 Ahoj, potřebuju poradit, neb už jsem úplně bezradnej. minulý léto jsem dělal GO motoru - půlil, vyměnil celej primár a pístní kroužky. Od tý doby, co jsem to dal dohromady se ale motor hřeje jako kráva. Tak pět minut to jede v poho, třeba 65 km/h, ale pak se začne (řek bych že z válce) ozývat takový divný cinkání (řek bych proto, že je to fakt rozpálený) a najednou to úplně přestane táhnout, musim tam hned hodit dvojku - ta jde občas normálně, občas jdou otáčky taky hned na minimum a musim to nechat odpočinout. Předstih je v pohodě, vejfuk čistej, nádrž taky, kondík novej, cívka nevim - ta je tam od nepaměti. Svíčku mám N15C. Myslíte, že by pomohla studenější? Nebo za to můžou ty nový pístní kroužky? Mám v plánu udělat výbrus, páč mám pocit, že tam snad ještě dělanej nebyl. Tudíž komprese neni nic moc, ale kvůli tomu se to snad nemůže takhle přehřívat a úplně stratit výkon během třeba pěti vteřin, ne? Poraďte, plís, já už sem fakt s rozumem v koncích!
PS - přemejšlim, že bych tam přes zimu frknul tohle - http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/1-2-Jawa-50/5/18-Sada-Jawa-50-valec-pist-klikovka-hlava/description#anch1 - má s tim někdo nějaký zkušenosti? Ta cena mi přijde hodně hodně podezřelá. Píšou, že to neni Asie, ale nevim, jetli tomu za ty prachy věřim...
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 16:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Franky!Možeš zkusit: 2beo@seznam.cz Tam Ti povím víc.
Datum: 03. září 2012 16:32
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 nekoho mi pripominate ! kdo jste ? jinak ja to taky nezkousel - proste pionyr se umaze "vsim".... proto jsem placnul hranolky.....
Datum: 03. září 2012 2:59
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 taky vas zdravim ... sorry - cely vas clanek jsem tedka necetl (nemam absolutne cas... zitra !) jediny co vam tedka napisu je ze POTOM TEDY NEJSEM MOTORKAR...........
Datum: 03. září 2012 1:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Franky!Vemu to odzadu.Nevadí nechme to jak myslíš!Já jen, že nekdy dřív babka psala do ČMN a tam se dověděla,že motorkáři si tykajú.Ani sem se nedivil.Od mládí su aj radioamatér a to si tykáme na celým světě bez ohledu na stáří.Po rádiu s tým problém nemám, ale naživo hodně velkej.A v práci kolega mladší o 2 měsíce a 2 dny a stejně mu vykám.Enom opravdu mladým klukom tykám.Ale zase pokud to tykání nekdo nezneužije, tak se člověk mezi tema mladýma cítí mladší.Toš tak.A povolání?Papírú dost, ale bez titulú.Kromě zedničiny.A programování?Na to mám zeťáka s kerým sem nejdřív kamarádil.Motorky a motory sú enom velkej koníčekToš proto ty blbý nápady s lihem a tak.No ale vúni ricínu jaksi nemožu zapomět.A olej z hranolkú?To říkávám,dyž nekdo nadává na JAWY, že smrdijú, dyby si tam dal stolní olej toš by to aj vonělo po řízkách.Ale nezkúšal sem to.A to by oravdu šlo?A ten zbytek vody v lihu údajně zapříčiní oddělování oleje od lihu.Ale nevím.Toš tak.
Datum: 02. září 2012 17:12
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Oskare - jak s M2T a lihem - nezajimal jsem se, neresil jsem - nevim.... ricinovy olej - nevyrabi se znej "vsechno" ??? a neni nahodou 3-4xdrazsi nez osatni (repka,slunecnice) ???? jak odstranit zbytky vody - nevim - vam se jedna o ty asi 3% ?? tady vam asi nepomuzu - jsem "programator" nikoliv chemik.... a nejaky tykani.... ??? NASRAT !!! VY mi budete TYkat a JA VAM BUDU VYKAT !!!!! mam sve zasady ! mam svuj kodex ci zakony !!! A MY JSME SPOLU HUSY NEPASLI !!!!!!!! a pres to vlak nejede !!!!! ani vas nezajima kolik mi je ?? nemam ani pulku roku co vy !!!!!!!!!! sorry za tykani - nevedel jsem !
v beznym zivote bych si NEDOVOLIL tykat nekomu kdo by mohl byt mim dedeckem !
