 Zdravím, chtěl bych zjistit pár věcí. 1.) U čz 125 476 vždycky hrozně zápasím s vyndáním motoru a odnáší to rám, barva, kartery, ale ven ne a ne. U vás taky? Nejde třeba se zadním držákem motru pohybovat? 2.)Co přesně lejete do zadních tlumičů u těchto staších strojů? Byl jsem v autopotřebách, nabízel mi hydraulický olej a mně se to nějak nezdálo, co tam patří? 3.) Na mé oblíbené benzínce už taky zrušili Speciál. Používáte při provozu na Natural plácnu třeba aditiva, nějaký změny(dokonce jsem četl i nutnosti změnit předstih atd..) nebo tak něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2012 17:04
 Jestli seš trpělivej a radši to chceš v klidu tak je nejlepší ten airbox vyndat. Co se týče tlumičů tak je ideální přímo tlumičovej olej  pokud ho nemáš nalij klasickej motorák taky to s ním jde. Tankuju naturál a dávám aditivum Pb značky http://www.manvel.cz/aditiva/aditivum-sheron-pb-250ml-5050.html je to ideál  Na mojí 487 najezdím ročně kolem 7000 a maximální spokojenost
Datum: 04. května 2012 17:04
 airbox sem kvuli motoru nikdy nevyndával... sundám karbec, hlavu i válec a jde to v poho.. když po zadním držáku klepneš přes trubku tak se pohne
Datum: 03. května 2012 21:08
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 1) U ČZ 476 a 477 vyndavám motor tak, že vyndám celej airbox. Je to voser, ale potom jde motor vyndat hladce. 3) Nic jsem neměnil ani nepřenastavoval. Aditivum jsem jednou zkoušel a účinek žádnej. Takže bych to neřešil a jezdil normálně jako se specialem.
Datum: 03. května 2012 20:50
|



|