 Zdar,mam čz125/516 a dotedka sem tam lil carreru 100,ale dneska sem tam nalil natural 95(ještě tam byl zbytek tý carrery),nastartoval a ujel sem tak kilák a najednou to nešlo vytočit do otáček pak zase jo a pak už vůbec,pak to chcíplo.Skusil sem to rostlačit a vůbec to nechytlo jenom to střílelo z vejfuku.Ten co sem to od něj kupoval mi řikal abych tam nadával benal mín než 98 oktanů),nebo něčim jiným,karbec fakčí,svíčka mokrá.dává to jiskry a má to kompresi,ještě sem myslel předstih jestli se nerozladil,nebo kondenzátor,ale nechce se mi to nák rozebírat protože nevim co tam na mě vybafne tak poradtě abych to nerozebíral zbytečtně,jestli je to tim benalem nebo něčim jiným!
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2009 16:46
Jméno: standa
IP: uživatel5988
 tak to bych netvrdil,ze nejedes  mam uz pres rok kit vsech kitů(8.vybrus) ,kterej v prepoctu vychazi asi na 10.1:1 kompresni pomer a jezdim furt na 91 special a jezdi vyborne,dam natural a proste uz tak nejede......bracha ted zacal jezdit na skutru(aprilie SR franco morini) 100 oktan a nemuze si to vynachvalit......na 95 natural mu chodil 70 ve dvou a na 100 oktan s prehledem 90(ve dvou!).....jel sem za nim autem ktery ma ocejchovanej tachač na radarech,takze vim ze nekecam!!! v Jednom rika ze pretaci tachac   A pritom je to jen blbej benzin(a samozrejmne olej  )!!!
Datum: 04. května 2009 16:46
 To seš teda kanec máš 516 a nevíš co je motoplat...  To je regulovaný zapalování..... Jinak podle mě když mi někdo řekne ať tam neleju míň jak 98 oktanů asi ví proč...  Protože počet oktanů souvisí s předstihem.....a s kompresí...! Dej do fíka s kompresí 10:1 91 speciál a nejedeš....stačí dát 95 naturál a jedeš.....!
Datum: 04. května 2009 11:03
 a motoplat je co?
Datum: 04. května 2009 7:16
Jméno: standa
IP: uživatel5984
 posral se ti Motoplat.....
Datum: 03. května 2009 22:16
|



|