Datum: 02. září 2012 11:38
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro Frankyho a Standu!Franky, šak já píšu:Ale jeden problém mám.Né, že chcu radit!Chcu od Vás poradit nebo od nekeho.Jak rozpustit M2T v lihu.Když to smíchám, zatřepu, tak se mě to časem začne oddělovat.Mět skleněnú nádrž, tak by mě to nevadilo!Tak mě napadá, nebo použít Pet flašu?Taky ricínový olej v ceně M2T bych bral.Aj o neco dražší.Nebo jak odstranit zbytky vody z lihu?Nejaký rady mám!Ale ověřit to!A taky turbo do Pionýra?Nebo do tý 125? Ešče sem nekde Standovi doplňoval zapalování na tý 125.Magneto ze 150 světelná cívka napájela indučku pod nádržú.Múj sen?To až jindy!Franky, dyž sme si nadávali, tak sme si tykali,toš u teho tykáni ostanem.Toš tak.
Datum: 01. září 2012 13:27
Datum: 01. září 2012 11:42
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 jo jo sprcha je jak"orgasmus"..... a ja jedu do prdele a spanek ti zavidim................................... zatim se mej
Datum: 01. září 2012 5:37
Jméno: standa
IP: uživatel14415
 Na to nemam co říct,já ho za pětku sehnat neumim...když už,tak zadarmo  ale nejezdim na to... Pane kolego já se loučim,jdu uklidit vercajk,hotový válce,mažu do sprchy a domu spát...zdarec
Datum: 01. září 2012 5:10
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 zadna druha ruka ........ pred x lety jsem kupoval z drogerky a jak kokot sestril kazdou kapku ... ted ?? ted to leju do vseho, na vsechno, vsude - vubec se stim neseru...
Datum: 01. září 2012 4:52
Jméno: standa
IP: uživatel14415
 To máš technickej benzín z druhý ruky ne? Do práce berem 200l sudy z velkoobchoda cena je okolo 34,- bez dph(včetně spotřební daně)
Datum: 01. září 2012 4:39
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 je to technickej benzin (nenech se mast cenou z drogerky 70 kc za litr.......) no a ja uz jsem nemohl spat (bych rano zachrapal..) takze si kreslim .. to kdyz me omrzi tak zas pocitam (kreslim, pocitam,kreslim, pocitam atd) samodrejme kourim a kourim ....... no a asi za pul hodky se pudu balit a hura na letiste ... takze uplna nadhera vole.......
Datum: 01. září 2012 3:59
Jméno: standa
IP: uživatel14415
 Mam noční,zabijim čas. Nevim,vyhrál si. Celou dobu sem myslel nějakej druh metanolu a podobně,ale to neni žádnej hydrogen,to jsou oxidovaný ethyly... Benzín o kterym nevim absolutně nic a je u něj šance nízké ceny je leteckej...ale to je kravina,protože leteckej benzin je kerosin a kerosin je v podstatě nafta,na kerosin sem leta jezdil atmosferickym dieslem... Takže to vzdávam,neznam ten název a žádnej tip už nemam .....
Datum: 01. září 2012 3:45
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 dobra ... tak je to "nizkovrouci hydrogenovany benzin" a co ze nespis ???
Datum: 01. září 2012 2:54
Jméno: standa
IP: uživatel14415
 Kurva to to musi bejt doslovně...tak ok Franky,přisaham,nebudu podvádět a když ten název hydrogen bla bla nebudu znát,tak to nikde nebudu hledat....
Datum: 01. září 2012 2:46
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 ok neni prisaha.........mas kliku ze me vzbudila chut na cigaro...(uz jsem spal..) a jsem zvedavej jak me ve 4:00 probudis......
Datum: 01. září 2012 1:30
Jméno: standa
IP: uživatel14414
 Ok
Datum: 01. září 2012 0:46
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 napisu ti nazev !!! ale mam podminku ! podminka je - aniz by jsi se podival na internet ci nekde zjistoval proste NAPISES jestli to znas ci neznas ! to odprisahni !!! a pak ti to napisu............. (kazdopadne znas SLANGovej nazev)
Datum: 31. srpna 2012 23:47
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 tedka jsi napsal blbost ! ale za to nemuzes (neznas) mas chybny usudek !
Datum: 31. srpna 2012 23:34
Jméno: standa
IP: uživatel14411
 No tak já nevim. Metyl je drahej,technickej benzín je dražší jak Verva,rědidla to nejsou,toluen je drahej,dentakrit neni suchej a leteckej benzín nevim kolik stojí...soráč nevim...
Datum: 31. srpna 2012 23:25
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 hele standa... chytrej - ty R sedi skoro u vsecho ... bud v klidu na redidlo nejedu .......... hadej dal !!! to das chlape ! opravdu nehledej v tom vedu !
Datum: 31. srpna 2012 23:16
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 50 roku na silnici ? no tak to uz jste veteran! gratuluju ....................................... a co olej po hranolkach ? nezkousel jste ?? on to taky v danem pomeru umaze.......... jinak clanek zajimavej (ja pamatuju kdyz zmrzlina stala 4 koruny...) akorad tem poslednim slovum nerozumim - mozna nevim jak to myslite (ale tak jak ja si to prekladam tak jste napsal picovinu !! - tady nikdo vole nepsal nic o lihu a 2t )
Datum: 31. srpna 2012 23:14
Jméno: standa
IP: uživatel14411
 Noo...ty R věty sedí na víc "chemikálií" ale jediný se pod tři pětky dá sehnat C6000 .... Jinak nevim... Je to ono?
Datum: 31. srpna 2012 22:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Stando a Franky:To už sem nevydržel a musím taky neco napsat.Už to bude 50 rokú co sem se začal motat po silnici na Pionýrovi.Do nádrže sme líli všecko možný.Já ne, ale z doslechu aj zbytek z propan butanovej flaše.A mazalo se všeckým možným.Pak JAWA 250 PANEL a to už sem si dával pozor.Ale stejně mě odešla 2x klika.Po první bez oleje podruhý dodnes nevím.Potom motor 350/360 a nikdy problém.Eščě aj sajdu a olej?M6A nebo M6AD?M2T tehdy začínal.No a na sajdě místo skořepiny sem vozil doma dělanú 125 motocros.Motor:Kartry 150 Zetka překopaná na 4 kvalty.Klika Tatran 125.Vložka válce z Tatrana zalítá rozpuštěnýma pístama.Žebra upichovákem.Karburátor Jikov prúměr 28.Hlava z tehdy nových 125 snížená. Kompr.poměr si už nepamatuju.Motor točil kolem 11000.A olej?Na trénink co do 350.Jenom na závody M2T.A poměr?Už si nepamatuju.Ale 1:25 to určitě nebylo.Asi 1:33.Výkon nebylo jak změřit.Ale kluci keří měli tehdy fabriky 125/doufám, že se nepletu typ516, mě pořád vyhrožovali, že mě otevřú válec.Tak to jelo.A svíčky?Dnešní značení neznám.Tehdy byly PAL 5 7 8 9 a závodní 11 13 15 17.A stejně bylo jedno kerú sem tam měl.Na závody sem dal rači 11 nebo 13 jenom proto, že sem jich měl.Benzin na závody SUPER na trénink SPECIAL a do 350 NORMAL A tu sem honil, jak se u nás říká jak zdutú kozu. Ale jeden problém mám.Jak rozpustit v lihu M2T?Nebo jaký olej?Toš tak.
Datum: 31. srpna 2012 19:05
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 KECAM heslo = Frank ........
Datum: 31. srpna 2012 14:13
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Jenco - poucoval si me ..!!! ale dobry tedka si napsal ze to nebylo na me... pohoda - budis odpusteno. Stando mas vse dulezity ! nebudu rikat ze te nedrazdim - ty jsis taky utahoval... NEHLEDEJ v tom vedu ... znas to !!!! hydrogen ti moc nepomohl ze ? nez jsem ho sem napsal skusil jsem to dat do wikipedie a ejhle naslo to samy picoviny - proto to mas jako napovedu (kdyz tu latku neznas - jsi v pici a na webu to asi nedohledas ).......... abys nerekl ze jsem JO zmrd tak tady mas dalsi - R11 R38 R67 R65 atd .............. pomohlo ??? vubec............ SRANDA NE ?? .....................ZNAS TU KAPALINU !!!........... a jen tak bokem - nevi nekdo kdo to nazpival ??? http://ulozto.cz/x1DjEab/russian-mp3 heslo franky
Datum: 31. srpna 2012 14:07
 Franky, ja som reagoval na tento prispevok  "mimo jiné mi totiž otec řikal, že ten fichtl točí tak 7500 ot. max a že pila točí 13000 a taky jí to namaže, tak že nevidí důved, proč do fichtla lejt víc" tu je tá špatná logika. ked je to dobrý do motorovky tak do fichtla proc ne? .. tu sa jednalo o husquarnackej olej, valvoline nepoznam a ani nekomentujem.
Datum: 31. srpna 2012 12:54
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Napověz víc,všechno co mi napadá je dražší jak benzín i lihovej etanol 85....
Datum: 31. srpna 2012 11:36
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 no tak Stando .. na co ten Franky asi jezdi ??? nerikej ze kadr jako ty na to neprijde ..!!! indicie mas ! a jeste jednu ti dam ..... hydrogen
Datum: 31. srpna 2012 3:13
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 uz vidim ty tytulky..... Nedělní srážka podnapilého motocyklu s dětmi na přechodu si vyžádala 4 mrtvé. (z toho plyne - jezdete pod vlivem) TO JA NE ! to ta motorka............. hehe jáááách ňááááách ha ha ha ...
Datum: 31. srpna 2012 0:44
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 napis jeste nejakej for... za 30 min mozna zase budu u pc ... tak at je prdel !!!
Datum: 30. srpna 2012 23:51
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Stando nejak srsis vtipem .. NIKDE NIKDY jsem nepsal ze jezdim na ethylchlast........ ale docela pekne provokativne jsi to napsal.......
Datum: 30. srpna 2012 23:46
Jméno: standa
IP: uživatel14406
 Franky ty takovej pečlivka a jezdíš na líh85...to snad ne...oni ti neřekli že to teď sice jede,ale všechno železný orezne? To je palivo tak do stříkačky benzína(felicie) ale ne do 2t motoru,kde to svinstvo potká kliku a ložiska ....
Datum: 30. srpna 2012 22:55
Jméno: standa
IP: uživatel14406
 Kroužky pravděpodobně budou taky lízlý-výměna....předstih na 05 hlavu něco mezi 2-2,5mm....otočit stator na max doleva(pokud se bavíme o J21 motoru a zapalování)
Datum: 30. srpna 2012 22:48
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 Oukej, no já tam asi dám hlavu z 05, páč sem zjistil, že ňáký prase (a možná sem to byl já, ale snad nejsem tak blbej...) tu hlavu někdy v minulosti asi nedotahovalo křížem a je docela kousnutá. a teda když tam dám nulapětkovou, tak se ten předstih taky přeladit? počítám, že s ní to pojede eště míň, co? ale jak řikám - jde jen o ten jeden vejlet... a ještě jeden laickej dotaz (páč já motor ještě nikdy nezadřel) - když je válec zadřenej, tak to znamená, že sou v prdeli i kroužky, nebo je tam můžu nechat?
Datum: 30. srpna 2012 22:44
Jméno: standa
IP: uživatel14406
 Pohybuju se na hraně polozávodních motorů a mužu potvrdit že tomu motoru je uplně jedno jestli dostává nejhorší 2T olej a nebo syntetiku za 800,- ale musí toho oleje mít dost...a to seriovka i upravenej motor... Seriovka 1:33-1:35 ,upravenej 1:25-1:30
Datum: 30. srpna 2012 22:40
Jméno: standa
IP: uživatel14406
 Jen dovětek. Pokud na něj dáš hlavu z J21 tak naroste kompresní poměr a chce to dát menší předstih aby se to tak nehřálo. Dejme tomu 1,5mm před HU. Jináč ho tam určitě dej,válce z J05 po osazením kolenem,karburátorem,výfukem a hlavou z J21 jedou moc pěkně,skoro líp,jen maj nižší maximálku...60-65....ale jinak pohoda....
