Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši je to pravda že M2T vyžírá gufera?Jestli jo mám tak dávat třeba stihlácký červený olej? a v jakem poměru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2010 15:14
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak to jo koupim si jeden M2T a budou tam zbytky po nejaky syntetice a pak si koupim druhej kde bude normalni mineral
Datum: 29. března 2010 15:14
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 hele to je tak nejak jedno.....podstata veci byla recena....
Datum: 28. března 2010 22:43
 já bych nebyl s tou regenerací použitých olejů tak hysterický. Pokud je řeč o recyklaci skutečné a opravdové, tak obecně vzato je recyklace oleje k opětovnému použití velice náročný proces na jehož konci
stojí naprosto stejně kvalitní základ jako základ vyprodukovaný z ropy. Ekonomicky je to ale velice náročná záležitost a tvrdím, že olej z recyklátu by byl dražší než olej z nové suroviny. Proto se mi
nechce věřit, že by zrovna M2T bylo vyráběno touto cestou, obzvláště nějakými pochybnými firmami. Drtivá většina vyjetých olejů se zpracuje tak, že se ekologicky nechá vyletět komínem  , případně se "zpracuje" na oleje nižších kvalit - což může být právě ono M2T - ale pozor!!! Nemluvíme v žádném případě o recyklaci, ale o něčem jako vyčištění, odkyselení, doplnění aditiv a znovupoužití - rozdíl mezi recyklací a touto cestou je asi takový jako mezi špičkovou generálkou mašiny a opravou, kdy co je na upadnutí se tak nějak přidrátuje. To je vše, chtěl jsem jenom reagovat v tom smyslu, že olejů z recyklovaných surovin se netřeba bát.
Datum: 28. března 2010 17:30
Jméno: deznicek :-D :-D :-D
IP: uživatel7358
 Ja taky umim cist...
Datum: 28. března 2010 16:58
 deznicku v tomdle má standa pravdu některy m2téčka sou fakt dělany reciklací ale např.to m2t od parama je to dobry
Datum: 28. března 2010 16:53
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Prej sou NEKTERY M2T udelany recyklovanim jinejch oleju
Datum: 28. března 2010 13:05
Jméno: standa
IP: uživatel9045
 M2T žere gufera   kravina nad kraviny......esterovej olej žere klasický levný černý gufera....pro zmenu silikonovy gufera žere všechno,ale kupříkladu bracha na jiný než červený gufera v 513 jezdit nemohl......o oleji M2T se radsi uz bavit nebudeme..... zase tady zaznivaj hlasy že je to totál kekel a naopak že to na to jezdilo sto let......jo jen dodam,že to jezdilo na dvoutaktní OLEJ mogul.... a tady se dostáváme do sporu.....vy mluvíte obecně o nejmene kvalitnim oleji pro mazani 2T ale on se este deli na docela slusnej 2T olej a sajrajt kterej ti v motoru udela paseku...... pak jsou 2 skupiny lidí.......všeobecně jedna jezdí na M2T od Parama či od Trysku(nekteri dokonce m2t super) a ta skupina olej m2t obhajuje či dokonce chválí a to právem(však je to "dobrý" olej).....pak je tu druhá skupina lidí,která má skusenosti pouze s recyklátem olejů,sraček a bordelu o názvu m2t od pochybných výrobců......to sou ty přidřený válce,vysypaný kliky,přikouřený gufera,výfuky prorostlý tvrdym černym sajrajtem,kterej jde urazit sotva majzlikem,po týdnu nejezdeni zaolejovaný karburátor atd........to je sajrajt vsech sajrajtů......specálně M2T od firmy Paramo a Trysk obsahuje stejný základový olej jako třeba Castrol 2T a Castrol Garden.....
Datum: 28. března 2010 12:38
 m2t hnuj:a myslíš že to bylo olejem?
Datum: 28. března 2010 9:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Souhlasim,jen ne s tim cudenim..
Datum: 28. března 2010 8:39
 nevim co tady zase řešíte,pincek do kteryho to M2t lít nechceš tak na to stejně jezdil a jezdí do teď tak nwm co řešíš,pincek byl konstruován na M6A coš je ještě horší než M2T,uznávám že M2T karbonuje ale to je takovej problem jednou za rok to vyčistit?hold kdo chce něco fakt extra tak ať si tam lije nějakou sintetiku a na m2t a´t se vysere a to že to kouří tak vy nečucháte a mě osobně se ten kouř líbí a to žere gufera tak to už je trochu přehnany nemyslite?kdo na fichtlovi nejezdí POŘÁD PLNEJ KOTEL tak m2t je vyhovující a když se to správně namíchá tak to ani nečudí
Datum: 27. března 2010 22:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
Datum: 27. března 2010 22:05
 prostě M2T musel být ve své době docela pokrok už jen tím, že byl primárně určen pro 2T motory a do jisté míry řešil specifika jejich provozu.
Datum: 27. března 2010 21:58
 no, zázrak to teda nebyl -univerzál,co se lil se do dieslů, 4T, 2T motorů a kurevsky zanášel, dneska pro něj vlastně už ani není norma - uvádí se "přibližně SAE 30", protože neobsahoval detergenty - musely se používat vyplachovací oleje a vem si, že interval výměny oleje v osobáku byl třeba 3000km. V benzínu se ne zrovna dobře rozpouštěl - mísítelnost prachbídná. Ale v té době to bylo normální, lidi byli zvyklí provádět častou údržbu vozidel a tato byla na použití olejů v podstatě stavěná. U fika je potenciální problém už jen v tom, že má relativně rychloběžný motor a riziko zadření je vyšší než u jiných motorů.
Datum: 27. března 2010 21:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Souhlasim,ale tam uz by byl mozna u fika problem,protoze to M6A neni urceny na spalovani nebo tak neco..
Datum: 27. března 2010 21:47
 proč bych to jako měl rozdělávat? já netvrdím, že nejsou lepší oleje jak M2T, já říkám pouze to, že na M2T se dá jezdit rovněž velice dobře - nové oleje jsou jistě lepší a jezdci odpustí to co M2T trestal zvýšeným opotřebením, v případě extrémní blbosti řidiče i zadřením...Každopádně tady se hystericky křičí, že M2T je na nic a přitom zrovna stroje, které sedláme většinu svého života nic jiného nepoznaly a dodanes jezdí. Na druhou stranu tvrdím, že 80% strojů dnes provozovaných náctiletejma frikulínama při použití sebelepších olejů se další generace už bohužel nedočká - různý přestavby na rádoby krosky, tjůnyngy
a úpravy nemluvě o naprosto idiotským zacházení pošlou tyto stroje na smetiště bez ohledu na to, jestli do nich bude litej olej za kilo nebo za pět set. Mimochodem, byly doby, kdy se do benzínu lil olej M6A a jezdilo se bez větších potíží.
Datum: 27. března 2010 21:43
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 To zee ses debil souhlasim,nemels jezdit na M2T...
Datum: 27. března 2010 21:42
Jméno: M2T=hnůj
IP: uživatel9049
 Tak to je fakt M2T je nejvetsi svinstvo sem jel hezky 60 s kopecka klidek za mnou modrej smradek a najednou neco cvaklo pak to zacalo rachotit a uz se mi zasekla ojnice ve valci a zadni kolo zablokovany..drzka jak svina...kdybych ja nebyl takovej debil a priplatil si 30 Kč na pořádnej olej tak tedka pekne jezdim a nemusim litry M2T co mam doma vylejvat do kanalu...
Datum: 27. března 2010 21:38
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak zkus jezdit rok na M2T a potom ho rozeber a pak jezdi rok na nejakou polosyntetiku a uvidis ten rozdil...
Datum: 27. března 2010 21:32
 uvidím jako něco šokujícího - hlavu válce, píst a válec - ještě se mi nestalo, že bych ji sundal a vypadla stokoruna... Ach, ty máš asi na mysli karbon, že... Dekarbonuju vždy na konci sezóny a netvrdím, že tam nic není, každopádně není to nic hroznýho a bude to možná tím, že mám seřízíno, dobře namícháno a je provozováno za podmínek, pro které bylo výrobcem v Pováží konstruováno.
Datum: 27. března 2010 21:17
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak zkus sundat hlavu u valce a uvidis...
Datum: 27. března 2010 21:08
 M2T žere gufera, motory a malý děti... je prej úplně k ničemu a proto v mým fichtlu k plný spokojenosti slouží od roku 1979 - nic jinýho neviděl, můj děda nic jinýho než M2T nepoužil a i já se držím letitých tradic.......
Datum: 27. března 2010 21:05
 M2T není ani svinstvo, ani nevyžírá ložiska. Stihl je předraženej.
Datum: 27. března 2010 20:27
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 stihl je na visoky otacky a lej ho tam 1:45
Datum: 27. března 2010 19:51
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 No tak M2T je svinstvo ale ze by vyziralo gufera to je trochu prehnany....Ten stihl bude urcite lepsi..
Datum: 27. března 2010 19:36
|



|