|
 Podařilo se mi strhnout závit šroubu držící stator magneta - takže se mi s utaženým pouze jedním z těch dvou stane, že seřídím předstih - ujedu cca kilometr a už zase stojím a tlačím domů. Co s tim ? Udělat větší díru - novej závit a nový větší šrouby ? Nebo je i jiný řešení ? Taky mne napadlo že ybch z nerezu udělal takovej kousek (když už bych se s tim měl srát - bylo by to v jednom kuse vetklo by se to na místo těch šroubů jednou a napořád. a k otáčení magnetem by došlo pomocí v tom nerezu vetknutých dvou šroubů - které by dotažením fixovaly polohu, takže by se dalo statorem za pomoci těchto šroubů pouze jejich utahováním/povolováním i otáčet plus minus cca 1 cm dráhy. Takže by se dala řešit i případná korekce předstihu, bez povolování statoru. Ale nevim, ještě jsem to neproměřoval. Taky by se to dalo vyřešit nějakým větším prstencem, který by se tam dal přes celý stator - místo dvou plíšků.
No jde mi jen o to - jak hluboko můžu a jakej maximální průměr - abych neudělal průser - aby mi tam nevytekla převodovka ?
Případně - stalo-li se to někomu - jak to řešil ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2007 9:29
|



|