 dobrý den, mám taký problém s babetou 207, 20 rokov zle startuje, v lete 2012 bola na kompletnej GO motora, boli vymene kruzky a vycisteny cely motor, karburator, atd., takisto bola menena sviecka ale stále zle startuje, neviem ci je problém v predstihu alebo v elektrike, takisto po GO zacala vybijat ziarovky (světla), dokonca aj 12voltove-predne aj zadne neviem ci tam treba skusit dat aj 24 voltove zarovky, ale najvecsi problem je s tym startovanim, v lete chyta tak po 7-10 minutách slapani do pedálu, pak chytne ale zadusí ju, pak znova 5 minut slapem, to iste, este sa to zopakuje raz a potom chiti a treba ju nechat 5 minut bezat navolno a potom naprazdno pridat plyn a zadusi hu znova a opakuje sa to este asi 2-3 krat, potom ide normalka slape skvele, v zime nejde nastartovat vobec, JE PO GO MOTORA. predem dekuji za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2013 20:03
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 kdysi jsem to řešil - přidal jsem na karburátoru sytost a bylo to dobré, ubral jsem a bylo to špatné (startování)
Datum: 07. února 2013 20:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 skus stříknout benzín eliminuješ tím poruchy zapříčiněne karburací.....
svíčka dává krásnou temně modrou jsikru že?
ps to že mačkaš tičku neznamena že ti to přivře vzduch do motoru hybe ti to i s clonou?sundej platový kryt a čihni se
Datum: 06. února 2013 16:14
 ja som to GO motora myslel všetko, čiže nie len menene kruzky ale robeny cely motor, dokonca aj vybrus len som nechcel viac rozpisovat, a tlak bol taky zviseny zo 6 bar na 10bar. tu tycku mačkám  , diki za odpoveď
Datum: 06. února 2013 9:44
Jméno: pepa
IP: uživatel14678
 tak na světla se používali omezovače napětí sou běžně k dostání v obchodech s díli na jawy.... a zaručují že v soustavě je 6 volt ale když už měníš žarovky je to jine řešení...
ke startování mě zaujala 1 věc ti píšeš go motora ale jen že sou nove kroužky víš ony jen kroužky ve oválnem válci..vyběhaném nic moc neřeší nedolíhaj v oválitě válce .a motor muže mít tak níske tlaky že se neutáhne.....řešení je výbrus .zhodnot sám třeba porovnáním s jiným strojem jak to tlakuje...
ted bych skusil stříknout trošku benzínu pod svíčku do válce...a skusil nastartovat....pokut naběhne je problem v karburaci ... pokut ne je problem elektrika ...samotný motor..
jinak sunde plastový kryt a podívej se zda se ti dovírá clona sytiče.....když zmačkneš tu tyčku.....a doufám že tu clonnu používáš ono to na ní chytá líp i teple.....
Datum: 06. února 2013 8:16
 když přicpeš hrdlo karbu?
Datum: 05. února 2013 21:42
|



|