motor z fichtla neni dělanej na tíkolky,ale na normální dvoukolové motocykly.
Datum: 30. prosince 2006 11:26
Jméno: Drakous
IP: uživatel370
Tak co takhle gufera pod zapalkem kolikrat za tu dobu co ho mas je menil.jukni na ne jestli nejsou rozleptany.a jestli jo tak kup novy
Datum: 27. prosince 2006 23:46
Jméno: wiku
IP: uživatel298
a nehýbal jsi s tím plíškem v karbecu? Zkus ho přihnout trošku dolů
Datum: 26. prosince 2006 0:05
Jméno: TRKY
IP: uživatel21
wiku to co píšeš má opravdu celkem logiku ! Ale že je problém teprve poslední tři dny, to je divný!!
Když to před tím jezdilo i s karb. na pravé straně!!!
Datum: 24. prosince 2006 0:40
Je to tí že karburátor má plovákovou komoru na pravé straně.Takže když se nakloníš do leva (i při zatáčení) tak se hladina zvýší a jde tam moc benzínu a prostě se to dusí.Mohlo by pomoct snížit hladinu v plovákové komoře (tím plíškem zespoda na víčku).A jestli se chceš často naklápět na levou stranu tak otoč karburátor i s kolínkem na druou stranu.
Datum: 23. prosince 2006 17:10