 Zdar hoši, dneska jsem byl projet moji 05 po GO. Den před tím jsem ji nastartoval. Jezdila jako nikdy. Včera jsme zadělali plechy a dneska že to projedeme. Motor začal být najednou hrozně línej. Jak jsme to zkusili poprvé tak jsem na dvojku jel 42. Dneska jen 35!! a z vejfuku se hrozně čoudilo a tekl olej. No říkáme si jedeme dál. Najednou v převodovce louplo a přestatala sepínat spojka. Dojeli jsme zpět domů a zkoušeli jsme ji nastavit. Páčka se vracela a měla odpor ale prostě když byl zyřazen kvalt nešlo protočit kolem i když jsme drželi spojku. Dál řazení bylo krásně přesný. Dneska nepřesný a občas nešly zařadit kvalty, když neběžel motor. To se dneska stalo. Nemáte nějaký tip na ty moje problémy? Svíčka NGK b8 jehla na 2. zářezu. Svíčka má barvu jak má mít. Předstih a odtrh stejnej jako když jsme jezdili poprvé od GO. novej filtr vzduchu, vejfuk vyčištěn. Natural 95 TSF 1:40. Pomožte mi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2009 7:33
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nech tomu čas a uvidíš
Datum: 21. listopadu 2009 7:33
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Svíčka nneí cihlová. ona je bílo hnědo černá. mám tyto 3 druhy barev na jedné svíčce  k těm otáčkám: jde to do otáček, ale prostě ve dvou z kopce a se 13 zubým kolečkem z toho vymáčknu "jen 60" a to je mi prostě divný
Datum: 20. listopadu 2009 21:35
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jak říkaj ostatní muže to být olej z převodovky ale to by nebyla svíčka krásně cihlová, stejně si myslím že ji cihlovou nemáš, kouří to- jdee tam olej z převodovky nebo moc směsi tudíž se ti to i málo vytáčí,
Datum: 20. listopadu 2009 21:19
 No to bych pochopil..... ale ta spojka je divná a kouří to nehorázně což nikdy před tím nekouřilo
Datum: 20. listopadu 2009 18:54
 No tak tomůže být tím že si vše ještě nesedlo a ložiska a gufera se nezaběhly tak to brzdí dej tomu nějakej čas.
Datum: 20. listopadu 2009 18:52
 Tak GO jsem myslel hlavně převodovkou. Vyskakovala trojka. Olej v převodovce je. Akorát 0,5 litru. Kolo se točí! Když jsem dojel asi 4 km zpět domů bez spojky. Kolo se točí i při zařazení bohužel i při smáčknutí spojky. Síla se ale němění. Když zmáčknu spojku tak spojka ani jemně neproklouzne ale v páčce je odpor a dokonce se i vrací! lanko je nový! Zajímavý bylo, že jsem z toho z kopce vytáhl "jen 60" a to jsme jeli ve dvou a mám tam 13 zubý kolečko!!! Před GO se 13 zubem to hnalo daleko rychleji!
Datum: 20. listopadu 2009 18:28
Jméno: ...
IP: uživatel455
 točí sa ty kolo??....točí sa aj při kvaltu??....jestli ne tak sa možná rosipalo ložisko zadního kola a asi povolená spojka a to gufero si sedlo jak už tady někdo psal!!!
Datum: 20. listopadu 2009 17:47
 A jak můžeš udělat GO bez výbrusu pístu a kroužků...  Neni náhodou GO zkratra pro Generální Opravu ?
Datum: 20. listopadu 2009 17:39
Datum: 20. listopadu 2009 17:38
 to loupnuti by mohl bejt povolenej spojkovej kos a kdyz ti hrozne coudi a nejede tak ti asi bude sat olej z prevodovky je mozny ze po vcerejsim probehnuti motoru si ti "sedlo" gufero a prestalo plnit svoji funkci
Datum: 20. listopadu 2009 17:32
 No já sem měl podobnej prtoblém.motor po go.Nakopávačkou nakopnu brčí to tak 2 sekundy a najednou se to seklo ....Spojka v hají,převodovka zasukovaná.Povolil sem řadící automat kopl tam 1 A jezdil tak spátky dokud se to nepovolilo.Pak sem to nakopl nechal 10 běžet pěkně sedlo a už sem mohl jezdit.
Datum: 20. listopadu 2009 17:31
 No to je. Prostě ve středu to jezdilo super. Pravda neměli jsme tam plechy ale o to nejde. A dneska se chci projet.... pionýr byl fakt línej. Ve středu jsem vytočil dovjku a na tacháku 42. dnes 35! řadilo to pěkně a přesně. dneska dlouhý dráhy a nepřesný. Dlouho lovíš neutrál. A pak loupne v převodovce a nefunguje spojka a pak ještě to začlo hodně kouřit. Jak jse vzadu zástěrka tak na ní byl olej od výfuku!!!
Datum: 20. listopadu 2009 17:19
 tak to je zvláštní...
Datum: 20. listopadu 2009 17:10
 Vejbrus ani píst. kroužky měněný nebyly!!!
Datum: 20. listopadu 2009 17:03
 Vybrus si tam delal?
Datum: 20. listopadu 2009 16:58
|



|