|
|
|
| |
 Čus ve spolek.Měl jsem furt válec jaksik mokrej od benálu s olejem. Bylo to hlavně okolo těsnění válce a kolínka karbecu. TAk jsem si říkal že těsnění bude na sračku (falešnej vzduch to ale nesálo otáčky to drželo za tepla pěkně nízké).Sundal jsem teda koleno a tvrzení se potvrdilo asi ještě origo (černé) těsnění po vyndání bylo KO. Dal jsem tam od Sesu nové.Namazal z každé strany motorákem a dal ho tam.Dotáhnul jsem postupně s citem oba šrouby.Během jízdy vše OK ale když stojím vypozoroval jsem že otáčky to má náké višší a tak jako by chvilama kolisají.Třeba cca8-10 vteřin to drží nižší otáčky ale pak se třeba na 5 vteřin zvednou a pak zase klesnou a tak furt dokola.Takže má otázka je čím to? Faleš ? ještě mě napadlo gufero u sekundára uniká mi tam trocha oleje tak že by bylo taky už KO? ještě dodám že i když to drží ty nižší otáčky furt nejsou tak nízké jak byli před výměnou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:52
 Jen chci říct pokud ten válec byl mokrej v ty díře jak jde koleno do válce tak tam to bude vždycky já tam mám taky vlhký a pokud ti to nic nedělalo neměl si se stím prasit kdyžtak mi napiš na facebook sem už nebudu koukat tak ti neodepíšu na další článek
Datum: 05. října 2012 19:52
|



|