|
|
|
| |
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Caute draci ! Mám takový problém s fechtlem : seridim odtrh jede chvily i na nakopnuti . pak po 2 hodinach zkusim nakopnout a nejde . cim to muze byt ? slabe magneto ? spatne gufera ? .... jakýkoliv návrh ci zkusenost primam . ps. pište zkusenejsi ... Díky predem za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 15:30
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 jo skus vyměnit jednu vjec a když to nepomůže tak vyměň další vjec ?
Datum: 27. prosince 2010 15:30
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 indukční cívku jo , ale za starší...
Datum: 27. prosince 2010 15:22
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 jj može skus ju vyměnit?
Datum: 27. prosince 2010 15:02
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 nemůže to být problém v cívkách ?
Datum: 27. prosince 2010 14:48
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 13:49
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj , takový problém .... že mi to zatím háže pouze mimo házecí prostor
Datum: 27. prosince 2010 13:39
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 13:15
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj dík , tak nejak to delam ae urobim to az na po 10té
Datum: 27. prosince 2010 13:05
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 Tak to nastav a máš novou vačku Předstih je bod při kterém začíná hoření směsi ve válci. Popíši celý postup aby jsi v tom neměl guláš. Začneš tím že dáš motor do horní úvrati (nejvyšší bod pístu při zdvihu). V horní úvrati nastavíš mezeru mezi kontakty 0,4mm až to budeš mít budeš motorem otáčet doleva a odměříš 1,6mm od horní úvratě v tomto bodě má být kladívko otevřené na 0,05mm (cigaretový papír) když nebude povolíš dva šrouby co drží zapalování a budeš s ním otáčet bud doprava nebo doleva podle tvaru vačky.
Datum: 27. prosince 2010 12:24
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj , a jak je to s nastavovanim odtrhu ? kdyz je dobre nastaven haze a pokud neni dobre tak nehaze jiskra ? ci haze porad ... :/ , jakoze mě to docela se*e ptž jsem komplet cele zapalovani krom rotoru koupil new
Datum: 27. prosince 2010 12:07
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
Datum: 27. prosince 2010 11:21
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 nejspíše jo :-/ , .... jelikož když to nakopnu tak tam mezi kladívkem jiskří taková větší jiskřička
Datum: 27. prosince 2010 11:14
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 tak se podivej mezi kontakt a kladívko jestli mezi něma memaš takovy neco jako svar.
Datum: 27. prosince 2010 9:49
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 jj , ale někdy se to po**re a ani ta neháže
Datum: 27. prosince 2010 9:45
Jméno: Nike 21
IP: uživatel5056
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html a haže ti to aspoń jiskru?
Datum: 26. prosince 2010 20:33
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 nn ty mám origoš ... myslis volnobeh ?
Datum: 26. prosince 2010 19:50
 no tak je to jasny !  přehlastává se ti to-seštelovat hladinu,trysky jsi neprovrtával?
Datum: 26. prosince 2010 19:15
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 shrek: mokrá (černá) ........ Nike: no to ja kupoval tak komplet zapalovani . wepo:co s tím ?
Datum: 26. prosince 2010 17:48
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 nebo ti to saje převoďák...
Datum: 26. prosince 2010 17:30
Jméno: Nike21
IP: uživatel5056
 Mě to dělala jawa 21 a pak nakonec jsem zjistil že jsem měl štatně ukostřenej motor k ramu a vyměnil jsem indiční civku, zapalovací kabel,kladívko,kontakt,Kondenzáto atd.  chazelo to jiskru někdy to dalo malou někdy fubec žadnou ja jsem si stym taky dlouh otravoval.
Datum: 26. prosince 2010 17:02
 když to zdechne jakou má barvu svíčka? mokrá nebo suchá?
Datum: 26. prosince 2010 16:48
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 já kupoval totiž před rokem úplně nové zapalování krom magneta ... elektriku u kladivka mám snad dobře utěsněnou ... Nemůže to být třeba spatne gufero u spojky ? . Např že se do spalování dostane olej ...
Datum: 26. prosince 2010 16:37
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Uplne stejny problem jsme meli s kamosem, vyrezit se to nepodarilo, ale jelikoz sme zkouseli skoro vsechno tak jediny co sme nezkouseli je tohle: probijeni na kostru u kladivek, a nebo je spatna indukcni civka nic jinyho me uz nenapada. Takze skus udelat znova elektriku u kladivek, kdyz to nepomuze tak skus jinou indukcni civku. Jinak ti poradit nedokazu..
Datum: 26. prosince 2010 16:26
 No tak ještě koukni jestli ta vačka nehází do stran....v tomhle počasí je normáln´že stříká z výfuku nespálenej olej..dělá mi to taky každou zimu
Datum: 26. prosince 2010 16:12
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 Vačku jsem dal i druhou ... ta je dotažena . Před měsícem jel úpa v poho .. :/ , "Dnes se mi stalo že jsem to startnul v pohodě , nechal jed 2minuty v kuse a pak to zdechlo - zkousel jsem jestli haze jiskra nehazala " dotažene všechno ... (takový postřeh-z výfuku stříkal olej ? )
Datum: 26. prosince 2010 16:09
 Tím pádem se ti rozhazuje nejspíSˇodtrh...zokontroluj vačku jestli není dost obroušená..nebo jestli nehází do stran
Datum: 26. prosince 2010 14:52
Jméno: Stano
IP: uživatel9343
 sviček jsem tam vystřídal hafo ... :/ , i kabl , kladívka jsem právě vyměnil před psaní tohto článku ... a předstih seřizuji pořád když to chci nakopnout ...  :/
Datum: 26. prosince 2010 13:47
 vyměň svíčku, dotáhni indukční kábl, seřiď předstih.. ZKUS VYMĚNIT KLADÍVKA..
Datum: 26. prosince 2010 13:41
|



|