 Zdar draci. Pincka nakopnu bez plynu na poprvé a na volnoběh to krásně šlape, ale jakmile přidám plyn, tak se začne hnedka dusit. Nevím čím to může být. Karbec jsem vyvařil a všechno vyčistil, ale nenapadá mě, co to může způsobovat....DÍKY za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2009 12:02
 Praveze je to spravne, ked naklonis motorku so zahriatym motorom na pravu alebo lavu stranu, otacky sa musia zvysit... to je priznak spravne nastaveneho volnobehu a plavakovej komory... hmm a kveci, nemas zapchaty vyfuk ? filter sania ? mozno to bude velkou medzerou na sviecke, daj tam 0,5mm .. pri vysokych otackach ti nehodi iskru a preto to dusi
Datum: 10. října 2009 12:02
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 hele rikas ze kdyz to nahnes na levou stranu tak to vytocis?? to nam dela i 175 , to je neco vadnyho v zapalovani , zkus vymenit gufera, a kartery pretesnit , udelej si na to cas , fichtl to je montaz motoru 3 hodiny
Datum: 10. října 2009 10:59
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Toto mi dělala vadná svíčka.
Datum: 10. října 2009 10:41
 hladina
Datum: 10. října 2009 8:03
 Koukni na filtr, nebo jak se říká, třeba hadr v sání, no a taky samo perfektně nastavený předstih-odtrh....
Datum: 10. října 2009 7:08
 A co fitr je čistý?? A bovden jde volně??
Datum: 09. října 2009 23:18
 Teče....on šlape na volnoběh jak švycarske hodinky....ale jak přidám plyn, tak on se ani nevytočí a začne se dusit
Datum: 09. října 2009 22:23
 skontroluj benzin jestli tam tece
Datum: 09. října 2009 22:16
 Ty už jsem čistil  vyčistil jsem celý karbec a trysky profukuju pořád....je to jako falešný vzduch, přitom to falešný vzduch určitě není....protože když to nahnu na levou stranu, tak to vytočím
Datum: 09. října 2009 22:04
Jméno: Pepa
IP: uživatel1163
 Může být zacpaná triska.
Datum: 09. října 2009 22:00
|



|