slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Zdar hoší. Mám problém s pionýrem, potřeboval bych poradit. Nemůžu jed na plnej, páč se zadusí, jako by nebyl benzín, když dám malinko plynu, tak to jede, dám 3/4 a věčinou to taky jede, ale na plnej to nejede. Když dám plnej a podržim plovák tak se to věčinou i docela slušně rozjede, ale bez přeplavení plovákovky to na plnej prostě nejede. -Trysky jsou čísté (na 100%) -Hladina je: Benzín mi slabě prolíná z pod víčka plovákovky Krom toho jedna technická otázka. Jak nastavim hladinu? Plíšek na plováku nahoru, nebo dolu? Když se nad tim zamyslim, tak mi vyjde dolu, ale co si pomatuju, tak sem to vždycky dělal naopak. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 12:06
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este neco - zkontroluj si kladivka a odtrh, to dela uplne to samy...pac chudsi smes se blbe zapaluje, kor na chrchlovi, a pri zvyseni otacek kladivka muzou uskakovat nebo pokud maj nejakou vadu (puky, blbe dolihaj) tak se tez blbe vytacej...
 
 
Datum: 17. ledna 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze tam mas tak velkou trysku me ani moc neprekvapuje, pokud to delalo tedka v zime a jeste pokud je motor studenej tak to chce hodne bohatou smes...problem ti nastane v lete a po ohrati motoru, ten motor pak tu bohatou nebude chtit zkousnout...jinak hlavne ze se to vyresilo, at jezdi:-)
 
 
Datum: 17. ledna 2010 11:58
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo, jediný co jsem vám neřek je, že mám otevřenější vzducháč, s lepší vložkou, ale přeci origo pincek jede i bez vzducháče, takže je to stejně divný :-)
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasně no, taky nechápu proč, ale jak říkám, amerika je země neomezených možností, v ČR je možný všechno, a pionýr je jako ČR, na něm je možný uplně všechno :-D U pionýra se ničemu nedivim :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to neni samo sebou !!!
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Hoší, díky za rady, ale jako vždy jsem to vyřešil sám. Chyba byla v trysce, ikdyž byla čistá, tak byla špatná :-D, páč můj motor si usmyslel že by se mu líbyla větší, ani 80ka nestačila, tak až ňáká zhruba milimetrová. Takže chyba byla ve směsi, po přidání plynu naplno byla tak chudá, že se motor zadusil. Takže teď muj motor sytí tryska s číslem 100 :-) já se zbláznim :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Karbes sem měnil, divný že by měli oba stejnej problém ne? Kord když jeden je skoro novej..
 
 
Datum: 16. ledna 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj to my dělalo ze spojkou sem to mohl vytočit na plnej ale jak sem se rozjel tak se to dusilo.skus vyčistit karbec hlavně tu dírku do které šroubuješ trysku hlavní až do plovákovny to něčím protáhni
 
 
Datum: 16. ledna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
ohni plíšek v plovákuvce víš, tím docílíš vyšší hladiny ( bude to něco podobného jako když držíš cupovák) a mělo by to ject
 
 
Datum: 16. ledna 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Jo, a zapoměl jsem napsat, že když jedu na těch 3/4 plynu, nebo prostě jak to jede, a zastavim, a otočim se přes nohu jedna plná, tak se nezadusí, zadusí se až když se jakoby rozjíždím..
 
 
Datum: 16. ledna 2010 18:13
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
Totéž sem si myslel před GO, ale udělal jsem komplet motor, a výkon výrazně lepší, a problémy co sem s tim měl tak taky zmizely, ale ujel sem na tom sotva 100km sou zpět obdobné problémy..ale předtim to nejelo ani na cucák..Myslim..
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel8483    
hele můžou to bejt gufera já to měl taky mi tam protejkalo víc oleje než by mělo a na plnej plyn se mi to taky dusilo na půlku nebo na třičtvrtě mi to jelo skus se na to podívat já měl to gufero o půl milimetru menši něž má bejt
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:39
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
aha..Mno myslel jsem si to taky, ale udělal jsem to naopak, a vypadá to líp. Když se na d tim zamyslim, tak plíšek ohnu níš, plovák vyleze s hladinou vejš a zavře přívod pozdějc. Ohnu plíšek vejš, a hladiny zavře přívod dřív.. :-) Tak já nevim :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:34
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já dávám radši hladinu a trošiku větši protože jezdim hodně v kopcich tak aby stihal benzin
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak tu hladinu zkus poštelovat, podle toho, jak jsem napsal. Když ohneš plíšek směrem nahoru, tak hladinu zvýšíš, pokud plíšek ohneš dolu, tak hladinu snížíš.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:20
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
No trysky jsem čistil projistotu drátkem, a benzín teče řekl bych dostatečně, žádný kapání, ale souvyslej čůrek benzínu :-D
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skontrolovat palivovu soustavu. Kohoutek, hadička, filtr(pokud máš), hladina plovákovky atd.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: viktor009 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to same dělalo když sem měl ucpany kohoutek na nádrži a taky trysky ale když říkáš že je máš čisté...
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Franta FBN      IP: uživatel8402    
No jeden člověk mi radil, že hladina benzínu v plovákovce má bejt, aby benzín slabě prolínal z pod víčka plovákovky, a to mi dělá, takže to vypadá že je to jak radí Napster 10.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      IP: uživatel5767    
ohni trošku ten plíšek nahoru, aby v plovákovce bylo víc benzínu, protože když ho dáš dolu tak tak ti zavře brzo a nemáš tam tolik benzínu,
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladina v plovákovce musí po ponoření plováku lícovat s horní hranou plováku.
 
 
Datum: 16. ledna 2010 17:03
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 1:00:06 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu