slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jak jsem uz tady psal nedavno dela mi to porad to sami svicka i po dlouhy jizde je skoro do cerna a pripadami ze smrdi olejem coz je divny benzin mazu 1:50 castrol svicku jsem skousel jinou a je to to sami tim to neni ale v prevodovce mam vic oleje tak mam takovej dojem jetli to neni tim?? gufera jsou novy motor po GO a kdyz jedu treba skopce nebo porovine uberu na chvili plyn a pak pridam tak to chvili trva nez se to vzpamatuje tak to uz se mi nezda ze by to bylo til ze mam moc oleje v prevodovce nemuze to bejt elektrykou ze to pali 1,4 pred horni uvrati?? motor chdi do velkejch otacek a tahne tak normalne jak b mel jen kdyz se zahreje do kopce tak se mu nechce nez zase povichladne. Jehlu jsem dal co nejniz a hladinu mam neparne vetsi nez ma bejt. svicka je nekdy svetlejsi nekdy tmavsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2009 14:27
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ta vyšší hladina v plovákové komoře taky není dobře. Jestli máš orig. trysky ,tak ta jehla patří na II.z vrchu .
 
 
Datum: 06. května 2009 14:27
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
skusim profoukat filtr ale je pomerne cistej nema moc najeto a stou jehlou se mi o nelibi uz jsem to skousel a bylo to horsi skoro stejny. Tim olejem v prevodovce by to mohlo bejt tak uvidim nechce se mi ti odpoustet a este me napadla takova vec utesnil jsem suprove koleno na valec i na vejfum tam to na 100 procent tesni a na konci vejfuku jsem dal azbestovej provazek kolem dokola mam ten novejsi vejfuk serizli tak jestli treba nestihaj odjin spaleny pliny z valce a pak to zacernuje svicku?? ale od vyroby to bylo utesneny ne??
 
 
Datum: 05. května 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Já bych dala jehlu na II. zářez a po ohřátí motoru bych seřídila volnoběh.Ta vyšší hladina oleje v převodovce škodí guferům.
 
 
Datum: 05. května 2009 7:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5988    
mas moc ucpanej vzduchovej filtr....zahod gumovy vicka co mas na airboxu.....
 
 
Datum: 04. května 2009 22:20
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel5989    
Vypadá to na moc bohatou směs nebo ti to tahá olej z převodovky...
 
 
Datum: 04. května 2009 19:34
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.06.2025 4:42:10 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu