slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych zjistit pár věcí. 1.) U čz 125 476 vždycky hrozně zápasím s vyndáním motoru a odnáší to rám, barva, kartery, ale ven ne a ne. U vás taky? Nejde třeba se zadním držákem motru pohybovat? 2.)Co přesně lejete do zadních tlumičů u těchto staších strojů? Byl jsem v autopotřebách, nabízel mi hydraulický olej a mně se to nějak nezdálo, co tam patří? 3.) Na mé oblíbené benzínce už taky zrušili Speciál. Používáte při provozu na Natural plácnu třeba aditiva, nějaký změny(dokonce jsem četl i nutnosti změnit předstih atd..) nebo tak něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2012 17:04
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli seš trpělivej a radši to chceš v klidu tak je nejlepší ten airbox vyndat. Co se týče tlumičů tak je ideální přímo tlumičovej olej ;-) pokud ho nemáš nalij klasickej motorák taky to s ním jde. Tankuju naturál a dávám aditivum Pb značky http://www.manvel.cz/aditiva/aditivum-sheron-pb-250ml-5050.html je to ideál :-) Na mojí 487 najezdím ročně kolem 7000 a maximální spokojenost
 
 
Datum: 04. května 2012 17:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
airbox sem kvuli motoru nikdy nevyndával... sundám karbec, hlavu i válec a jde to v poho.. když po zadním držáku klepneš přes trubku tak se pohne
 
 
Datum: 03. května 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
1) U ČZ 476 a 477 vyndavám motor tak, že vyndám celej airbox. Je to voser, ale potom jde motor vyndat hladce. 3) Nic jsem neměnil ani nepřenastavoval. Aditivum jsem jednou zkoušel a účinek žádnej. Takže bych to neřešil a jezdil normálně jako se specialem.
 
 
Datum: 03. května 2012 20:50
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 23:01:24 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu