Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši, když budu ředit fichtla mogulem TSF v poměru 1:50 tak zvládne to ten olej umazat? Nezadře sa to? Já jsem to zkusil 1:50 a zatím sem nezadřel, ale radši se ptám, kdo z vlastních zkušeností maže 1:50 jestli to stačí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2010 23:43
 Dobrý den,pořeboval bych poradit v jakém poměru ředit olej s benzínem do mustanga a zda tam lít ještě náký přípravek jestli j to lepší sem začátečník děkuji
Datum: 13. prosince 2010 23:43
Jméno: standa
IP: uživatel10782
 V tomhle tématu se asi nikdy neshodnem. Řada hlasů říká že s dobrým olejem se má mazat 1:50 protože při větším poměru se olej nevyužije naplno a je pouze přeměněn na karbon a vyprskán do výfuku. Já jsem stoupencem hlasů,který se drží faktu,že motor pionýra je stavěný pro vyplachování směsí o poměru 1:33,kde olej ve směsi zároven slouží pro vnitřní chlazení válce,pístu a hlavně ojnice. S poměrem 1:35-1:40 kvalitního oleje by mělo všechno fungovat perfektně a bez problémů. Pokud je oleje ve směsi málo,tak části jako píst a ojnice jsou o dané procento méně chlazeny a tudíž se zvětšuje jejich teplota,tím se hmota více roztahuje a proto se to přidírá,rychleji se vymačkávají čepy od jehliček atd. Věc č.2: někteří borci bez odměrné lahvičky m2t nejsou schopni přesně namíchat benzín s olejem a pouze tupě konstatují,že mažou !asi! 1:50 nějakým extra maxi drahým olejem a ono jim to cinká....já se prostě přiklánim k verzi vyplachování dvoukanálu,kde se leccos po cestě od karburátoru nad píst prostě někde ztratí a proto minimálně 1:40.....
Datum: 29. listopadu 2010 15:25
 Motorový pily mají jehlový ložisko,proto jim stačí 1:50.
Datum: 28. listopadu 2010 18:33
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 najel jsem po GO na fichtlu 7000km na castrol 2T 1:50 a řeknuti už je na ojnici vakl tak nevim jestli je nekvalitni ojnice nebo je to malo, a mam tam jehly, ten fichtl dostaval dost zahul sice vetsinou nasilnici , ale jezdil jsem snim vecne naplnej
Datum: 28. listopadu 2010 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel10779
 s dobře seřízenym karburátorem a zapalováním je ideální 1:40 a nic neodejde,1:50 je prostě málo i kdyby to byl olej ze zlata a diamantů
Datum: 28. listopadu 2010 17:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zajímalo by mě proč třeba motorová pila potřebuje jenom 1:50 a fechtl 1:35
Datum: 28. listopadu 2010 17:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz. http://www.fichtlpokec.cz/olej-mazani-pomer/id175216.html hřeje se jen pístní čep, ne válec... válec by snesl v pohodě 1:100, jenže olejem v benzínu mažeš i ložiska na klice a na ojnici, a ty ho potřebují víc, konkrétně ložiska asi 1:60, a nejvíc bronzové futro, přes 1:35 už se bude zadírat..
Datum: 28. listopadu 2010 16:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mám píst na bronzovém futru. jezdil sem na ten poměr dva dny a nic se tom nestalo a ani se to nějak nehřálo
Datum: 28. listopadu 2010 16:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud máš píst na jehlovém ložisku, pak ano... než se zeptáš tak se nejdřív podívej jestli už tu neni podobný dotaz, je to o pár příspěvků níž..
Datum: 28. listopadu 2010 16:48
|



|