|
 Zdar lidi, potřeboval bych od vás radu. Nedávno sem složil motor z dachla a teď ho zabíhám. Když je studenej, tak v pohodě chytne i běží. Jakmile se ohřeje a chci mu trochu přidat, tak se chvíli drží v otáčkách, ale pak se najednou začne dusit a ztrácí výkon i točky, až nakonec chcípne. Vím, že při záběhu se motor nemá moc vytáčet, to dodržuju, ale potřebuju, aby se aspoň udržel v točkách, když mu trochu přidám, jinak bych s nim daleko nedojel. Mohla by to dělat gufera na klice?Díky za rady a nápady všem příznivcům těchto nízkých kubatur  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2008 21:19
ale ňákej zásadní rozdíl sem nepoznal
Datum: 01. dubna 2008 21:19
já sem měl původně jehlu na spodní 3. drážce, pak sem právě myslel, že tam jde moc benzínu a málo vzduchu a tak semm jí přendal na 2. drážku
Datum: 01. dubna 2008 21:18
skousel si pustit vic benzinu do valce?? mozna to bude tim a nebo si udelal spatne tesneni nekde mozna spatne utahla hlava tim guferem to nebude jak jsem prve psal
Datum: 01. dubna 2008 15:24
jo a este moje icq 255-365-576
Datum: 31. března 2008 22:35
Jméno: fikus
IP: uživatel692
budto toje guferem je spatny nebo to taky muze delat to ze jsou spatne utesneni bloky ksobe ale to spis ty gufera tohle mi delali taky to sami ja nevedel cim to je
Datum: 31. března 2008 22:35
|



|