Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Čau draci! Na jednom mém motoru mám nějaké divné zapalování. Nosníkem zapalování nastavím předstih co největší, ale stále pálí až ZA horní úvratí. Jaké věci to mohou způsobovat? Vačku jsem zkoušel dát jinou z druhého motoru a je to pořád stejné. Kladívka nové i staré. Nic nepomáhá, nevíme si s tím rady. Další problém mám na druhém motoru, ložisko u kliky v pravém karteru nedrží, protože se v něm to staré protáčelo. Nemáte nějaký fígl jak tam zase správně upevnit to ložisko 6303/C3?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 21:49
Jméno: Petr
IP: uživatel2324
 Vačka je určitě z motoru 21. Zítra vše překontroluju. Děkuju za rady, doufám že to staré lepidlo ještě něco slepí
Datum: 04. září 2009 21:49
Jméno: MaverickSK
IP: uživatel5457
 vacku si si mohol vymenit druhu zo stareho zapalovania z 550,555,05 , na 20,21,23 je trochu ina, alebo mozno nemas ten kolik na klukovke co drzi rotor(magnet) a pretocil sa, no musis to skontrolovat, predstih daj 1,2mm - 1,5mm,,,, inak to lozisko upevnis dobre ked do kartru nabijes jamkarom dierky kladivom ,a potom to lozisko pojde dnu tazko a malo by drzat...
Datum: 04. září 2009 21:42
 podivej se jestli je dobre upevnenej rotor a jestli je vacka v vyrezu,jinak to lozisko zalet lepidlem na loziska a uz se protacet nebude
Datum: 04. září 2009 21:33
|



|