Datum: 30. srpna 2012 22:27
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Jenco - nejezdim na normalni benzin ... jezdim na neco horsiho (a to je to suchy - horsi ale za to za polovicni cenu..) v pomeru ku 50 absolutne zadnej problem .. leju to do vsecho - novy, stary, vysokotoč, nízkotoč a vubec nic neresim a ku 50 je pro me zlatej stred (beru z jednoho barelu.....) nevim jak snejakejma modrejma, zelenejma ci cervenejma srackama... JA JSEM SE ZMINIL KONKRETNE o VALVOLINU (kterej neni predreden a pokud je nejakej jinej a je reden tak tam se to obecne receno lomi 2 jak jiste vis...) . jinak krasne si to rozepsal akorad kecas ze fichtl potrebuje m2t - to je totalni blbost...... A KDYBY jsi se nekdy setkal s valvolinem tak bys mozna i vedel ze to S-50W JE !!! takze me laskave prestan poucovat (nechci byt vulgalrni ci sprosty vuci tobe protoze vim ze nejsi lempl a ty me uz taky nejaky patek znas takze si to poucovani strc nekam.. treba do prdele..) !!!!! a ku 100 se to umaze taky a nebudu tu o tom s nikym polemizovat !!!
Datum: 30. srpna 2012 22:08
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 pokud nejsi zdatnej ladič tak se to v praxi moc neprojeví, jen si prostě najdeš to svoje nastavení a hurá... normálně ho tam narvi a jeď
Datum: 30. srpna 2012 20:50
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 a jak se v praxi projeví jinak časované kanály? mně se jedná o to, že sme chtěli s kámošem vyjet na pár dní na výlet na fekálech, tak by mne zajímalo, jestli je možný to odjet na tom nulapětkovym válci, nebo jestli holt musim počkat na ten výbrus...?
Datum: 30. srpna 2012 16:04
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ten kolík je tam proto aby to bylo vystředěný vůči kartrům.. vyndat lze... nicméně válec z 05 má jinak časované kanály, ale dát ho tam klidně můžeš
Datum: 30. srpna 2012 14:55
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 No, tak sem ten válec shodil, a ejhle! Nadevší pochybnost přidřenej...  Ne nějak zle, len trošičku (páč jinak už by to asi těch prvních 5 minut nejelo pětašede...), ale přeci. Teď mi ale vyvstává další otázka - sem si myslel, že než udělám výbrus, že tam zkusim fiknout válec z 05, kterej má překvapivě stejný vrtání, ale voni asi nejsou kompatibilní??! Páč ten nulapětkovej válec tam má na jedný straně takovej kolík, kterej zapadá do jednoho karteru... myslíte, že se dá vytlouct, nebo je tam napevno? A i kdyby to šlo - bude to těsnit? Dík...
Datum: 30. srpna 2012 14:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 maj récht předsedó... taky je třeba si uvědomit kolik se toho oleje tam dostane třeba na kilometr jízdy... když do třech litrů dáš decku oleje (někdo ani to ne) a kolikrát se ten píst otočí na tom kilometru.. jsou to jen
s nadsázkou kapičky.... mě je to fuk, kolik kdo maže - ,,každému co pro něj dobré jest,, ale podle zkušeností z letošního chorvatska už ve velkejch vedrech nejdu pod 1:30.. a to ještě nepíšu že dva mazali m2t
1:25-30 a dva mazali nějakým červeným supr olejem 1:40-50 a kdo myslíte že zadíral...
Datum: 30. srpna 2012 14:27
 ked si kupis "lepsí olej" to neznamená ze mozes mazat v pomere 1:40 alebo 1:50, to spís znamená ze nesmies íst pod 1:25.. vlastné skusenosti
Datum: 30. srpna 2012 12:22
 motorovky a nové motory s nicasilem umazes, fichtla nie, nicasil má ovela lepsie klzné vlastnosti a ani tolko neprehrieva, fichtl potrebuje M2Tcko a pomer 1:30, tu ide hlavne o hustotu oleja, predstav si ze más syntetiku s vyskozitou SAE 10/15W diely motora majú dobré klzné vlastnosti a motor má bud nútené chladenie alebo je vodník, pekne sa umaze no problem, a teraz si predstav ze más fichtla 50 rocna technika, má liatinovu vlozku a bronzove futro vacsie trenie a vyssiu prevadzkovu teplotu ked tam namiesas syntetiku SAE 10/15W a to 1:50 potom sa necuduj ze ju zadres! ten olej do fichtla je velmi ridký,.. a co sa stane pri vyssej teplote? bude este redšý! a vysledok je taký ako keby si jazdil bez oleja! fichtl potrebuje SAE 50W... M2Tčká sú SAE 40/50W... hladáte logiku tam kde nieje
Datum: 30. srpna 2012 12:19
 no tak je to předražený no to jo ale tak já za sezonu projedu tak 1 max 2 ty petky. Protože mám ještě dvácu na které jezdím častěji.
