Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Čau hoši nejede mě mustang  už sem z toho uplně na kašu jiskru háže jak šlak benzín tam teče svíčka pořád taková mokrá ale ne a ne chytit ani neškytne. Tlaky to docela má ale ani se neozve.Tlačím,tlačím a nic trysky sem čistil. Dával předstihy různé a ani neprdne. Prosím poraďte co to může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:45
 skus vyndat svíčku a dej zapalovač k ty dire na svicku a slapni jestly to vyslehne tak je to svickou nebo zapalovanim
Datum: 16. června 2010 14:45
Jméno: míra
IP: uživatel9683
 Jestli máš mokrou svíčku, tak je to přechlastaný a nechytne to. Může to být jehlou u plováku-nezavře včas přívod do plovákové komory a pak se uchlastá. Jestli máš dobře předstih, projdi karburátor.Plovák, jehlu, dotažení trysek. Šroub bohatosti směsi na volnoběh dotáhni a pak povol o jednu a půl otáčky. Mustíci chytají na první šlápnutí. Nebopokud ho tlačíš, teda spíš běžíš a tlačíš, tak dej na chvíli při tom tlačení plyn na minimum a pak trochu přidej - měl by se odvětrat a pak chytne. Jeden kroužek je ale fakt málo. Ještě mě napadá, čichni k nádrži - sem tam se stane že někdo nalije místo benzínu třeba nějaký ředidlo nebo toluen (na ten to sice lítá jak zběsilý, ale veškerý gufera se pak naleptaj a je to v pytli, už to na benál nepojede dokud se nevymění). Nebo zkus dát tu 17 svíčku.
Datum: 14. června 2010 22:58
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 takovy problem jsem mel dlouho, dal jsem misto 15 svičky 17 a o dost se to zlepšil......jeste ljsem lehce prihnul kontakty na svičce
Datum: 14. června 2010 21:55
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nemas zapalovani od oleje?? staci aby ta izolace u kladivka navlhla a pak to nechce chytit i kdyz jiskru haze.
Datum: 14. června 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 3 moznosti: Blbá směs(tj.bohatá,chudá,prasklý gufero,nasavaní prevodaku) nebo jiskra v blbou dobu(tj.rozházený zapalování) a nebo neni jiskra(tj. slabá jiskra a nebo žádná jiskra)....s obehanejma krouzkama i ucpanym vejfukem to vzdycky chytí a aspon "nejak" jede
Datum: 14. června 2010 21:14
 pavel:Opravdu to tak je
Datum: 14. června 2010 20:24
Jméno: pavel
IP: uživatel9678
 Jeden kroužek? Buď dva nebo tři! To je nesmysl nebo vtip  to je fakt divný, pokud je opravdu jiskta OK a benzín tam jde tak to prostě jet musí. Co třeba povolená hlava nebo tak, ale to je asi nesmysl. Gufera prostě už netěsní můžou být zpuchřelý, prostě starý.
Datum: 14. června 2010 20:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslis ze zatuhle gufera? pavel: předstihy sem zkošel různé a pořád nic
Datum: 14. června 2010 20:16
 Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
Datum: 14. června 2010 20:10
 Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
Datum: 14. června 2010 20:03
Jméno: pavel
IP: uživatel9678
 Na ty vadné pístní kroužky bych to neviděl, kdyby to mělo blbej tlak, tak by si moc nenasál benzín. Předstih má být 1,6 až 1,9mm a odtrh 0,4mm já měl vždy nastaveno 2mm a O,4 a vždy OK, ale je fakt důležitý aby si to nastavil přesně. Na to je nejlepší multimetr, který má akustickou signalizaci na nulový odpor, tím zjistíš kdy se ti přesně dotkly kladívka.
Datum: 14. června 2010 19:51
Jméno: Pavel
IP: uživatel9678
 To je takhle těžký, zkus se víc rozepsat. Jestli je předstih i odtrh na 100% OK benzín tam jde, no může nepatrně přisávat vzduch - vadné gufero pod magnete. Jednou se mi stalo, že jsem měl nepatrně zdeformovaný to kolínko ke karburátoru - bylo to vidět až když se ho dal dosedací plochou na sklo, taky sem byl z toho už na mrtvici. Nebo přicpaný výfuk- pořádně vypálit, to bych nepodceňoval. Spíš si myslim, že máš blbě nastavený předstih či odtrh.
Datum: 14. června 2010 19:47
 pro jistotu zkontroluj i gufera na klikovce
Datum: 14. června 2010 19:43
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 musíš to celé projít seštelovat karburátor poštelovat předstiho (1.2-1.5) odtrh 0.4 vyčistit karbec. MOžná máš špatné pístní kroužky a proto nemá kompresi prostě celé to projít
Datum: 14. června 2010 19:40
|



|