve škole
Datum: 02. dubna 2008 21:33
Jméno: kokokok
IP: uživatel2583
protože je to piča
Datum: 02. dubna 2008 16:15
Jméno: kokokok
IP: uživatel2583
protože je to piča
Datum: 02. dubna 2008 16:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
dopr. cotomu hrabe proc to tam dava dvakrat??
Datum: 02. dubna 2008 14:37
to si slisel kde tyhle keci vubec stim nic tepelne nedelej jeto hlnik je mekej tode dobre a as ten motor slozis tak bych se nedivil kdyby ti nejel vtom pripade mi pak napis na icq sorbox
Datum: 02. dubna 2008 14:36
sri na icq 255-365-576
Datum: 02. dubna 2008 14:35
to si slisel kde tyhle keci vubec stim nic tepelne nedelej jeto hlnik je mekej tode dobre a as ten motor slozis tak bych se nedivil kdyby ti nejel vtom pripade mi pak napis na icq sorbox
Datum: 02. dubna 2008 14:35
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
Chladem se ložisko stáhne a pak jde lepe zasadit do rezehřátýho karteru kterej se naopak teplem roztáhnul
Datum: 01. dubna 2008 17:28
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
a proc se to tam ma proboha davat?? do mrazaku?
Datum: 01. dubna 2008 17:25
Jméno: Patrik
IP: uživatel1917
může já mám ložiska v mražáku už mněsíc a vůbec mi to nevadí.
Datum: 01. dubna 2008 17:05
muže být v tom mrazáku 4 dny????třeba??
Datum: 01. dubna 2008 15:47
ne nemusíš ale je to lepší m ně stačila horkovzdučná pistole
Datum: 01. dubna 2008 15:35
ne nemusíš ale je to lepší m ně stačila horkovzdučná pistole
Datum: 01. dubna 2008 15:31
 zdra,,,potřebuju vědět jak mám vydělat gufero nebo ložisko nevím jakej je v tom rozdíl,,,,jak to mám vytáhnout z karteru,,jeto to gufero co je pod tým kolečkem co pohání přes řetas rozetu,,,,a jestli někdo neví jaký číslo na něm je,,,ale hlavně jak ho vytáhnout,,,,,moc dík za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2008 15:27
sou obě stejný?
Datum: 01. dubna 2008 15:27
sou obě stejný,,,můsím páč mě tam tudy teče olej
Datum: 01. dubna 2008 15:22
menit gufero pod koleckem je zbytecny vymenit potrebujou spis na klikovce ty 2. oznaceni je 17-30-7
Datum: 01. dubna 2008 15:20
menit gufero pod koleckem je zbytecny vymenit potrebujou spis na klikovce ty 2. oznaceni je 17-30-7
Datum: 01. dubna 2008 15:20
ne to ne ještě tam je jedno
Datum: 01. dubna 2008 15:18
Jméno: fichtl svk
IP: uživatel2577
je to 25-42-7
Datum: 31. března 2008 22:31
pis srozumitelnejc ale jestli myslis na klikovce tak to neni problem a cisla taky vim jak loziska tak i gufera jestli chces poradit tak mi napis na icq 255-365-576
protoze te moc nechapu
Datum: 31. března 2008 22:28
 zdar,chcise zeptat jestli někdo nemáte vyfocený jak má rospůlený motor a kde jsou vidět ty kolečka tak jak mají bít správně,,,a kdyš budu půlit motor tak oddělám levé víko a potom tam sou šroubydalší,,,prosil bych přesný rozměry,,,moc moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2008 22:48
Jméno: fikus
IP: uživatel692
ja mam foto icq 255-365-576
a nevim co resis se sroubama jeto jednoduchy
Datum: 31. března 2008 22:48
www.wiku.ic.cz tak jsou i fotky i návod
Datum: 31. března 2008 21:00
|



|