Datum: 30. srpna 2012 11:32
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 a kdyby me chtel nekdo chytat za slovo ci tak nejak kvuli pomerum tak hovorim o neredenem oleji
Datum: 30. srpna 2012 0:54
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 ja mam ten druhej ... 200 za litr ? ani smykem bych nekupoval.... (pekne predrazeny) 110 kc je dobra cena....... a ten druhej co mam ja tak cena 135 ,- za litr ... a upozornuji ze beru litrovky... a pokud jezdis na benzin tak je zbytecny mazat ku 30 mas to ve vysledku akorad kurevsky drahy.......... a s cistym svedomim muzes davat ku 50 - na prirucku nekoukej.......... ale co - je to tvoje vec a nikdo ti zbran u hlavy nedrzi...........a jak jsem psal ku 100 se to taky umaze
Datum: 30. srpna 2012 0:37
 Ano použiám Valvoline motorcycle 2 T je tam přímo pspáno že je to určeno pro starší motory a litr mě vyjde na 200Kč .Taky duvod proč beru ten valvoline je ten že malá lahvička TSFka stojí u nás 80 kč a ta 500ml něco přes 130kč proto pochopitelně beru ten valvoline.mažu 1:33 ..
Datum: 29. srpna 2012 23:16
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 spravne to pises .. u jehlicek se to prekvapive odvaluje .... a ver mi ze 1:100 a nic se nestane ... nejak mi tu nekde problik nazev valvoline a mam pocit ze to bylo u tebe a pod tim neco nevim nejaka panika (mam tu nahodne otevrenou stranku nevim co se resi - jenom jsem si vsim nazvu valvoline a tak jsem ti psal myslim ze ty jsi se zminil... ) valvolin je dobrej mam ho taky... a jestli mazes ku 30 tak je to zbytecny
Datum: 29. srpna 2012 21:56
 Franky umaže ? no ale jak dlouho ?
Datum: 29. srpna 2012 21:33
 no fík točí 6500 nebo 6700 nák tak ale pila je novější konstrukce nevím jak u tvýho fichtla ale když to vyjelo z fabriky tak to mělo horní ojniční ložisko bronzovy což potřebuje hodně oleje i když to bude plná sintetika.Nevím jak přesně u motorovek ale tam bude na 100% jehličkovy což nepotřebuje tolik oleje ale je to dánou i konstrukcí toho motoru atd... prostě michej 1:33 jo ještě neco pro záběh se míchá 1:25 je to psáno v manuálu...
Datum: 29. srpna 2012 21:33
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 Johny 15 - sice nevim o cem je rec ale umaze se to i 1:100 ... ale nerikam ze tak jezdim - ale umaze se to ...
Datum: 29. srpna 2012 21:27
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 mimo jiné mi totiž otec řikal, že ten fichtl točí tak 7500 ot. max a že pila točí 13000 a taky jí to namaže, tak že nevidí důved, proč do fichtla lejt víc... což mi ovšem na druhou stranu přijde víc než logický. tak nevim jestli 1:30 neni trochu hysterie...
Datum: 29. srpna 2012 21:20
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 no taky si myslim, že je to trochu přehnaný... každopádně je, že když sem tam lil 1:50 s těma novejma kroužkama (ač bez výbrusu), že se to prostě trochu přidřelo. napadlo mě, že mám ještě jeden válec z 05, tak ho tam můžu fiknout a to mi možná odpoví na všechny moje otázky... akorát vůbec nevim, jak na tom ten válej je. no ale hůř asi ne...
