Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Zdar hoší. Mám problém s pionýrem, potřeboval bych poradit. Nemůžu jed na plnej, páč se zadusí, jako by nebyl benzín, když dám malinko plynu, tak to jede, dám 3/4 a věčinou to taky jede, ale na plnej to nejede. Když dám plnej a podržim plovák tak se to věčinou i docela slušně rozjede, ale bez přeplavení plovákovky to na plnej prostě nejede. -Trysky jsou čísté (na 100%) -Hladina je: Benzín mi slabě prolíná z pod víčka plovákovky Krom toho jedna technická otázka. Jak nastavim hladinu? Plíšek na plováku nahoru, nebo dolu? Když se nad tim zamyslim, tak mi vyjde dolu, ale co si pomatuju, tak sem to vždycky dělal naopak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 12:06
 este neco - zkontroluj si kladivka a odtrh, to dela uplne to samy...pac chudsi smes se blbe zapaluje, kor na chrchlovi, a pri zvyseni otacek kladivka muzou uskakovat nebo pokud maj nejakou vadu (puky, blbe dolihaj) tak se tez blbe vytacej...
Datum: 17. ledna 2010 12:06
 ze tam mas tak velkou trysku me ani moc neprekvapuje, pokud to delalo tedka v zime a jeste pokud je motor studenej tak to chce hodne bohatou smes...problem ti nastane v lete a po ohrati motoru, ten motor pak tu bohatou nebude chtit zkousnout...jinak hlavne ze se to vyresilo, at jezdi
Datum: 17. ledna 2010 11:58
 jo, jediný co jsem vám neřek je, že mám otevřenější vzducháč, s lepší vložkou, ale přeci origo pincek jede i bez vzducháče, takže je to stejně divný
Datum: 16. ledna 2010 22:10
 Jasně no, taky nechápu proč, ale jak říkám, amerika je země neomezených možností, v ČR je možný všechno, a pionýr je jako ČR, na něm je možný uplně všechno  U pionýra se ničemu nedivim
Datum: 16. ledna 2010 22:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to neni samo sebou !!!
Datum: 16. ledna 2010 21:57
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Hoší, díky za rady, ale jako vždy jsem to vyřešil sám. Chyba byla v trysce, ikdyž byla čistá, tak byla špatná  , páč můj motor si usmyslel že by se mu líbyla větší, ani 80ka nestačila, tak až ňáká zhruba milimetrová. Takže chyba byla ve směsi, po přidání plynu naplno byla tak chudá, že se motor zadusil. Takže teď muj motor sytí tryska s číslem 100  já se zbláznim
Datum: 16. ledna 2010 21:16
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Karbes sem měnil, divný že by měli oba stejnej problém ne? Kord když jeden je skoro novej..
Datum: 16. ledna 2010 20:08
 jj to my dělalo ze spojkou sem to mohl vytočit na plnej ale jak sem se rozjel tak se to dusilo.skus vyčistit karbec hlavně tu dírku do které šroubuješ trysku hlavní až do plovákovny to něčím protáhni
Datum: 16. ledna 2010 19:49
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ohni plíšek v plovákuvce víš, tím docílíš vyšší hladiny ( bude to něco podobného jako když držíš cupovák) a mělo by to ject
Datum: 16. ledna 2010 19:15
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Jo, a zapoměl jsem napsat, že když jedu na těch 3/4 plynu, nebo prostě jak to jede, a zastavim, a otočim se přes nohu jedna plná, tak se nezadusí, zadusí se až když se jakoby rozjíždím..
Datum: 16. ledna 2010 18:13
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 Totéž sem si myslel před GO, ale udělal jsem komplet motor, a výkon výrazně lepší, a problémy co sem s tim měl tak taky zmizely, ale ujel sem na tom sotva 100km sou zpět obdobné problémy..ale předtim to nejelo ani na cucák..Myslim..
Datum: 16. ledna 2010 17:55
Jméno: Tomáš
IP: uživatel8483
 hele můžou to bejt gufera já to měl taky mi tam protejkalo víc oleje než by mělo a na plnej plyn se mi to taky dusilo na půlku nebo na třičtvrtě mi to jelo skus se na to podívat já měl to gufero o půl milimetru menši něž má bejt
Datum: 16. ledna 2010 17:39
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 aha..Mno myslel jsem si to taky, ale udělal jsem to naopak, a vypadá to líp. Když se na d tim zamyslim, tak plíšek ohnu níš, plovák vyleze s hladinou vejš a zavře přívod pozdějc. Ohnu plíšek vejš, a hladiny zavře přívod dřív..  Tak já nevim
Datum: 16. ledna 2010 17:34
 já dávám radši hladinu a trošiku větši protože jezdim hodně v kopcich tak aby stihal benzin
Datum: 16. ledna 2010 17:33
 Tak tu hladinu zkus poštelovat, podle toho, jak jsem napsal. Když ohneš plíšek směrem nahoru, tak hladinu zvýšíš, pokud plíšek ohneš dolu, tak hladinu snížíš.
Datum: 16. ledna 2010 17:20
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 No trysky jsem čistil projistotu drátkem, a benzín teče řekl bych dostatečně, žádný kapání, ale souvyslej čůrek benzínu
Datum: 16. ledna 2010 17:18
 Skontrolovat palivovu soustavu. Kohoutek, hadička, filtr(pokud máš), hladina plovákovky atd.
Datum: 16. ledna 2010 17:17
 mě to same dělalo když sem měl ucpany kohoutek na nádrži a taky trysky ale když říkáš že je máš čisté...
Datum: 16. ledna 2010 17:13
Jméno: Franta FBN
IP: uživatel8402
 No jeden člověk mi radil, že hladina benzínu v plovákovce má bejt, aby benzín slabě prolínal z pod víčka plovákovky, a to mi dělá, takže to vypadá že je to jak radí Napster 10.
Datum: 16. ledna 2010 17:12
Jméno: Mistlin
IP: uživatel5767
 ohni trošku ten plíšek nahoru, aby v plovákovce bylo víc benzínu, protože když ho dáš dolu tak tak ti zavře brzo a nemáš tam tolik benzínu,
Datum: 16. ledna 2010 17:03
 Hladina v plovákovce musí po ponoření plováku lícovat s horní hranou plováku.
Datum: 16. ledna 2010 17:03
|



|