slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
porad tady nekteri zvas tvrdi ze je M2T dobrej olej to bohuzel neni a tvrdej to ty ktery to nikdy neskusili a jezdej jenom na M2T a nepoznateto hnedka musite na kvalitni olej nakou dobu jezdit ten motor se vycisti od tech srac.. a bude litat lip ale chce to vycistit od toho M2T alspon hlavu a vejfuk. A jinak ten motor vydrzi o hodne dyl jezdim na Castrol a krouzky v jezdenym valci zacli sedat po 1500 KM a na M2T to sedne hodne rychle taky jeto hnedka vybehany a musite davat valec na vybrus takze si rozmislete co tam budete lejt. Nejlepsi je ten kvalitni olej zacit pouzivat po GO nebo alspon po vybrusu kvuli rozpusteni usazenin z M2T ja jsem dal pouze novy krouzky a novy loziska s ojnicni sadou co ma uz jehly na obouch stranach ten motor je o moc zivejsi tak zivej ze se mi po 3000km vytahal na spojce retez na srac.. davam mu zabrat a to jezdim po silnici odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:13
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
at si tam každej leje co chce a musím souhlasit se standem
 
 
Datum: 23. září 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel7425    
Moony: Vim o cem mluvis,taky sem si v puberte prosel tůrovánim a tjůningem,ale to byli pekáče co sem vytahal ze šrotu a vyšmelil.......ty uz jsem vsechny prodal.... Uz jsem si jen nechal 21 po otcovi,predtim ji mel jeho otec a predtim jeho otec:-D Prochází renovací......ale dostavala kotel stejnak......ten motor to musí vydržet......co mu davam motorex tak snes uplne vsechno.......a co furt resit přiblblý m2t......ja na to proste jezdit nemuzu,me to kurvi motory......nekomu ne......kdo nezná nepochopí.......kdo zná jen m2t kroutí hlavou a svádí to na vsechno mozne........
 
 
Datum: 22. září 2009 22:28
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
navic se mi to s Castrolem tak neprehrejva vydrzito do kopce dyl jet a rychlejc zatim co na M2T se to hnedka prehrejva a navic prez tu kourovou clonu neni nic vydet :-)
 
 
Datum: 22. září 2009 20:52
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
to standa: Klidně bych se vsadil, že až tam dám soudobé kroužky, bude možná po nich už po těch 200 km, ale v tom bude spíš důkaz, že se ND holt už nědělají jako dřív. Co se týká toho huntování, přiznám se, že i já si občas zablbnu a dávám tomu pěkně kousnout. Žádný katastrofický scénáře o brusných pastách ve válci a za den vyběhlým motoru se ale nekonají a to leckdy ho chudáka uženu tak, že se holt musí pěkných pár minut čekat, až to vychladne a "povolí".\r\nJinak se domnívám, že většina kolegů co zde diskutují, bude i přes to, že tam budou lít superkvalitní oleje hrobníkem svýho fichtla. Pár jich to natuní tak, že to bude do šlmelcu, pár jich to rozpůlí o strom či kandelábr a bude to konec fichtla v čechách - prostě to zlikvidujou. Zatímco jejich fotr, co to měl od svýho fotra a ten možná po svým starším bráchovi na tom prostě jezdili a vážili si toho a tak v kombinaci M2T\r\n a slušný zacházení "dotlačili" tyhle stroje do 21. století. Po týhle generaci náctiletejch už zbyde jen halda šrotu, důkazem budiž to, že když jsem byl mladej kluk, tak byl stroječek typu fichtl, jawetka či staďák v každý chalupě u nás na vsi. Dneska jsme v obci o tisíci hlavách čtyři a samí takoví strejci jako jsem já. Mladí idiotci to vždycky dopracovali tak, že to tůrovali po návsi, domrvili to šlo to do kopřiv, někdy ještě stihli udělat tjůning flexou. Ále co, leckdy mám pak přístup k fůře věcí zadarmo.
 
 
Datum: 22. září 2009 17:40
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to tu tak čtu, máme s M2t nějak opačný zkušenosti.
 
 
Datum: 22. září 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ctu a nestacim se divit nad nekteryma vyrokama...pravda, "dlouho" uz tu nebyla diskuze na tema M2T a podobne zbrblave vody ci jine krachelky, aspon to tu zije...moje rada - chybama se clovek uci, gdo zazil tak wi, gdo ne, pochopitelne neveri...
 
 
Datum: 22. září 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T je tekutý smirkove platno!
 
