Jméno: Jawista
IP: uživatel8516
 zdar hosi potrebuju radu poridil sem si stejskyho sadu na 2 krouzkovy pist uz nevim cim to muze byt ze je to tak line to uz mi seriovka jela o hodne lip vyfuk hikone karbec origo trysky 38,72 s filtrem to nejede skoro vubec a bez filtru to jede o dost lip ale furt to je hruza predstih sem posunoval tak stokrat jehlu take svicka cihlova najeto tak 600km olej shell advance sx2t 1:30 prosim o rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 11:40
Datum: 23. ledna 2010 11:40
Jméno: Jawista
IP: uživatel8524
 Tak uz to jede dobre bylo to vyfukem dal sem tam origo a ok jinak dik za rady
Datum: 22. ledna 2010 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel8523
 nehodlam tu rozvijet podobny teorie dokud nenapise čísla karterů co jsou zespod motoru....
Datum: 22. ledna 2010 17:06
 no tak dobře ale pise ze hliniky ma stejne tak co by tam jeste mohlo byt spatne
Datum: 22. ledna 2010 16:31
Jméno: standa
IP: uživatel8523
 pro péro: je to jednoduchý.......v rámci seriových otáček skoro nepoznas spatny kartery.......taky kdyz dam na ten spodek motoru seriovej valec tak to jede jak blbý.....jak dam cestovni upravu,tak to nema silu,nechce to točit a klepe se to....... ja sem presvedcenej o vadě spodku motoru.......To Jawista: sam sem to se stejskym probiral a rikal,ze cestovních uprav jezdí už desítky kusů a nikdo nemel zadny problem.......byl bys druhý  a proto predpokladam,ze mas stejnej problem jako já
Datum: 22. ledna 2010 15:40
 skus třeba jinej karbec nebo tak neco ale vypada to fakt špatne stym motorem
Datum: 22. ledna 2010 15:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já najezdil 2 000 km a každej karter byl jinej a jezdilo to docela pěkně  nevím jak je to možný když tady říiáte že by to nemělo moc dobře jezdit ale jelo to..  akorát to kloudně netěsnilo takže za půl roku bylo pod motorem cca 0,5 kolo od oleje
Datum: 22. ledna 2010 13:30
Datum: 22. ledna 2010 10:43
Jméno: standa
IP: uživatel8519
 stejne ty cisla bloků z kontroluj......... a skus to poradne seridit.....predstih 1.6,odtrh 4 desetiny,hl trysku 68,vedlejsi 35-38,bez filtru ........a skontroluj jestli se ti volně točí klika a prevodovka? Ja furt cejtim chybu v motoru,protoze me to delalo uplne to a samy...........
Datum: 22. ledna 2010 10:42
Jméno: Jawista
IP: uživatel7986
 cisla na bloku sem nenasel ten mustang je po dedovi a ted sem se snim bavil a motor nikdy nebyl puleny on se ho za tech 30let ani nedotkl nebyl tam vybrus ani menene krouzky go sem delal az ja a pred tim jezdil nadherne jezdil 70 po rovine jak nic motor mel najeto 3500km problemy sou az ted
Datum: 22. ledna 2010 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel8519
 Jawista: Koukni na motor zespoda......sou tam na kazdy pulce bloku vyrazeny cisla.........pokud cicla nejsou stejný,kartery nejsou párový a proto ti to nejede.......
Datum: 22. ledna 2010 10:11
Jméno: Jawista
IP: uživatel8518
 na rovince to jede akorat na dvojku trojku to nevezme do otacek to jde pekne ale nema zadnou silu kopec ktery sem driv jezdil ve 2 na dvojku tak ted to nemuzu vyjet ani na jednicku a volnobech to nedrzi. a s filtrem to netahne v nizkych az ve vysokych na rovince musim pomahat pres spojku
Datum: 22. ledna 2010 9:34
Jméno: paja
IP: uživatel6484
 a a mužeš jako popsat "pruběh výkonu"? on se ten motor nevytáčí? nebo co dělá? mezi tryskou 68 a 72 jsem nepocítil rozdíl, ale když to jede líp bez sání tak to vypadá že máš moc bohatou směs, a jak to drží volnoběh?
Datum: 22. ledna 2010 8:21
Jméno: Jawista
IP: uživatel8114
 vse po go klika ckr, loziska nke, gufera nove vzduchac taky novy kartry sou v poradku sou stejne skusim dnes tu trysku a uvidim
Datum: 22. ledna 2010 4:36
Jméno: standa
IP: uživatel8515
Datum: 22. ledna 2010 0:01
 Je motor po GO? Vše seřízeno?
Datum: 21. ledna 2010 21:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to je vělmi dovné! napiš stejskýmu
Datum: 21. ledna 2010 21:45
|



|