|
|
|
| |
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau draci nedávno jsem tady psal že mám mustanga a ten nedrží plyn. Ještě bych chtěl k tomu něco dodat. I když šroubek volnoběhu hodně přitáhnu tak když nastartuju tak tode do vysokých otáček, ale pak to začne klesat až to chcípne (trvá to tak půl minuty). Šoupě mám nový jehlu taky a hladina je dobrá. Vůbec nevim čím by to mohlo být. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 nekde si fouka.....vymen gufera na klice.....vetsinou bejva v haji gufero pod zapalovanim....je to snadny.....nasroubujes do nej samoreznej sroub a vytrhnes ho a jemne natlacis novy,ale ne moc! jen aby licovalo s karterem!! Nez sundas zapalovani oznac si polohu statoru třeba lihovym fixem at pak nemusis ladit predstih.....
Datum: 29. června 2009 19:18
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Karburátor je vyčištěnej a z kohoutku benzín teče dobře
Datum: 29. června 2009 17:33
 Bud je to tim co řiká rohlig nebo to nakláníš!Když to nakloníš do prava tak to začne zvyšovat otáčky a když do leva tak snižovat až to zdechne!
Datum: 29. června 2009 16:21
 vyčisti si kohoutek....jde ti tam málo benálu......a taky si dej jehlu na druhý zářez shora a pořádně scvakni tu podložku aby ti ta jehla nevyklouzla.......nejspíš ji máš moc vysoko a jde ti tam moc benzínu, takže ten v hadičce se rychle spálí a nestačí tam dotéct nový přes ten ucpaný kohoutek.......takový problém jsem měl já.....pomohlo to
Datum: 29. června 2009 14:31
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Překontroloval jsi trysky a kanálky v karburátoru?
Datum: 29. června 2009 13:55
 a co zkusit jestli ti tam tece benzyn z nadrze tim bych rek ze to bude
Datum: 29. června 2009 13:53
|



|