 
Datum: 22. září 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7425    
Kolečko víš že si mi to vzal z huby tyhle slova........taky nemam tolik penez abych si moh dovolit kupovat levný veci......hlavne kvalita dnesnich dilu je na daleko horsi urovni......co sem tak mel v ruce stary pisty a kruhy,tak to byla uplne jina uroven kvality.....v pistu krásný drážky,mosazný kolíčky,cep jsi tam dal jen namrazenej a sedel jak přibitej,krouzky pekný,pružný a hlavne silný a písty nemeli tak hluboký drážky pro kruhy......ono bohuzel ty dnesni písty stojej totálne za hov*o!! Musim teda uznat,sada 8.vybrus mela píst A1 kvality....ale obycejnej dvoukrouzak je k pláči.....kruhy tenký....sotva to slozis po vybrusu tak to cinká,ačkoliv je tam vule v zamku 2 desetiny......a kdyz na to este flaknes m2t,tak tam ty kruhy po 500km nejsou:-D a po 1000km se točej dokola pres zamek jak mizej:-D........ja si dnes písty a kroužky důkladne vybírám a levné veci do mých motorů už nesmí......ale teda musim uznat,nekolikrat jsem kupoval pisty a kruhy od sesy a byly docela uspokojivý,az mi to prekvapilo......delal sem pár motorů známejm,jen rychlo opravy aby to jelo......mázli sme to Motorexem a kupodivu si po 2 nádržích 1:30 úžasně sedli a nezvonej nikomu a to bylo bez výbrusů,jen se překroužkovalo,valce byli pekny......jooo jeden kamos si trval na svym,ze do fichtla se vzdycky lilo m2t a ze ho tam bude lejt,ze nam na oleje sere.....jak myslite ze to dopadlo co??? ........Neeeeee nezadřel,ale jedinej z tech 3 motorů šel do kytek po zhruba 300 nejetejch kilometrech.......a proc?? .......protoze mu zmizeli kruhy:-D a jak se ten první začal točit,tak se proste casem dotočil otevrenym zamkem do vyfukovyho kanalu a vite co nasledovalo:-D.......Jo to sou vsechno šílencí,co sme spolu lítali u nás po lesech......vsichny psycho styl.....aj já,ale ja na ten les nebyl nikdy stavenej,ale tak delam jim motory,tak abych neurazil,tak sem obcas jel s nima:-D
 
 
Datum: 22. září 2009 9:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mazte si cim chcete,ja nejsem tak bohatej abych si mohl dovolit jezdit na m2t,proto leju kvalitnejsi castrol...treba na to casem pridete samy,zatim hodne stesti se zvonicim motorem,mizernou kompresi a zasranym vyfukem...
 
 
Datum: 22. září 2009 8:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7414    
Moony zjevne mluvíš o mě....:-D...já sem ten levák co stroj používá....ale teda necham to aspon minutu blafat nez dostane kotel....nezná jinak než plnej.....první olej,na kterej to muj fichtl vse vydržel byl a je onen Motorex Speedmix......jinak to co psal fikus v hlavním tematu je dost podobné s mejma skusenostma.....novy krouzky v kombinaci s m2t maj trvnalivost 1500km,pak je to jak zvonkohra.....to je realita.....
 
 
Datum: 21. září 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a mimochodem jezdil jsem se stadionem na schell advance sx a řediljsem ho 1:25 a po 2 měsících jsem rozebral výfuk že ho vyčistím a natřu stříbřenkou a nebyl tam žádný karbon jenom ten tlumič byl mastnej
 
 
Datum: 21. září 2009 22:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo jsme líní hlavně když jsem začínal jezdit samozřejmě jsem tam lil m2t tak jsem to vždicky na půl minuty nastartoval v garáži abych to vyzkoušel a 10 minut větral :-D
 
 
Datum: 21. září 2009 22:54
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Dy to je picovina!!!Dokaz to!!!Ze musis davat na vybrus.Dokaz ze to srazi vykon...Dyt davat podle vas kvalitni olej do stodolaka nema cenu!!!To ste tam lini ze si kvuli M2T ani v zime nevycistite vejfuk??(Stando,jestli sem budes psat tak tohle neni proti tobe s tebou sem za dobre.)
 
 
Datum: 21. září 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel7421    
Fíkusi píšeš blbosti.Určitě máš doma zkoušečku olejů,tvrdoměr a pod.Já dělám na ŽL skoro 20 let 2t motory,zahradní a lesní techniku.Takže vím co povídám a píši.80 % závad je původem nesprávné montáže a nevhodné ND. 10% nevhodný olej a 10% chyba obsluhy.Ale k oleji. V návodu k motorce nebo motru je napsán doporučený olej a poměr mázání.K olejům do sekaček či pil si uvědom-te v jakých podmínkách,otáčkách,zátěži,chlazení a době provozu tyto motory pracují a potom můžeš nadávat na některé oleje,že kouří,smrdí,karbonují. Ale pro všechny,lejte si tam co chcete alespoň mám dost práce.Borcům zdar !
 
