slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Juraj Brnula      E-mail:      IP: uživatel10769    
Zdar Chlapi..\r\ntak už na to došlo...\r\nu nás u pumpy již od začátku prosince nevedou speciál, vím, že na těchto stránkách toho o tom problému padlo již mnoho, ale raději ze zeptám a budu za trubku!\r\nMám dva dvoutakty (dvakrát Jawa). Benzín speciál s olejem jsem v předepsaném poměru kupoval, ale co nyní?\r\nJasné naturál s olejem - nezapomenout mazat to je důležité. Ale uvažuji a přemýšlím o tom zda ten naturál - bez-olovnatý benzín našim dvoutaktům neubližuje. Je bez olova moc "suchý" tudíž je opravdu důležité mazání v předepsaném poměru, ale nemůže se díky vyšším teplotám při pálení více-oktánového benzínu udát něco s motorem - třeba vypalování prostoru hlavy válce nebo tak? Olovo asi do naturálu lít nebudu považují to v tom systému za sajr..., který tam lít nechci - ale přeci v normálním benzínu bylo součástí, tak nevím.. Řekněte Vaše zkušenosti prosím-poraďte. Díky Jawař JuBr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2010 20:22
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všem Vám věřím ! ale mě to jede furt stejně jak na speciál tak na naturál jediný co mi na něm vadí je to že ten speciál s asi M2T měl nezaměnitelnou vůni kterou naturál s novějším olejem nemá a už to nesmrdí jak fichtl :-( teda spíš voní :-)
 
 
Datum: 27. prosince 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
no mně právě pérák jel líp,když jsem začal přidávat benadit do benzinu dle návodu....u RS válce benadit zase způsoboval,že kroužek nevydíral válec o přehnaně širokej výfukovej kanál,ale místo toho v místech,kde bylo největší "drtění" válce kroužkem byla pouze taková šedivá kašička...když jsem přestal přidávat Benadit,tak se to vydřelo... a je teda hrozně zvláštní,že jeden polochcíplej pařez mi na naturál začal upalovat a to skoro nemá kompresi a naopak ten pařez co má motor ve 100%stavu nechce bez roztlačení vůbec chytit....na speciál chytal na druhý i s otevřenym vzduchem..... zlatej klid,když člověk na pumpě natankoval starej dobrej speciál a všechno chodilo....ted mi prijde ze ty motorky jedou podle toho u jaky cerpaci stanice jsem palivo tankoval.....když jsem bral od 12 let benzin na jedny ty a samy benzince,tak byl furt stejnej....
 
 
Datum: 27. prosince 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si nemůžu pomoct, ale číza mi na naturál nikdy nejela tak dobře jako na speciál, a neřikejte mi že je to nastavenim, nějakej čas jsem s tim strávil, ale prostě vždcky to jelo se speciálem líp...
 
 
Datum: 27. prosince 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
Ano, jsou i jawy 4t,,, každý motor je navržen na určitý druh paliva, a pokud do něj naleješ neco odlišneho tak na tovární nastavení muže fungovat jinak,, určitě existují nejake tabulky a normy podle kterých se to dá zjistit, a tak nastavit motor na nejvyšši výkon- oktanove čislo, teplota, kom. poměr, rychlost hoření atd atd,,, anebo placebo efekt? ,,,
 
 
Datum: 27. prosince 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Juraj Brnula      E-mail:      IP: uživatel10769    
Jo, tak na to já v tomto směru nemám! Tam až mé znalosti nesahají! Stando, klobouk dolů!
 
 
Datum: 27. prosince 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
Johny: 2T Jawa ventily nemá,4T Jawa ventily má;-) K věci.....to omýlané že olovo(dnes náhražka olova) je na sedla ventilů škodovek vim,ale proč 2T motor odlišně funguje na benzin olovnatý a benzin bezolovnatý? Samý chytrý hlavy,tak sem zvědavej kdo mi odpoví? Proc mi otevřenej motor jede líp na naturál s olovem? Proc mi starej blbej pérák konstruovanej na benzin s oktanovym číslem pod 80 jede na bezolovnatej benzin s aditivem líp? proc na naturál bez olova se musí všemožně štelovat karburátor aby to aspon chytlo? o chodu motoru na naturál bez aditiva nemá význam diskutovat,je to tragedie.... Proč? když je tam to aditivum na ochranu ventilových sedel?? Nikdy nikdo nebyl schopnej odpovědět a vždy to zahrál do autu.....
 
 
Datum: 27. prosince 2010 18:24
 
 
 
 
Jméno: Juraj Brnula      E-mail:      IP: uživatel10769    
Děkuji, vím, že příměs olova zlepšuje mazání motoru směsí a hlavně u sedel ventilů motorů... to /n nebo /r mi tam nějak skočilo po potvrzení odeslání příspěvku tak to sorry.. prostě mi to čas ukáže! zkusím to i to... Mám 175/356 z roku 1958 a 350/634 z roku 1981
 
 
Datum: 27. prosince 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic se tomu nestane jezdím na to už kolik roků kolik tisíc kiláků a žádné známky toho že by mu to nějak škodilo. Je potřeba to vyskoušet jak ti to pojede s olovem a jak bez něj... Ale to olovo je tam jen pro staré 4T motory které potřebují ochranovat sedla ventilů přísadama v palivu. Já osobně jsem poznal s přidáním olova nepatrný lepší tah odspodu
 
 
Datum: 27. prosince 2010 17:33
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
olovo je tam kvůli lepšímu dosedání sedel ventilu na starých 4t motorech (škoda 120)... má jawa ventily ?
 
 
Datum: 27. prosince 2010 17:31
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to lomítko r lomítko n?přidává se to do benzínu?
 
 
Datum: 27. prosince 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
Postřeh č.1) Na naturál mi seriovka jela blbě,muselo se přeseřídit zapalování a karburátor , postřeh č.2) ač na aditivum nadáváte,mě se osvědčilo,konkrétně muj pérák je tak náladová svině,že sem ho ze speciálu na naturál přeučoval pár dní a domluvili mu až zmíněná aditiva,od té doby zase šlape jako předtím,prostě paráda,žádný střílení,škytání,prskání,klidnej tichej chod s maximálně nízkym volnoběhem....
 
 
Datum: 27. prosince 2010 17:07
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.05.2025 7:03:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu