 Měl bych na vás takový dotaz. Mustang nejede dle mých představ. Motor po GO(ložiska, gufera, těsnění, spojka) Nový filtr. Svíčka PAL 14-8R krásně cihlová. Předstih nastaven, karbec vyčištěn. Problém je v tom, že na trojku nedosáhne vůbec nějakých provozuschopných otáček. Na jedničku to má za studena trochu síly, za tepla ani prd. Když se rozjedu s plným plynem, tak to chvíli jen líně jede a po nějaké dost dlouhé době to dostane otáčky na přeřazení, při přeřazení taky hrozně dlouho tvrá, než nabere otáčky a na tu trojku je nenabere vůbec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak si slozil prevodovku? neotocil si cirou nahodou kolecka v prevodovce? to by vysvetlovalo tu trojku co se tyce te 175 nemuzes srovnavat 175 te zene dopredu setvacnou silou i kdys je vybehana fichtl vazi o neco min ..
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 A jak to poznám?
Datum: 15. srpna 2010 14:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 moc zamáčklá gufera??
Datum: 14. srpna 2010 23:09
 Jo, vejfuk nádherně čistej, koleno utěsněný. Nevím, jestli dělá takový rozdíl obsah, ale u mé 175 je válec vyběhaný asi dvakrát tolik a stačí trochu vzít za plyn a jsem pryč.
Datum: 14. srpna 2010 18:50
 Kolik je na tom najeto na válci, co výfuk je čistej? Malej výkon jsem měl špatnym předstihem.
Datum: 14. srpna 2010 18:42
|



|