 nazdar draci mám takovej dotaz řeknete mi někdo něco k oleji M2T?někdo mi žika že to je na hovno a někdo zase že fichtlovi to je jedno ale ja ho mam po vybrusu a nechcu si ho skazit tak nevim poradtě mi pište skušenosti budu rad
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 14:23
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M2T maze az moc  Ae nicemu to nevadi.Ale hold kdyz to nekomu toci prez 8,9 tisic tak M2T musi vymenit za neco "znackovyho" .Si myslim,ze vetsinou tyhlety znackace pridaj na seriovym fichtlu poradne placebo efektu,stejne jako jizda bez vejfucku apod.
Datum: 13. září 2009 14:23
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 přidávám se k Js...taky jezdím na M2t a nemam problemy... jednou za pul roku dekarbonizuju ale to snad každý kdo se trochu stará o svou motorku,,,a že m2t nemaže?? to je totalni kec
Datum: 12. září 2009 21:56
Jméno: Js
IP: uživatel6115
 M2t se neboj. Lidi toho nakecaj. Jezdím na M2t dlouho a tokovýhle problémy jako tu s oblibou popisuje standa a další nemám. V současnosti zajíždím na M2t Jawu 634. V životě jsem nezadřel. Kecy o tom, že Mět nemaže neber vážně. To, že M2t karbonuje je fakt. Pokud ti vadí čas od času dekarbonovat, kupuj modernější oleje. Na zajíždění maž 1:25. Na to kolik je potřeba oleje má daleko větší vliv konstrukce motoru, než kvalita oleje.
Datum: 12. září 2009 19:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ja s Castrolem jsem zajizdel krouzky 1500 km pak to konecne poradne sedlo valec nebyl po vybrusu tak nevim jestli se nerozpustili usazeniny rek bych ze jo ale doporucuju jezdit na kvalitnejsi olej jak pise Steve ja pouzivam to co je levnejsi stech kvalitnich oleju tetka jezdim na castrol ale prejdu na olej co vyrabela husqarna tetka se to jmenuje jinak
Datum: 12. září 2009 19:16
Jméno: michalj21
IP: uživatel5575
 ja leju still 1:50 mam v klice jehlu a dvojkrouzek pist zajizdel jsem aj jezdim na neho a jeste jsem nemusel cistit vyfuk, pist ani hlavu
Datum: 12. září 2009 15:39
Jméno: amin
IP: uživatel7351
 AGLOCK: ty ses nejak chytrej
Datum: 12. září 2009 13:02
 k tem rozpecenejm krouzkum - v zivote sem se s tim nesetkal, ono staci gdyz se ti v drazce zapecou nebo jakoby zatavi do ni (zvlaste prvni krouzek) ci zasprcnou ale ze by se uplne rozpekly tak s tim sem se jeste nesetkal, staci gdyz to zapeces nebo se ti tam sprcne jak uz sem rekl, to se stava gdyz je toho oleje malo nebo ten olej nemaze jako treba to M2T (vysledek je stejnej)...to oglock - ze M2T zakarbonizovava povrch pistu je pravda, nejen pist ale i spalovak hlavy, klikovy prostor, lauf atd. ale to dela vetsina mineralu, v tom bych problem nevidel, fakt je ze M2T je na mnozstvi karbonu prebornik jelikoz se nedokaze ucinne spalovat...ale nejsme z cukru a nejakyho karbonu se prec nebojime, dyt to k tomu patri...ale nepochopil sme narazku na standu ze se do toho nema plict, cos o nem napsal mi zni jako ironie, nechapu proc takhlec o nem mluvis gdyz ho neznas a pokud tady nigdo newi co je synteticky olej (asi si myslel plne synteticky a ne na bazi syntetickeho oleje) tak nam to tu vysvetli, rad se necemu novemu naucim a vcelku me to zajma co o nem vis
Datum: 12. září 2009 12:41
 M2T je brusna pasta na valce, na vybrus to vubec nedavat, zajedes to sice za 200km ale muzes to dat znova vyhonovat pac je ten valec na vyhozeni, neumaze ti zajety fichtla v otackach (tim myslim nad 6ooo ot. coz je pri trojce 60km/h a to je rychslost nad kterou se chce kazdej dostat) natoz abys ho pouzil na zajizdeni, nejenze sou tam naprosto jiny tlaky ale olej co nemaze nema v motoru co delat, v lepsim pripade i pri opravdu opatrnem zajizdeni ho pridres nebo es ti zasprcnou krouzky do drazky, v horsim to proste zadres...nemaze, nechaldi, netesni, milionta diskuze o M2T s tim samym zaverem - lej si ho tam ale pricitej si pak nasladky sam, hlavne sem pak nechod ze si pomaloucku zajizdel a i presto si zadrel...syntetiku taky ne, dyt mu tim skodite, rozvadet se tu nebudu navic by ses solidne prohnul gdybys ji tam daval a jeste k tomu zbytecne, ten olej ma uplne jinou charakteristiku a do chrchlovyho motoru je naprosto nevhodna...polosyntetika je dobra volba, proti ni nic nemam, co jeste uznavam a podporuju je jezdit na "obycejny" mineralni oleje, pravda ze chrchl zchroustne secko ale jeden z mala oleju co opravdu mu prokazatelne dost skodi je M2T, znam z kupy emdvetecek jen dve dobry, srovnatelny s TSF od Mogulu, sak tu o jednum uz nekolikrat byla rec, ze se na mineral zajizdi a dal jezdi je v poradku, gdybych zabruslil do historie tak se na mineral zajizdelo a pak se prechazelo na polosyntetiku, todlec dnes uz nedoporucuju protoze prave polosy. ma detergencni schopnosti a rozpousti karbon, kterej ze sebe udela kasi a ten pak valec znici, takze zase vybrus, da se tomu predejit uplnym dekarbonizovanim pistu, hlavy a klikovky...obecne plati ze na co zajizdis na to taky bys mel v budoucnu jezdit...takze ponauceni - polosyntetika (Motul 510 - vcelku drahej ale jinak vybornej oil) a mineral (z mineralu je dobrej uz zminovanej oil TSF, od Shellu, Castrol je dobrej ale taky spetku drazsi, Valvoline a jine...) a chovat se k tomu slusne, ten motor se ti pak odvdeci opravdovejma konma, gdo do toho lije sracky a nestara se o nej, nemuze taky od nej cekat zazraky, je to tve rozhodnuti, zde si muzes vzit ponauceni...
Datum: 12. září 2009 12:33
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 tak podla toho po akom case ...taketo maloobjemne motocykle su casto zneuzivane a vozime sa na nich jak na ostrych 4taktoch takze rozpiect sa ti mozu aj na castrole...ale hlavne to M2T zakarbonovava povrch piestu....
Datum: 12. září 2009 12:22
 ještě sem se doslechl že M2T časem rozpeče pístní kroužky,je to pravda?
Datum: 12. září 2009 11:44
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 Nikto z vas ani netusi co to ta syntetika vobec je!!!!
Datum: 12. září 2009 10:09
Jméno: amin
IP: uživatel7351
 tky bych nedával syntetiku,klidně stačí polosyntetika !
Datum: 12. září 2009 9:01
Jméno: oglock
IP: uživatel5854
 standa sa tomu rozumie ako nikto znas...sa mi zda preco by nemohol syntetiku ved ani nevies co je to syntetika sa stavim...tak radsej neplet...
Datum: 12. září 2009 6:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já nevím o čem přemýšlíte m2t musíte ředit tak 1:30 a něčím kvalitnějším 1:50 takže s cenou vyjdete úplně stejně...tudíš m2t nic neušetříte protože ho tam zase musíte dát víc a do 120kč seženeš už lepší oleje
Datum: 12. září 2009 1:10
Jméno: standa
IP: uživatel7350
 myslim si ze je skoda kazit uplne novej vybrus olejem jako je m2t......na zajizdeni doporucuju nejakej lepsi mineral,urcite ne syntetický oleje!!
Datum: 12. září 2009 0:50
 ja si myslim ze fichtl schrousta vsechno a M2T mu vadit nebude je to na tobe
Datum: 11. září 2009 23:34
Jméno: oGlock
IP: uživatel5854
 Presne tak jazdit nato mozes ale strasne zakarbonovava vyfukove koleno a komplet vykuk ak mam doporucit tak zabehavaj na niecom lepsom castrol syntetiku ale stihl 2T klasicky ten ma aj dekarbonizacne ucinky...a doporucil by som aj kvalitnejsi benzin 100carerru...
Datum: 11. září 2009 22:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 reknu ti to takhle sou to sice sracky ale ty fichtli na to jezdili a jezdit budou je jen na tobe co do to das jestli muzu doporucit mogul tsf na zajizdeni dej 1:25 a bude to ok
Datum: 11. září 2009 22:09
|



|