Datum: 29. srpna 2012 21:01
Jméno: tom
IP: uživatel14323
 já mísím 1 k 30 pouze v záběhu, jinak 1 k 40, jen syntetiku, ona moc nekarbonuje, a žádný problém, nevymýšlejte nesmysle, stačí zajet, a jede to
Datum: 29. srpna 2012 20:56
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 ou... aha. no já slepě věřil tátovi, kterej dealuje motorovky a ten mi řikal, že nic lepšího, než to XP nemůže bejt a že 1:50 stačí... tak jako do pil... že to má standardně bejt 1:30 vim též, ale tak sem si holt myslel, že za těch X let udělaly maziva trochu skok no (což udělaly, ale je fakt, že pro ten motor to byl asi šok...) no tak pak je to jasný, takže holt výbrus no...díky tati...! dobrá rada nad zlato...
Datum: 29. srpna 2012 20:50
 taky leju olej za 200 kč valvoline motorcycle 2 takt ale i tak dodržuji poměr což je 1:30 mužeš dávat 1:33 ale mín už ne. 1:30-1 litr oleje na 30 litrů benzínu. 1:33 1 litr oleje na 33 litrů benzínu. 1:40 1 litr oleje na 40 litrů benzínu atd atd.. doufám že mísící poměr chápeš..
Datum: 29. srpna 2012 20:39
 1:50? 1:40 ty máš stěstí že to ještě jede chlape ! ale okamžitě si stáni MANUÁL A PŘEČIT SI CO VÝROBCE PŘEDEPISUJE ... PŘEDEPISUJE MÍSÍCÍ POMĚR 1:30 Kdžy tam naleješ hyper super olej neznamená že budeš moct mín mazat.Ten motor je konstrulovanej na určitý množstvý olje a to tam musí být.!!! neřeknu 1:33 ale 1:40 a 1:50 to už je extréém
Datum: 29. srpna 2012 20:36
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 no jo, to je jasný...já sem tam z totohle důvodu před tou GO taky lil M2T, ale během oprav, sem všechen karbon dokonale zbrousil nejjemnější šmirglem světa... a dal novou svíčku. právě proto, abych tam moch začít lejt XPéčko. páč M2T je sračka na entou... takže tim bych řek, že to neni...
Datum: 29. srpna 2012 20:28
 tak jestli tam dáš m2t píst bude černej trochu a potom tam das nejakej huskqvarnackej tak si myslim ze se ty sracky rozpusti a udelato sracky ktery budou zadirat valec
Datum: 29. srpna 2012 20:23
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 Wow - co znamená prasklý kruh? No já osobně si taky myslim, že se to musí přidírat. Ale zas ten husqarňáckej olej by měl bejt hodně v poho... nebo se to stalo těma novejma kroužkama? musí se to nějak opatrně zajíždět i když vyměnim jen kroužky? protože je fakt, že sem to asi nějak zvlášť nešetřil...
Datum: 29. srpna 2012 20:19
Jméno: tom
IP: uživatel14323
 no, co popisuješ, je chyba ve válci, prasklý kruh, možná, přidřené v záběhu, nehledaj ale závadu nekde mimo , jako svíčka, to ti pojede na každu stejně
Datum: 29. srpna 2012 20:12
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 Btw - chtěl jsem zkusit jinou svíčku a našel sem doma nepoužitou starou PAL N7, což by měla být obdoba N17 a jelo to ještě hůř - proto mě napadlo, jetli by třeba N14 nepomohla...?
Datum: 29. srpna 2012 19:28
Jméno: folkenstein
IP: uživatel14397
 Svíčka je spíš černá, ale né mastná nebo mokrá, Prostě jakoby od sazí. Jinak mažu olejem Husqarna XP 1:50. Teď naposled jsem zkusil 1:40, ale bylo to totéž...
Datum: 29. srpna 2012 19:23
 mě ta sada z extreme bike taky láká ale asi je to polský
Datum: 29. srpna 2012 19:20
 jak je na tom svíčka ? je do běla ? pak by to signalizovalo chudou směs a mohlo by se to přidírat prostě by to málo mazalo... K té sadě nebrat už i ložiska jsou pochybný kvality. Koupit tady ojnici CRK a repasovat starou kliku.Nebo rovnou tady koupít celou kliku.Co je ovšem lepší netuším jen vím přímo od SESI že ta klikovka (bavíme se o té na jehlách) ja na seriovce nesmrtelná.....
Datum: 29. srpna 2012 19:14
|



|