 Zdravím,mám 250 jawu sportku a normalne ji nastartuji na volnobeh vse ok,ale pote pridam ctvrt plynu a jako jaks taks v klidu a pak otocim vice plyne a zacne se mi to dusit...poradte pls cim to muze byt...predstih sestelovany karbec cisty svicka nova kladivko nove...vysokonapetovy drat z indukcni civky novy fajfka taky nova muze to byt indukcni civkou???dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 10:18
 diky za rady...bylo to tesnenim mezi karburatorem a valcem diky moc
Datum: 14. března 2010 10:18
 mel jsem motor na tomto stroji a delal mi to same,ale nemenil jsem zapalovani,indukcni civku,karburator takze zavada musí byt v tehlech trech soucastach skusim vymenit jeste to tesneni a cely karburator popripade indukcni civku,nepomuze li toto tak zavada je v zapalovani ale jinak diky za rady
Datum: 13. března 2010 15:25
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 L.-> stalo se mi to u 3 stroju 1- jawa 250/353, 2- jawa babetta 207, 3- jawa pionyr 555 a u vsech trech to na volnobeh slapalo jako hodinky ale jak se pridal plyn zacaly se dusit u vsech 3 to vyresilo tesneni takze tato zavada mozna je
Datum: 13. března 2010 14:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli motor startuje a má pravidelný chod na volnoběh, tak falešný vzduch nepřisává. Může být poucpaná, poškozená nebo nevhodná hlavní tryska. Podívej se na vzduchový filtr jestli není silně znečištěný nebo vlhký, ale občas se stává, že to někomu nasaje kus hadru nebo igelitu, který mívá pod sedlem, a potom to také nejde vytočit. Indukční cívkou to může být také, na konci kabelu, když sundáš fajfku to musí hodit silnou modrou jiskru, je-li slabá fialová, něco není v pořádku. Případně zkus ještě vyměnit kondenzátor a zkontrolovat veškeré kontakty a dráty související se zapalováním. Také se stává, že je někdy opotřebovaná spínací skřínka, motor při vytáčení vynechává a problikává kontrolka dobíjení, když na klíček zatlačíš rukou, tak to jde normálně.
Datum: 13. března 2010 12:06
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud mas karburator sestelovany dobre tak jeste zkus vymenit tesneni karburatoru mezi motorem a karbecem je mozny ze ti to prisava vzduch
Datum: 13. března 2010 11:21
|



|