 
Datum: 21. září 2009 21:14
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
já například budu po výbrusu zajíždět na M2T, aby si to rychle sedlo, počítám tak jednu nádrž. A pak tam budu dávat Castrol Garden 2T. Ono totiž kvalitní olej logicky prodlužuje počet km nutných pro záběh především válec/píst, ložiska se holt musejí "uvolnit". Můj postup bude takový, že 200km zajedu na M2T, pak dám CG2T a od 500km už budu normálně lítat. Dekarbonizaci zvážím podle toho, kolik bude uhlí v kolenu od výfuku. Co se týká rychlého opotřebení motoru, nemyslím si, že vždycky je na vině olej. Je potřeba brát v úvahu např. kvalitu použitých ND (kroužky z PL asi nebudou to samý co starý dobrý originály), dále pokud někdo z vás řeší špatnou kompresi tím, že jenom překroužkovává, tak je tato oprava taky jen dočasná i kdyby tam lil hypersuper oil. No a pak je to taky o tom jakej levák stroj používá, pokud to někdo drží u držky ještě zastudena, drání to 70 po rovině nonstop a při jízdě z kopce tomu ještě zavře plyn, tak to prostě oddělá opět i stím nejlepším olejem dřív než nějakej dědoušek, kterej umí a má cit pro stroj a jezdí na M2T.
 
 
Datum: 21. září 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš motorku jen na polnacky a najedeš s tím 1000Km za rok tak to tam lííí ,ale pokud jezdíš nornál po silnici nebo závody taky to tam místo toho M2t radši nelij nic :-D :-D ......Nemyslel sem že tam nemáš lít žádnej olej ale napsal sem to tak aby to vyniknulo.
 
 
Datum: 21. září 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: jozo      IP: uživatel2597    
Zase taj budete takhle řešit oleje....Ať si tam každej leje co chce....
 
 
Datum: 21. září 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
ty debile olej na rychost nema vubec vliv tak co tady kecas ze jede 65 a pak 70 vis hovno fikus a kecas picoviny kretene
 
 
Datum: 21. září 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
stacilo mi jezdit driv na M2T po loukach a ten vykon byl hroznej kdyz tu trasu jedu dneska tak nechapu jak to mohlo bejt tak liny jeloto max 65 a desne to rvalo dneska jedu v poho 70 a motor je tichouckej
 
 
Datum: 21. září 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budeš furt otravovat s M2Tčkem???
 
 
Datum: 21. září 2009 19:31
 
 
 
 
Jméno: mustish ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty voe jak tam můžeš lít 4taktní olej?? a fikus má pravdu....na M2T se to kurevsky rychle vyběhá a musíš to dát na výbrus.....já na to jezdil 3 měsíce a všechno čerstvě vyčištěné od karbonu bylo za tu dobu uplně zajebane....vyfuk, hlava, píst i drážky na kroužky...všechno....
 
 
Datum: 21. září 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vubec nechapu co to meles zanesmysli olovo do dvoutaktu?????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a michas vsechno mozny chudak motor to se divym ze se ti este nevysypa kamos do fichtla leje vsechno mozny a kazdou chvili ma neco sloziskama a klikovkou
 
 
Datum: 21. září 2009 19:27
 
 
 
 
Jméno: Pítrs      IP: uživatel5767    
Ty blázne já si kupoval plně esterovanou 2jitou syntetiku do čtyřtaktu-ten olej je hustej jak med a když sem na to chtěl zaběhnout motor tak byl válec jemně přeježděnej až po 10 000 a byl schopnej všeho motor neklepal všechno OK mám jawu 350 tak vim o čem mluvim a hlavně je na záběh nejlepší Motul 15w-50 namíchanej s tou syntetikou 1: 3 a do toho přimíchat kapku mogulu TSF je sice drahej ale dobře hoří a vyplachuje válec + toho motoráku a ta syntetika zaručuje 99% kluznost klikových ložisek a všeho co se točí nebo šoupa-motor se ti nevyběhá při záběhu ani nezadírá pač je tam syntetika dobře se zabíhá páč je tam motorovej olej a nezasírá se protože je v něm tsf můžeš do toho přidat aditiva(olovo) a po 5000 svědomitýho ježdění si tam lej co chceš ten motor se prostě nevyběhá i když tam leješ m2T
 
 
Datum: 21. září 2009 19:13
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:35:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu